eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do badań w projekcie Welcome 2009/2. Nr DZP/CM/242/3-86/ZP/12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do badań w projekcie Welcome 2009/2. Nr DZP/CM/242/3-86/ZP/12.
Numer ogłoszenia: 380428 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288566 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do badań w projekcie Welcome 2009/2. Nr DZP/CM/242/3-86/ZP/12..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do badań w projekcie Welcome 2009/2. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 części, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji cenowej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ, a także do ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Zamawiający dopuszcza materiały laboratoryjne równoważne, ale nie gorsze jakościowo od produktów opisanych w Załączniku 3 do SIWZ. W przypadku oferty na materiały laboratoryjne równoważne Wykonawca zobowiązany jest podać w załączniku nr 3 do SIWZ co najmniej, informacje potwierdzające równoważność, nazwę producenta i numer katalogowy oferowanych materiałów laboratoryjnych oraz dołączyć do oferty opisy, katalogi, foldery producenta oferowanych materiałów laboratoryjnych równoważnych.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna, partiami w zależności od potrzeb, dostawa przedmiotu zamówienia, aż do wyczerpania się przedmiotu zamówienia lub wyczerpania się wartości umowy, maksymalnie do 31.10.2012 r., przy zachowaniu następujących warunków: 1) termin ważności materiałów laboratoryjnych stanowiących przedmiot zamówienia w dacie dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 5/6 okresu ważności określonego przez producenta; 2) miejsce dostawy: Katedra Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi UJ CM, Laboratorium Medycyny Translacyjnej, Al. Focha 33, 30-119 Kraków lub Katedra Farmakologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków - wskazane każdorazowo w zamówieniu; 3) wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności i warunki transportu oraz przechowywania materiałów laboratoryjnych na każdym opakowaniu pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i poniesienia przez Wykonawcę kosztów z tym związanych; 4) termin realizacji zamówienia na partię materiałów laboratoryjnych: do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (pisemnie: faksem lub drogą elektroniczną). W przypadku zamawiania materiałów laboratoryjnych rzadko sprowadzanych lub które wymagają sprowadzenia z dodatkowego źródła (np. od producenta), czas realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu do 14 dni kalendarzowych. Wykonawca jest zobowiązany, zgodnie z postanowieniami ustawy z dn. 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. nr 63 poz. 638 z późn. zm.) do odbioru zużytych opakowań po materiałach laboratoryjnych w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem. 3.7 Zamawiający żąda, aby materiały laboratoryjne objęte przedmiotem umowy pochodziły z bieżącej produkcji, nie posiadały wad fizycznych i nie były obciążone roszczeniami osób trzecich. 3.8 Oferowane materiały laboratoryjne muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00 - Probówki 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.00 - Pipety 38.43.71.10 - Końcówki pipet 33.14.13.10 - Strzykawki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część II przedmiotu zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Symbios Sp. z o o., ul. Modrzewiowa 37, 83-100 Straszyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8849,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10122,60

  • Oferta z najniższą ceną: 10122,60 / Oferta z najwyższą ceną: 14140,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III przedmiotu zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SARSTEDT Sp. z o. o., ul. Warszawska 25, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego, Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7998,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7214,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7214,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7556,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV przedmiotu zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLGEN Sp. z o.o. - Sp. k., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7972,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4434,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4434,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7299,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.