Ogłoszenie z dnia 2006-07-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa zespołu wysoko wydajnych urządzeń do przełączania komunikacji sieciowej Centrum przetwarzania danych Centrali NFZ wraz z usługą szkolenia Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, do kontaktów: w sprawach formalnych-Zbigniew Johne 572-62-65 w sprawach przedmiotu zamówienia-Janusz Kaszuba, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, fax 022 5726305, e-mail: d.brymas@nfz.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nfz.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zespołu wysoko wydajnych urządzeń do przełączania komunikacji sieciowej Centrum przetwarzania danych Centrali NFZ wraz z usługą szkolenia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa, ul. Grójecka 186. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia polegać będzie na dostawie (montażu i uruchomieniu) zespołu wysokowydajnych urządzeń do przełączania komunikacji sieciowej Centrum przetwarzania danych Centrali NFZ do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie jest wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.60.00 - Osprzęt telekomunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość 137 000 EURO. Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe): 986.000,00 Waluta: PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 20.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy- prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia; nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy- prawo zamówień publicznych; złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ - wykonawca posiada: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 cyt. ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami dolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, winien przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3.4. SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacja z banku - Dokumentem takim będzie informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wykonania zamówienia, a w szczególności zamawiający wymaga, by z dokumentu wynikało, że wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub posiada zdolność kredytową na minimum taką kwotę. - wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw oraz załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz - co najmniej 5 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat /czerwiec 2003 r. - czerwiec 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ dostawy zbliżonej co do zakresu do przedmiotu zamówienia, każda o wartości przekraczającej 500.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez wykonanie zamówienia należy rozumieć jego ostateczny odbiór. W wykazie należy wpisać zamówienia, których odbiór ostateczny miał miejsce w wyżej wym. latach. Datę wykonania zamówienia należy określić jako miesiąc i rok. Przez określenie \zbliżonych\ należy rozumieć «mający podobne cechy, właściwości; niewiele się różniący, podobny» Wykonawcy zobowiązani są załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w tym punkcie, jeżeli zostanie wykazane wykonanie wymaganych dostaw w wymaganym czasie przez podmioty podlegające połączeniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.08.2006, godzina 10:30, siedziba Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa p.2.48.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Dostawa serwera rack z systemem operacyjnym oraz licencjami
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO
- Dostawa laptopów, urządzeń sieciowych oraz peryferyjnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie i jednostek podległych.
- Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych wraz z ich automatyzacją w Gminie Turek
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





