eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › dostawa 200 m3 oleju napędowego na potrzeby własne Spółki, sukcesywnie partiami w ciągu roku 2017.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3802 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Oświęcim: dostawa 200 m3 oleju napędowego na potrzeby własne Spółki, sukcesywnie partiami w ciągu roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366775-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 7211253300000, ul. ul. Bema  , 32602   Oświęcim, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 338 423 140, faks 338 423 140, e-mail saratowicz.pawel@zuk.oswiecim.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zuk.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka ze100% udziałem JST

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa 200 m3 oleju napędowego na potrzeby własne Spółki, sukcesywnie partiami w ciągu roku 2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

04/PZ/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w aktualnej na dzień złożenia oferty Normie PN-EN 590 oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2008r. (t.j.: Dz.U. z 2015r. poz. 1680). Zamawiający przewiduje dostarczanie w całym okresie zamówienia oleju standardowego, z zastrzeżeniem jednak, iż w okresie zimowym (1 grudzień - 28 luty) zastrzega sobie możliwość zamówienia oleju napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych (tzw. arktyczny), którego dostępność w wyżej wskazanym okresie zimowym Wykonawca powinien zagwarantować. Zastrzeżenie powyższe nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku zamówienia oleju arktycznego, zapis powyższy służyć ma wyłącznie zabezpieczeniu wyjazdu pojazdów do zimowego utrzymania dróg lub odbierania odpadów w przypadku wystąpienia ekstremalnie niskich temperatur. Zasadą pozostaje, że w okresie zamówienia będzie dostarczany olej napędowy standardowy (z zastrzeżeniem zapisów zał. nr 9a do siwz in fine odnośnie zmian gatunku dostarczanego oleju w czasie trwania zamówienia). Olej napędowy powinny charakteryzować parametry wskazane w załącznikach nr 9a i 9b.1. Dostawa przedmiotu zamówienia o szacunkowej łącznej ilości 200 m3 franco baza Bema 12A na wyłączny koszt wykonawcy. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do dwóch naziemnych zbiorników dwupłaszczowych, o pojemności 5000 litrów każdy. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia w partiach stricte po 5 m3. 4. Transport przedmiotu zamówienia realizowany w całości przez wykonawcę - bez udziału Zamawiającego. Wszystkie środki transportowe wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość oleju napędowego w litrach oraz spełniające warunki techniczne do przewozu paliw płynnych, wyspecyfikowane w odpowiednich przepisach prawa. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie zgodnym z odpowiednią rubryką formularza ofertowego, liczonym od chwili złożenia telefonicznego, faksowego lub pisemnego zapotrzebowania. Z uwagi na strategiczny charakter zamówienia opóźnienie dostawy niepoprzedzone stosownymi uzgodnieniami stron będzie bezwzględnie skutkowało naliczeniem kar umownych, a w przypadku powtarzających się uchybień również rozwiązaniem umowy z winy wykonawcy. Wymóg powyższy będzie traktowany przez Zamawiającego rygorystycznie. Zamawiający ma prawo w okresie obowiązywania umowy oczekiwać dostaw cząstkowych z zachowaniem terminu wskazanego w formularzu, a Wykonawca nie będzie mógł powoływać się na niemożność realizacji dostawy w tym terminie (jeśli nie wynika to ze szczególnych okoliczności opóźniających dostawę pod warunkiem, że przewiduje je umowa). 6. Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy (dzień i przybliżona godzina). Zamawiający będzie przyjmował dostawy w godzinach 700 - 1400 w dni robocze (poniedziałek-piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Uchybienie temu terminowi dziennemu traktowane będzie jako opóźnienie dostawy (patrz ust.5). Odbiór paliwa w innych godzinach niż 700 - 1400 jest wykluczony, chyba że strony uprzednio i w porozumieniu ustalą inną godzinę odbioru. W większości przypadków termin dostawy określony w formularzu będzie automatycznie wydłużany co najmniej do godziny 700 kolejnego dnia roboczego. W szczególnych jednak okolicznościach uzasadnionych pilnością dostaw Zamawiający ma prawo oczekiwać dostawy poza godzinami określonymi powyżej i w terminie dostawy wskazanym w formularzu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu łącznie mniejszej ilości oleju napędowego, niż określona w ust.1, w przypadku gdy wynikało to będzie z mniejszego niż szacowane zapotrzebowania. W razie potrzeby zwiększenia łącznej ilości dostawy oleju napędowego Zamawiający stosował będzie zapisy Pzp dotyczące zamówień "uzupełniających".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT750000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RESCO TRADE Sp. z o.o. ,  biuro.dg@rescotrade.pl,  ul. Postolińska 8,  51-126,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 851652.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 851652.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 871332.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.