eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe w ramach projektuProgram aktywnej integracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Kurzętnik.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Kurzętnik: Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe w ramach projektu: Program aktywnej integracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Kurzętnik.
Numer ogłoszenia: 379928 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kurzętniku , ul. Dworcowa 8, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-56 474 80 50, faks 56 474 06 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kurzetnik.ops.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe w ramach projektu: Program aktywnej integracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Kurzętnik..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe dla uczestników projektu systemowego Program aktywnej integracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Kurzętnik, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kurzętniku w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z umową Nr POKL.07.01.01-28-034/08-00. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Gminy Kurzętnik, osoby w wieku aktywności zawodowej tj. w wieku 15-64lata, osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo i zatrudnione, korzystające ze świadczeń Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kurzętniku. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia - poszczególne zakresy tematyczne szczegółowo zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz odpowiednio: 1) Zadanie nr 1 w załączniku nr 7 do SIWZ, 2) Zadanie nr 2 w załączniku nr 8 do SIWZ, 3) Zadanie nr 3 w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania: 1) Kurs prawa jazdy kategorii B, 2) Kurs opiekun osoby starszej i dzieci, 3) Kurs obsługi kasy fiskalnej i fakturowania. 4. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wykonanie jednego lub kilku zadań. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia w zakresie każdego zadania. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami programowymi dotyczącymi Europejskiego Funduszu Społecznego, znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl w zakładce: dokumenty. 7. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie rezultatu organizowanych zajęć, którym jest wzrost kompetencji społecznych i zawodowych Uczestników projektu systemowego. 2) Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadził ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 3) Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usługi oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że realizuje niniejsze zamówienie zgodnie z umową, ofertą oraz SIWZ. W tym zakresie zobowiązany będzie w szczególności przedstawić dokumentację pozwalającą na jednoczesne stwierdzenie prawidłowości realizacji niniejszego zamówienia w zgodzie z powyższym. 7) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem kursów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdujących się na stronie www.efs.gov.pl. 8) Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia dokumentacji związanej z realizowaną usługą. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zgodzie ze wszelkimi normami prawnymi, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926) oraz pozostałymi obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, jak również zgodnie z normami etycznymi oraz z powszechnie przyjętymi zasadami wykonywania usługi o tym charakterze. 10) Realizacja przedmiotu zamówienia potwierdzona będzie protokołem odbioru usługi sporządzonym przez Wykonawcę po zakończeniu jego realizacji - w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego jej należytego wykonania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności: jeżeli wykaże, że posiada aktualny na dzień złożenia oferty wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację założonego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie z treści którego wynikać będzie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie z treści którego wynikać będzie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: a) dla zadania nr 1: osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi następujące wykształcenie i doświadczenie zawodowe: - w przypadku części teoretycznej: uprawnienia wykładowcy oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. zadaniem nr 1, - w przypadku części praktycznej: uprawnienia instruktora oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. zadaniem nr 1. Przy czym: zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej jednego imienne wskazanego wykładowcę spełniającego powyższe wymagania, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej dwóch imiennie wskazanych instruktorów spełniających powyższe wymagania. b) dla zadania nr 2: osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi następujące wykształcenie i doświadczenie zawodowe zarówno dla części teoretycznej jak i praktycznej: wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe zgodne z przedmiotem zamówienia tj. zadaniem nr 2, oraz co najmniej 2 letni staż w zawodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia w zakresie wykonywanych przez te osoby czynności w trakcie realizacji zamówienia. c) dla zadania nr 3: osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi następujące wykształcenie i doświadczenie zawodowe zarówno dla części teoretycznej jak i praktycznej: wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe zgodne z przedmiotem zamówienia tj. zadaniem nr 3, oraz co najmniej 2 letni staż w zawodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia w zakresie wykonywanych przez te osoby czynności w trakcie realizacji zamówienia. Powołane wyżej minimalne wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego stawiane są w poszczególnych zadaniach - dla Wykonawców, bądź osób przy pomocy, których będzie on realizował zamówienie. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy, aktualne na rok 2013 - z wykorzystaniem załącznika Nr 10 do SIWZ, wraz z wydrukiem ze strony internetowej www.fis.praca.gov.pl potwierdzającym powyższe lub zaświadczeniem z Wojewódzkiego Urzędu Pracy, potwierdzającym aktualny wpis do Rejestru Instytucji szkoleniowych na rok 2013. 2) W przypadku przynależności przez Wykonawcę do grupy kapitałowej Zamawiający wymaga złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielanie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów. Zobowiązanie to należy przedstawić w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wiedza i doświadczenie - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią odpowiednio załącznik nr 7 i/lub 8 i/lub 9 do niniejszej SIWZ. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: a) osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi, o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, b)zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy. 4. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneks do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kurzetnik.ops.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kurzętniku, 13-306 Kurzętnik, ul. Dworcowa 8, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kurzętniku, 13-306 Kurzętnik, ul. Dworcowa 8, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, zgodnie z umową Nr POKL.07.01.01-28-034/08-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.