Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Warszawa: dostawa mebli, foteli i krzeseł tapicerowanych, sof tapicerowanych
Numer ogłoszenia: 353288 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, faks 022 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli, foteli i krzeseł tapicerowanych, sof tapicerowanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do przychodni lekarskich w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 Mariańskiej 1, Ciołka 11 mebli, foteli, krzeseł, sof tapicerowanych wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część 1 - Dostawa mebli 1. Dostawa mebli do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie ul. Elekcyjna 54, Biura Zarządu ul. Ciołka 11 w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ oraz spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 4 ( wzory mebli) wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań. 2. Dostarczone meble muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję 3. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy w opakowaniu jednostkowym wskazującym nazwę producenta, typ i model 4. Dostarczone meble muszą być pierwszej jakości. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych , drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewielkich korekt technicznych w trakcie realizacji zamówienia, mających na celu dopasowanie wymiarów zamówionych mebli do przeznaczonych pomieszczeń. Korekty mogą dotyczyć tylko niewielkich zmian szerokości szafek i winny być uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed rozpoczęciem produkcji. Część 2 - Dostawa krzeseł, foteli obrotowych 1. Dostawa krzeseł, foteli obrotowych do przychodni przy ul. Elekcyjnej 54 oraz Mariańskiej 1 w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań. 2. Dostarczone krzesła oraz fotele muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję. 3. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, w opakowaniu jednostkowym wskazującym nazwę producenta, typ i model 4. Dostarczone krzesła i fotele muszą być pierwszej jakości. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych , drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt. Część 3 dostawa sof tapicerowanych 1. Dostawa sof tapicerowanych do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie ul. Elekcyjna 54 w ilości i rodzaju określonym w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań. 2. Dostarczone sofy muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję. 3. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, w opakowaniu wskazującym nazwę producenta, typ i model 4. Dostarczone sofy muszą być pierwszej jakości 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych , drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.51.61.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie Części 1 -za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli o wartości min. 10.000,00 zł. w zakresie Części 2 -za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę krzeseł, foteli lub mebli tapicerowanych o wartości min. 3.000,00 zł. w zakresie Części 3 -za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli tapicerowanych o wartości minimum 3.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ 01-445 Warszawa ul.Ciołka 11 Dział Administracyjny pokój 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego w Warszawie przy ulicy Ciołka 11 w Kancelarii, III piętro pokój 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa mebli do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie ul. Elekcyjna 54, Biura Zarządu ul. Ciołka 11 w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ oraz spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 4 ( wzory mebli) wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł, foteli obrotowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa krzeseł, foteli obrotowych do przychodni przy ul. Elekcyjnej 54 oraz Mariańskiej 1 w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa sof tapicerowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sof tapicerowanych do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie ul. Elekcyjna 54 w ilości i rodzaju określonym w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku wraz z rozładunkiem, wniesienie, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania, odbiorem opakowań..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Krakowskiej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





