Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Malbork: Dostawa serwera plików, oprogramowania do archiwizacji danych (backupu), części do komputerów, routera oraz zasilaczy, oraz drukarek
Numer ogłoszenia: 380344 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, faks 0-55 2723351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera plików, oprogramowania do archiwizacji danych (backupu), części do komputerów, routera oraz zasilaczy, oraz drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne na dostawę odpowiednio w ramach części I zamówienia serwera plików (dysk sieciowy), w ramach części II zamówienia oprogramowania (licencja plus nośnik) do archiwizacji danych (backupu), w ramach części III zamówienia części do komputerów, routera oraz zasilaczy, zaś w ramach części IV zamówienia dwóch drukarek, o parametrach określonych w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 5. SIWZ 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w artykule 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowanie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 6. SIWZ 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik do SIWZ. 2. Ponadto oprócz dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy (właściwy dla danej części zamówienia) oraz deklarację, stanowiące załączniki do SIWZ, podpisane przez Wykonawcę lub właściwie umocowaną do tego osobę (pełnomocnika). 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca składa w oryginale. 4. Wykonawca obowiązany jest wskazać Zamawiającemu, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom. Jeśli Wykonawca nie zamierza powierzać wykonania części zamówienia podwykonawcom, wpisuje on w deklaracji sporządzonej przez niego (wg załączonego do SIWZ wzoru), iż nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom. Niewypełnienie deklaracji będzie równoznaczne z nie korzystaniem z podwykonawców. 5. Dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia Wykonawcy składają w formie oryginału..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. nr 13, I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. nr 12 (sekretariat), I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup sprzętu i środków ochrony na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Malborskiego
- Świadczenie usług w zakresie realizacji wsparcia psychologicznego w projekcie "Sieć wsparcia migrantów w powiecie malborskim"
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich 22.BLT w Malborku
- Dostawa warzyw i owoców dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM
- "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Malbork"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa mobilnego zestawu do skanowania 3D dla WIMiR - KC-DE-zp.272-679/25
- Modernizacja konsoli posiadanego tomografu Optima 660 wraz z wprowadzeniem opcji kardiologicznych, aktualizacją stacji AW i aplikacji
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





