Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Poznań: przedmiotem zapytania o cenę jest dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń Instyruru Informatyki w nowej części Centrum Wykładowo-Konferencyjnego Politechniki Poznańskiej
Numer ogłoszenia: 379876 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska, pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6653538, faks 061 6653738.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zapytania o cenę jest dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń Instyruru Informatyki w nowej części Centrum Wykładowo-Konferencyjnego Politechniki Poznańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zapytania o cenę jest dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń Instyruru Informatyki w nowej części Centrum Wykładowo-Konferencyjnego Politechniki Poznańskiej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYSZARD KWICZOR "TRIADA IMEX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
RYSZARD KWICZOR "TRIADA IMEX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRIADA IMEX s.c., ul. Forteczna 12, 61-362 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213114,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 226483,24
Oferta z najniższą ceną: 226483,24 / Oferta z najwyższą ceną: 288714,22
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 70 PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Na rynku istnieje bardzo wiele firm handlujących meblami, w związku z tym zamawiający przyjął, że meble są towarami powszechnie dostępnymi. Meble zamawiane przez zamawiającego są meblami typowymi o parametrach istniejących w wielu katalogach firm handlujących meblami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa cateringowa w zakresie całodziennego wyżywienia dla mieszkanek Domu Pomocy Społecznej
- Wykonanie czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach SZOZnMiD w Poznaniu
- Zakup i dostawa tonerów, bębnów, pojemników na zużyte tonery do drukarek laserowych, atramentowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Kontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
- Zakup aparatu USG dla Oddziału Dzieci Młodszych
- Nadzór nad realizacją usługi letniego oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w 2026 roku oraz zimowego utrzymania i oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w sezonie 2026/2027
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli tapicerowanych i foteli biurowych
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
- DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DLA BIELSKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII - OLSZÓWKA W BIELSKU-BIAŁEJ
- Wykonanie dokumentacji oraz robót budowlanych dla zadania pn.: "Utworzenie i wyposażenie pracowni Nowoczesnej Dydaktyki i Diagnostyki Mikrobiologicznej" w Katowicach Ligocie przy ul. Medyków 18.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





