Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-22
Dąbrowa Górnicza: Eksploatacyjne ziemne zabezpieczenie skarp składowanych odpadów - podwyższenie wałów kwatery KW 1, sukcesywne formowanie kwatery odpadów oraz wykonywanie dróg technologicznych na składowisku odpadów LIPÓWKA II w Dąbrowie Górniczej.
Numer ogłoszenia: 378380 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II , ul. Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2644623, 2649871, faks 032 2647199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowka2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacyjne ziemne zabezpieczenie skarp składowanych odpadów - podwyższenie wałów kwatery KW 1, sukcesywne formowanie kwatery odpadów oraz wykonywanie dróg technologicznych na składowisku odpadów LIPÓWKA II w Dąbrowie Górniczej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Zadanie 1 Sukcesywne formowanie kwatery KW 1 składowiska odpadów, tzn. bieżące, zgodne z potrzebami zamawiającego kompaktowanie kwatery wysypiska odpadów. Zadanie 2 Sukcesywne podwyższanie wałów wyprzedzających kwatery składowiska KW1 do osiągnięcia rzędnej 350,73m.n.p.m.w pięciu etapach, wg. poniżej przedstawionego harmonogramu: I etap od 340,73 do 342,73 m n.p.m. II etap od 342,73 do 344,73 m n.p.m. III etap od 344,73 do 346,73 m n.p.m. IV etap od 346,73 do 348,73 m n.p.m. V etap od 348,73 do 350,73 m n.p.m. Zadanie to obejmuje: - przygotowanie terenu - nawiezienie gruntu (ziemi gliniastej, piasku gliniastego, gliny piaszczystej i kamieni) - formowanie i zagęszczanie wałów: Zadanie 3 Bieżące wykonanie dróg technologicznych Kwatery KW1. Zadanie to obejmuje: zakup, nawiezienie materiału i jego utwardzenie. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 36000,00 zł. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania ( art. 24 ust 2. pkt 4. Ustawy). 2. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski- konto nr 08 1050 1272 1000 0022 8819 3291 Do oferty winna być dołączona kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie MZPOK Lipówka 2 w Dąbrowie Górniczej 2 piętro. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy wraz z potwierdzeniem złożenia oryginału (pieczątka, data przyjęcia i podpis pracownika Zakładu). Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 07.12.2010r. do dnia 06.01.2011 r. 3. Termin wniesienia wadium Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 07.12.2010r. do godz.11:00, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego - brak wadium w w/w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pk. 2 ustawy Pzp. 4. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 pkt 4a oraz art. 46 pkt 5.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły; spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać wykonanie dwóch robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (np. referencje, protokoły odbioru).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował następującym sprzętem: - ładowarką o masie minimum 24 Mg wyposażoną w łyżkę o pojemności minimum 4m3 - 2 szt., - ładowarką z łyżką o pojemności min 2m3 - 2 szt., - samochód samowyładowczy o ładowności min. 20Mg - 2 szt., - kompaktor o masie nie mniej niż 24 Mg , którego koła są wyposażone w łopaty o wysokości min. 10cm,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o wpisie osoby posiadającej te uprawnienia na listę członków właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - wzór - załącznik nr 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza 2. określenie wartości zamówienia - wzór- załącznik nr 4 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o wpisie osoby posiadającej te uprawnienia na listę członków właściwej okręgowej izby inżynierów, 5. zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 8 6. oświadczenie, w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego do SIWZ wzoru - załącznik nr 6a, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) 7. oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 7 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymogów określonych w punkcie 7.2.lit. b SIWZ - Załącznik Nr 9 do SIWZ. 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Załącznik nr 9A do SIWZ. 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z pkt. 7.2.lit. b. SIWZ). 10. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - Załącznik nr 10 do SIWZ, z uwzględnieniem wymogu pkt.7.2.lit. c. SIWZ. 11. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8.1 lit. o SIWZ wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, Załącznik nr 10A do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w oparciu o art. 144 Prawa zamówień publicznych w zakresie: a) terminu wykonania zamówienia w przypadku: - wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, np. gradobicia, powodzie, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, b) w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: - zmiany przepisów prawnych mających wpływ na prawidłowe wykonanie i rozliczenie zadań wynikających z przedmiotu umowy, - zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, - zmian dotyczących danych podmiotu z którym zawarto umowę, z zastrzeżeniem jego tożsamości w szczególności: zmiana nazwy firmy, zmiana adresu firmy zmiana banku lub nr konta firmy - zmiany zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, - zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji zamówienia ze względu na przyjęcie większej ilości odpadów do zakładu w 2011 roku niż ilość jaką Zamawiający założył w niniejszym zamówieniu. - ograniczenia zakresu robót objętych przedmiotem umowy, - zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmniejszenia ilości i wielkości zamówienia przez Zamawiającego z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, - zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmiana zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, - w razie, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipowka2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II
ul. Główna 144a
42-530 Dąbrowa Górnicza
tel. (032)264-46-23
fax (032)264-71-99.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II, ul Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza - sekretariat - II piętro - holl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.01.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: "Rodzina - dom budowany miłością III"
- Usługa serwisowa systemu Bright View
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
- Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania "Modernizacja pustostanów do przesiedleń" - II etap
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej (...)
- Dostawa toksyny botulinowej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów Sądu Okręgowego w Warszawie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez Centrum Usług Komunalnych i Technicznych w Strzelinie
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 zebranych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu powiatu mieleckiego od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
- Remont dachów w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie- sprawa nr 56/2025
- ZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gmin Mosina, Puszczykowo, Czempiń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.