eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych do Działu Farmacji w SP ZZOZ w Przysusze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Przysucha: Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych do Działu Farmacji w SP ZZOZ w Przysusze
Numer ogłoszenia: 380604 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze , Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 3833505, faks 048 3833504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych do Działu Farmacji w SP ZZOZ w Przysusze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych dla Działu Farmacji w SPZZOZ w Przysusze wyszczególnionych według nazwy i ilości w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych , ponieważ postępowanie niniejsze będzie realizowane z podziałem na następujące pakiety: - pakiet 1 - leki różne, - pakiet 2 - leki różne, - pakiet 3 - leki różne, - pakiet 4 - leki różne, - pakiet 5 - płyny infuzyjne - pakiet 6 - płyny infuzyjne - pakiet 7 - antybiotyki - pakiet 8 - żywienie pozajelitowe, dojelitowe, - pakiet 9 - leki różne - pakiet 10 - materiały opatrunkowe podstawowe, - pakiet 11 - materiały opatrunkowe specjalistyczne 3.Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - zgodnie z art.30 ust.7 ustawy: 33600000 -6 - produkty farmaceutyczne 33141110 -4 - opatrunki 4.Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 6.Termin wykonania zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w okresie jednego roku od daty zawarcia umowy. 7. Dostawę należy prowadzić sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi zgłaszanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, w terminie jednego dnia roboczego od złożenia zamówienia. 8.W przypadku wycofania z rynku niektórych leków w trakcie trwania umowy, a istnieją zamienne pozycje leków (synonimowe), dostawca ma obowiązek dostarczyć zamienne pozycje (synonimowe) z gwarancją zachowania ceny, na co wyraża zgodę. Za leki synonimowe zamawiający uważa leki o tym samym składzie chemicznym, właściwościach, tej samej postaci i dawce. 9.Wszystkie oferowane przez oferenta produkty farmaceutyczne, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, na podstawie Rejestru Wyrobów Medycznych - jeśli jest wymagany. 10. Zamawiający nie dopuszcza wyłączenia poszczególnych pozycji leków z wyszczególnionych pakietów pod rygorem odrzucenia oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (treść wymienionych artykułów uwzględniają załączniki nr 3 i 4 do niniejszej specyfikacji). 2. Podstawę oceny czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia stanowią oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. IV niniejszej SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. 3. Zakres dokumentów, jakich zamawiający żąda dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, pozostaje w zgodności z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2006, Nr 87, poz. 605)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony (Formularz oferty) - według wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 3 do SIWZ (treść oświadczenia zgodna z art.22 ust.1 ustawy), 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - według załącznika nr 4 do SIWZ (treść oświadczenia zgodna z art.24 ustawy), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zam. pub., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z istniejącym stanem faktycznym. Wykonawca jest świadomy iż w przypadku przedłożenia zamawiającemu fałszywego lub stwierdzającego nieprawdę albo nierzetelnego dokumentu czy też nierzetelnego pisemnego oświadczenia dotyczącego okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania zamówienia publicznego podlega odpowiedzialności karnej z art. 297§1 kodeksu karnego (Dz. U. z 1997r. nr 88, poz. 553 z późn. zm.) - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ustawy. - oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. - Oświadczenia i formularze wymienione w SIWZ mogą być samodzielnie sporządzone przez wykonawcę, muszą jednak być sporządzone według wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ w formie wydruku komputerowego lub maszynopisu, co oznacza, iż formularze te i oświadczenia muszą merytorycznie odpowiadać treści zawartej we wskazanych wzorach. Forma dokumentów, które wykonawcy są zobowiązani złożyć celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2006, Nr 87, poz. 605) w zakresie dokumentów określonych w pkt.4-9, dopuszczone jest składanie kserokopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub osobę przez niego upoważnioną)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria SPZZOZ w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 1 - leki różne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załacznik nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 2 - leki różne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.36.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załacznik nr 2 do SIWZ - Pakiet nr 3 - leki różne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ - PAKIET nr 4 - leki różne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ - PAKIET nr 5 - płyny infuzyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ - PAKIET nr 6 - płyny infuzyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ - PAKIET nr 7 - antybiotyki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ - PAKIET nr 8 - żywienie pozajelitowe, dojelitowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ - PAKIET nr 9 - leki różne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ - PAKIET nr 10 - materiały opatrunkowe podstawowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 2 do SIWZ - PAKIET nr 11 - materiały opatrunkowe specjalistyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.