eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Odnowienie asysty technicznej dla posiadanych licencji produktów Quest Software, zakup licencji uzupełniających wraz z roczną asystą oraz zakup konsultacji technicznych



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Warszawa: Odnowienie asysty technicznej dla posiadanych licencji produktów Quest Software, zakup licencji uzupełniających wraz z roczną asystą oraz zakup konsultacji technicznych
Numer ogłoszenia: 379805 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji, ul. Świętokrzyska 11/21, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6531193, faks 022 6531999.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie asysty technicznej dla posiadanych licencji produktów Quest Software, zakup licencji uzupełniających wraz z roczną asystą oraz zakup konsultacji technicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zakup licencji uzupełniających produktów Quest Software oraz odnowienie asysty technicznej do 31.12.2009 roku zgodnie z poniższą specyfikacją: Licencje uzupełniające produktów Quest Software z roczną asystą techniczną: 1. Quest Recovery Manager for Active Directory Forest Edition - 4300 lic. 2. TOAD for DB2 LUW Standard Edition - per seat - 3 lic. 3. TOAD for DB2 LUW Professional Edition - per seat - 7 lic. 4. TOAD for DB2 LUW Xpert Edition - per seat - 2 lic. Odnowienie asysty technicznej w terminie od 15.03.2009r. do 31.12.2009r.: 1. Quest InTrust Per Enabled User Renewal - 4300 lic. 2. Quest Reporter (Sold per Enabled User Acct - licencja wspólna z Quest Reporter Configuration Baselining - sold per Enabled User) ) Renewal - 4300 lic. 3. Quest InTrust for Active Directory (Sold per Enabled User Account) Renewal - 4300 lic. 4. Quest InTrust Plug-in for File Access - sold per Enabled User Account Renewal - 4300 lic. 5. Quest Storage Manager for Windows (Sold per server; Includes storage analysis and actions) Renewal - 1 lic. Odnowienie asysty technicznej w terminie od 01.01.2009 do 31.12.2009: 1. Quest Spotlight on Active Directory (Per Enabled User Account) Renewal - 4300 lic. 2. Quest Recovery Manager for Active Directory (Sold per Enabled User Account) Renewal - 4300 lic. 3. Quest Group Policy Manager (Sold per Enabled User Account) Renewal - 4300 lic. 4. TOAD for Oracle Standard Edition Renewal - 4 lic. 5. TOAD for Oracle Xpert Edition w - Quest DBA module Renewal - 8 lic. 6. TOAD Data Modeler Renewal - 1 lic. 7. TOAD for Oracle Professional Edition Renewal - 8 lic. 8. Knowledge Xpert for PL-SQL Development Renewal - 4 lic. 9. SQL Navigator Standard Edition Renewal - 4 lic. 10. SQL Navigator Professional Edition Renewal - 2 lic. 11. TOAD for Oracle Standard Edition w - DBA Module Renewal - 1 lic. 12. Knowledge Xpert for Oracle Administration Renewal -1 lic. 13. TOAD for Oracle Xpert Edition Renewal - 15 lic. 14. TOAD for Oracle Suite Renewal - 1 lic. 15. Foglight 5 Management Server Renewal - 1 lic. 16. Foglight 5 Database Monitoring Suite per CPU Socket Renewal - 6 lic. Odnowienie asysty technicznej w terminie od 30.06.2009r. do 31.12.2009: 1. TOAD for DB2 LUW Standard Edition - sold per seat Renewal - 3 lic. 2. TOAD for DB2 LUW Professional Edition - sold per seat - Standard Edition with integrated Knowledge Xpert and Debugger functionality Renewal - 8 lic. 3. TOAD for DB2 LUW Xpert Edition - sold per seat - includes 1 seat of TOAD Professional and SQL Optimizer for DB2 Renewal - 1 lic. 2. W ramach Usługi Asysty Technicznej Wykonawca będzie świadczyć następujące usługi na wezwanie Zamawiającego: a. Udostępnienia Zamawiającemu nowych wersji i wydania Oprogramowania, włącznie z jego poprawkami, rozszerzeniami oraz aktualizacjami, jeżeli i kiedy tylko staną się one dostępne, i nie będzie obciążał Zamawiającego serwisowymi opłatami subskrypcyjnymi. b. Udzielania odpowiedzi na nieograniczoną liczbę powiadomień, otrzymanych od Zamawiającego i informujących o wadach Oprogramowania, które nie zostały wcześniej zgłoszone Wykonawcy. c. Udzielania odpowiedzi na powiadomienia otrzymane od Zamawiającego, ubiegającego się o konsultacje dotyczące aspektów operacyjnych - technicznych Oprogramowania. d. Zamawiający będzie miał zapewniony dostęp do internetowej strony Pomocy Technicznej Wykonawca: SupportLink pod adresem http://www.quest.com/support. e. W odniesieniu do wszystkich rodzajów Oprogramowania Usługi Serwisowe będą dostępne za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej lub telefonicznie. W odniesieniu do SQL Navigator, TOAD Wykonawca będzie odpowiadał na pytania w ciągu czterech (4) godzin od ich otrzymania. W odniesieniu do innych rodzajów Oprogramowania Wykonawca będzie odpowiadał na pytania w ciągu dwóch (2) godzin od ich otrzymania. f. W czasie standardowych godzin świadczenia pomocy Wykonawca będzie odpowiadał w ciągu trzydziestu (30) minut na powiadomienia ze strony Zamawiającego odnośnie krytycznego stanu Oprogramowania, mającego znaczący wpływ na otoczenie produkcyjne Zamawiającego lub uniemożliwiającego mu używanie lub dalsze używanie Oprogramowania. g. Wykonawca zobowiązuje się do następujących świadczeń na wezwanie Zamawiającego w okresie 1 dnia roboczego raz na kwartał kalendarzowy: ­- Instalacji nowych wersji w środowisku laboratoryjnym do testów - sprawdzenia (ewaluacja) jeżeli Zamawiający wyrazi chęć takiej instalacji, ­- Instalację nowych wersji oprogramowania w środowisku produkcyjnym wskazanego przez Zamawiającego Oprogramowania, ­- Szkolenia z nowych funkcjonalności w poszczególnych narzędziach Quest Software po zainstalowaniu w środowisku produkcyjnym, ­- Analizy przydatności nowych narzędzi i nowych funkcjonalności oraz propozycje zastosowania ich w środowisku NBP-u, opracowanie planu wykonania instalacji testowej i jej przeprowadzenie w ramach dni o których mowa powyżej lub w przypadku złożonych zadań w ramach dni lub godzin konsultacyjnych, przy czym wszelkie prace konieczne do wykonania w ramach dni lub godzin konsultacyjnych będą przedmiotem obustronnych ustaleń w formie pisemnej z szacunkowym podaniem ich czasu trwania, ­- Wizyty serwisowej w siedzibie NBP-u we wcześniej ustalonym terminie i zakresie wykonania usług. W ramach Usługi Asysty Technicznej Wykonawca zobowiązuje się do wizyty na wezwanie z zapewnieniem priorytetowej obsługi zgłoszeń i zapotrzebowania ze strony NBP - usługa gotowości serwisowej. Każdorazowa wizyta zostanie udokumentowana podpisaniem Protokołu Wykonania Prac, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury. 3. Każda dodatkowa wizyta wykraczająca poza przewidzianą 1 wizytę na kwartał będzie usługą dodatkowo płatną według stawki wynegocjowanej pomiędzy Stronami. W celu rozliczenia dodatkowych wizyt wprowadza się pojęcie dnia roboczego i godzin konsultacyjnych, które mają na celu skorzystanie przez Zamawiającego z dodatkowego zakresu prac związanych z projektami informatycznymi, szkoleniami, usługami konsultacyjnymi za uzgodnioną stawkę za dzień i/lub godziny pracy przedstawicieli Wykonawcy. Wykonanie prac w ramach konsultacji będzie dokumentowane podpisaniem protokołu wykonania z określeniem ilości dni - godzin konsultacyjnych i będzie stanowiło podstawę wystawienia faktury. Dodatkowe wizyty serwisowe nie mogą przekroczyć 20 dni roboczych (8 godzin konsultacyjnych) w trakcie obowiązywania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 48.78.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 577234.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quest Dystrybucja Sp. z o.o., ul. Podwale 62, 50-010 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 577234
  • Oferta z najniższą ceną: 577234 oferta z najwyższą ceną: 577234
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.