eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ogólnokrajowe studium pomiaru prędkości pojazdów i wykorzystania pasów bezpieczeństwa w ramach Działania 2.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Transport (SPO Transport) - Wdrażanie i monitoring środków poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-29

POZYCJA 38107

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ogólnokrajowe studium pomiaru prędkości pojazdów i wykorzystania pasów bezpieczeństwa w ramach Działania 2.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Transport (SPO Transport) - Wdrażanie i monitoring środków poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Infrastruktury, do kontaktów: Paulina Wiśniewska, pok 904 D, bud BAnna Kokocińska, pok. 903, bud. B, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, fax 022 6301649, e-mail: rborowski@mi.gov.pl, www.mi.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 08. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ogólnokrajowe studium pomiaru prędkości pojazdów i wykorzystania pasów bezpieczeństwa w ramach Działania 2.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Transport (SPO Transport) - Wdrażanie i monitoring środków poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnokrajowych pomiarów prędkości pojazdów i stopnia wykorzystania pasów bezpieczeństwa oraz urządzeń zabezpieczających dzieci w ramach Działania 2.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Transport (SPO Transport) - Wdrażanie i monitoring środków poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 16 województw w Polsce. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.00.00.00 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze4 Kod CPV wg słownika 2008: 73.00.00.00 - (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze Oryginalny kod CPV: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój Kod CPV wg słownika 2008: 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Oszacowana wartość zamówienia przekracza kwotę 130 000 euro. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie ogólnokrajowych pomiarów prędkości pojazdów i stopnia wykorzystania pasów bezpieczeństwa oraz urządzeń zabezpieczających dzieci. Pomiary prowadzone będą w 12 sesjach pomiarowych, 2 sesje w 2005 roku, po 4 sesje w 2006 i 2007 roku oraz 2 sesje w 2008 roku. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.10.2005; data zakończenia: 30.06.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 22 000, 00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.Płatności za wykonane zamówienie dokonane zostaną po: a)dostarczeniu serwera wraz z zainstalowanym, uruchomionym i dostosowanym systemem informatycznym. Rozliczenie za serwer nastąpi na podstawie oddzielnej faktury wystawionej przez Wykonawcę dla Zamawiającego. b)wykonaniu każdej z sesji pomiarowych i zaakceptowaniu przez Zamawiającego Raportów okresowych z uwzględnieniem ewentualnych uwag Zamawiającego. Rozliczenie każdej sesji będącej częścią przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie oddzielnej faktury wystawionej przez Wykonawcę dla Zamawiającego, obejmującej cenę jednostkową (netto, brutto). 2.Płatności dokonywane będą w oparciu o ceny oferty zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę. 3.Podstawą do wystawienia faktur są częściowe protokoły odbioru podpisane przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4.Termin dla dokonania powyższych płatności wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 5.Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O uzyskanie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający wszystkie poniżej wymienione wymagania: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 osiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności: a) osiadanie przez Wykonawcę udokumentowanego doświadczenia w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia z okresu ostatnich 3 lat, tj. co najmniej 2 (dwóch) kontraktów o wartości co najmniej 500 000,00 PLN każdy; b)zapewnienie udziału w realizacji zamówienia Kierownika Pomiarów, który posiada minimum 5-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu i nadzorowaniu nie mniej niż 2 (dwóch) kontraktów o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem listy zrealizowanych dotychczas kontraktów, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają co najmniej 500 tys. zł. w realizacji prac o charakterze studialno - badawczym, a także posiadają zdolność finansową do realizacji zamówienia w wysokości co najmniej 220 000,00 PLN, 1.4 nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia ww. wymagań każdy Wykonawca musi złożyć wszystkie dokumenty wymienione punkcie VI niniejszej SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów, wymogi określone w punktach 1.1 do 1.3 mogą być spełnione łącznie. 3. W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia np.: spółki cywilne stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 ustawy PZP. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w punktach b), d) i e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych powyżej (w punkcie VI.1. b), VI.1. c), VI.1. d) i VI.1. e) SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: f)sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta - wraz z jego opinią albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, może być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; g) informacja z banku (podpisana przez przedstawiciela banku), w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych przez niego środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 220 000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat kontraktów/ zamówień z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i nazwy zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - w wykazie powinny być podane informacje potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymagania określonego w punkcie V.1.2 a oraz 1.3 SIWZ tj. wymaganie posiadania przez Wykonawcę udokumentowanego doświadczenia w zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, z okresu ostatnich 3 lat - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, i) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz powinien zawierać wskazanie osoby wyznaczonej na Kierownika Pomiarów oraz informacje o składzie personelu pomocniczego przewidzianego do realizacji zamówienia oraz informacje na temat kwalifikacji tych osób oraz ich dotychczasowego doświadczenia, a także zakresu czynności przewidzianych do wykonania przez te osoby, ponadto, w wykazie powinny zostać podane informacje potwierdzające spełnienie przez Kierownika Pomiarów wykonującego zamówienie wymagań określonych w punkcie V.1.1.2 lit. b) SIWZ - wg wzoru określonego w załączniku 4 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RZP 04/07/05/PN/B. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.09.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: wszyscy zainteresowani. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.09.2005, godzina 10:10, ul. Chałubińskiego 4/6, Warszawa, sala 904 ABC, bud. B.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny - Transport, w ramach Działania 2.3 - Wdrażanie i monotoring środków poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.