To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-03
Wrocław: Dostawa papieru kserograficznego, komputerowego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w okresie styczeń 2014 - grudzień 2014
Numer ogłoszenia: 37974 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268115 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3272100, 071 3272119, faks 71 3272350.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego, komputerowego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w okresie styczeń 2014 - grudzień 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego, komputerowego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w okresie styczeń 2014 - grudzień 2014 Zamówienie obejmuje trzy części: Czę ść I - Dostawa papieru kserograficznego i komputerowego Część II - Dostawa papieru i folii w rolkach Część III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych. Wykaz materiałów oraz orientacyjna ilość w ramach poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 2 (Formularz ofertowy) do SIWZ, natomiast szczegółowe wymagania techniczne Zamawiającego zawarte są w załączniku nr 1 ( Warunki techniczne) do SIWZ. Ilości wskazane w tabeli formularza ofertowego są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości poszczególnego asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. Nie wszystkie pozycje asortymentu muszą być zrealizowane w pełnym zakresie ilościowym. Faktyczna ilość zamówienia zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację wymienionego asortymentu w ilościach podanych w tabeli formularza ofertowego. Zamówienie każdorazowo obejmuje wniesienie materiałów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie ZGKiKM. Wykonawca po dokonaniu odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych, wystawia kartę przekazania odpadu tj. dokument poświadczający odpowiednie gospodarowanie odpadami zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. /Dz.U. z 2013 poz. 21 /, którą dostarczy Zamawiającemu. Po przekazaniu zużytych materiałów eksploatacyjnych przez Zamawiającego odpowiedzialność za ich zagospodarowanie ponosi Wykonawca. Wartość dostarczanych materiałów nie może przekroczyć całkowitej wartości umowy wyszczególnionej w § 3 ust. 1 projektu umowy. Na dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca musi udzielić 12 miesięcznej gwarancji, której bieg rozpoczyna się od daty dostawy. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykoanwca na swój koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji faksem lub e-mailem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 37.82.37.00 - Papier do kreślenia map 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego i komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9991,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10971,21
Oferta z najniższą ceną: 10971,21 / Oferta z najwyższą ceną: 11018,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa papieru i folii w rolkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9912,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5564,05
Oferta z najniższą ceną: 5564,05 / Oferta z najwyższą ceną: 6866,74
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67237,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45686,37
Oferta z najniższą ceną: 45686,37 / Oferta z najwyższą ceną: 83165,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących należących do Sądu Okręgowego w Kielcach i sądów funkcjonalnych w Opatowie, Pińczowie, Staszowie i we Włoszczowie.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.