Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Warszawa: Modernizacja kuchni wraz z zapleczem wg wykonanego projektu oraz modernizacja 11 łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Syrena przy ul Syreny 26
Numer ogłoszenia: 381088 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej SYRENA , ul. Syreny 26, 01-155 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6327509, faks 022 6327509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kuchni wraz z zapleczem wg wykonanego projektu oraz modernizacja 11 łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Syrena przy ul Syreny 26.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja kuchni wraz z zapleczem wg wykonanego projektu oraz modernizacja 11 łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Syrena przy ul Syreny 26-wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowego wyposażenia technologicznego do kuchni rok produkcji 2009/2010. Demontaż urządzeń istniejących i ich ponowny montaż, ustawienie, uruchomienie wszystkich urządzeń i przeszkolenie pracowników kuchni w zakresie obsługi tych urządzeń, a także modernizacja łazienek z materiałów budowlano - instalacyjnych oddanych przez Zamawiającego do dyspozycji Wykonawcy oraz zakup brakujących materiałów przez Wykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.11.11 - 45.11.11.11 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością, tj. wykazania się wykonaniem robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia polegającego na robotach budowlano-instalacyjnych w branży sanitarnej, elektrycznej i ogólno-budowlanej o wartości co najmniej 800 000,00 zł każda, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i konstrukcyjno-budowlanych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 5.Udzielą na przedmiot zamówienia, tj. na wykonane roboty i wbudowane materiały gwarancji wynoszącej nie mniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru wykonanych robót i na zamontowane urządzenia zgodnie z okresem oferowanym przez producenta. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt 8.2. SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego w pkt. 8.2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniowa odpowiedzialności z tytułu działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. Ponadto: 6.Potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie 15000,00zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 7. Kosztorys ofertowy 8.Wypełniony formularz ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssyrena.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Syrena
01-155 Warszawa
ul.Syreny 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Syrena 01-155 Warszawa ul.Syreny 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja Żłobka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
- "Budowa żłobka samorządowego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem do wydawania posiłków (catering) w miejscowości Wawrzeńczyce, gmina Igołomia- Wawrzeńczyce w trybie zaprojektuj i wybuduj"
- Na zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych na terenie RON Południe.
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 185 przy ul. T. Bora-Komorowskiego 31 w Warszawie, w ramach zadania "Modernizacja budynków oświatowych".
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.