To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-24
Warszawa: dostawa mebli, foteli i krzeseł tapicerowanych, sof tapicerowanych
Numer ogłoszenia: 380456 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353288 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, faks 022 8378127.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli, foteli i krzeseł tapicerowanych, sof tapicerowanych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do przychodni lekarskich w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 oraz Mariańskiej 1 mebli, foteli, krzeseł, sof tapicerowanych wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część 1 - Dostawa mebli 1.Dostawa mebli do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie ul. Elekcyjna 54, Biura Zarządu ul. Ciołka 11 w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ oraz spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 4 (wzory mebli) wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań. 2.Dostarczone meble muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję 3.Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy w opakowaniu jednostkowym wskazującym nazwę producenta, typ i model 4.Dostarczone meble muszą być pierwszej jakości. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych , drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewielkich korekt technicznych w trakcie realizacji zamówienia, mających na celu dopasowanie wymiarów zamówionych mebli do przeznaczonych pomieszczeń. Korekty mogą dotyczyć tylko niewielkich zmian szerokości szafek i winny być uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed rozpoczęciem produkcji. Część 2 - Dostawa krzeseł, foteli obrotowych 1.Dostawa krzeseł, foteli obrotowych do przychodni przy ul. Elekcyjnej 54 oraz Mariańskiej 1 w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań. 2.Dostarczone krzesła oraz fotele muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję. 3.Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, w opakowaniu jednostkowym wskazującym nazwę producenta, typ i model 4.Dostarczone krzesła i fotele muszą być pierwszej jakości. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych , drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt. Część 3 dostawa sof tapicerowanych 1.Dostawa sof tapicerowanych do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie ul. Elekcyjna 54 w ilości i rodzaju określonym w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań. 2.Dostarczone sofy muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję. 3.Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, w opakowaniu wskazującym nazwę producenta, typ i model 4.Dostarczone sofy muszą być pierwszej jakości 5.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych , drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa krzeseł, foteli obrotowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMECO, ul. Stroma 24, 01-100 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2841,38
Oferta z najniższą ceną: 2841,38 / Oferta z najwyższą ceną: 2841,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Krakowskiej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





