Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-31
Kraków: Wykonanie, dostawa i montaż okien drewnianych na elewacji budynku nr 17 w Szkole Aspirantów PSP w Krakowie
Numer ogłoszenia: 381114 - 2009; data zamieszczenia: 31.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż okien drewnianych na elewacji budynku nr 17 w Szkole Aspirantów PSP w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż okien drewnianych na elewacji budynku nr 17 (pierwsza klatka) w Szkole Aspirantów PSP w Krakowie. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset zł. 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (Załącznik Nr 1 do siwz) wykonawca jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 3) aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej wraz z dokumentem/tami z których wynika prawo osoby udzielającej pełnomocnictwa do udzielenia go w imieniu Wykonawcy; 4) Zestawienie zbiorcze do oferty, wyszczególniające elementy zadania zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18, 31-951 Kraków - WydziałKwatermistrzowski p. 120.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Szkołą Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18, 31-951 Kraków - sekretariat Komendanta Szkoły, pokój 200, II piętro, bud. A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż. - zamówienie powtórzone
- ZP.67.2025. KP w Krynicy - remontu dachu, elewacji oraz wybranych pomieszczeń budynku.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz dwóch komputerów biurowych
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiekcie nr 01 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatek schodowych w wybranych budynkach komunalnych zarządzanych przez MPGL w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Remont siedziby Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu
- WYMIANA OKIEN W CZĘŚCI GOSPODARCZEJ INTERNATU TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
- Dostosowanie budynku OPS do potrzeb osób niepełnosprawnych - montaż windy osobowej w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawoi z obsługą osób niepełnosprawnych
- Wykonywanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w Pawilonie Odwykowym w WOLOiZOL w Gorzycach przy ulicy Zamkowej 8 - Etap II - Segment "C"
- Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych i remont zniszczonych elewacji zewnętrznych budynku dawnego klasztoru sióstr benedyktynek z przełomu XIV/XV w. przy ul. Jakuba 20 a w Toruniu
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.