Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Radom: Dostawa i wdrożenie Systemu Infomatycznego Zarządzania Nieruchomościami, wykonanego w technologii klient-serwer z graficznym interfejsem użytkownika, zwanego dalej Systemem
Numer ogłoszenia: 37898 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, fax 048 3627302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rtbs.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka stanowiąca własność Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Systemu Infomatycznego Zarządzania Nieruchomościami, wykonanego w technologii klient-serwer z graficznym interfejsem użytkownika, zwanego dalej Systemem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zarządzania nieruchomościami wspomagającego pracę Radomskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Administrator Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu oraz dostawa oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania na warunkach zawartych w Ofercie przetargowej oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają pełnie praw autorskich do proponowanego oprogramowania, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zmówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionychw pkt 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie, forma dokumentów oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. b) Aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c) Oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy wskazanych w dokumentach wymienionych wyżej (ppkt b) - lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. d) Zaświadczenie właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, opłatami, lub właściwe zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego. e) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu. f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy. g) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy. h) W celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w pkt 6 ppkt b SIWZ Wykonawca przedłoży: - wykaz wykonanych usług (wdrożeń Systemu) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. i) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione formularz oferty. j) Wersja demonstracyjna oprogramowania na nośniku optycznym (DVD lub CD) zawierająca oferowany System (z danymi przykładowymi), pokazujący jakość interfejsu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rtbs.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Administrator Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 16a 26-600 Radom pokój 212 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Administrator Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 16a 26-600 Radom pokój 212 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania antywirusowego wraz z migracją obecnej licencji antywirusa o dodatkową funkcjonalność EDR w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.