To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-15
Białystok: DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH W RAMACH PROJEKTU OHP JAKO REALIZATOR USŁUG RYNKU PRACY WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Numer ogłoszenia: 379746 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343048 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Podlaska Wojewódzka Komenda, ul. Handlowa 6, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 8516187, faks 85 6516187.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH W RAMACH PROJEKTU OHP JAKO REALIZATOR USŁUG RYNKU PRACY WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów papierniczych i biurowych do końca 2011 r. do siedziby Podlaskiej WK OHP w ramach realizacji projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: OHP jako realizator usług rynku pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel sp.j., Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49692,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45393,73
Oferta z najniższą ceną: 45393,73 / Oferta z najwyższą ceną: 67076,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie Projektu Budowlanego rozbudowy kompleksu budynków Domu Studenta nr 2 o kolejny blok mieszkalny i rozbiórki budynku byłej stołówki wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i rozbiórkę
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Ginekologiczno - Położniczego
- Dostawa mikroskopów ZK-DZP.262.115.2025
- Dostawa protez naczyniowych do Kliniki Kardiochirurgii
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2026 I
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





