eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB, OBIEKTU I MIENIA ORAZ USŁUGI OCHRONY W SYSTEMIE DYSKRETNEGO OSTRZEGANIA URZĘDU SKARBOWEGO W KWIDZYNIE PRZY UL. 3 MAJA 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Kwidzyn: USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB, OBIEKTU I MIENIA ORAZ USŁUGI OCHRONY W SYSTEMIE DYSKRETNEGO OSTRZEGANIA URZĘDU SKARBOWEGO W KWIDZYNIE PRZY UL. 3 MAJA 6
Numer ogłoszenia: 378252 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kwidzynie , ul. 3 Maja 6, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 55 2792647, faks 55 2795982.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB, OBIEKTU I MIENIA ORAZ USŁUGI OCHRONY W SYSTEMIE DYSKRETNEGO OSTRZEGANIA URZĘDU SKARBOWEGO W KWIDZYNIE PRZY UL. 3 MAJA 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób, obiektu i mienia Urzędu Skarbowego w Kwidzynie przy ulicy 3 Maja 6, a także w przypadku wystąpienia zagrożenia, wysłanie grupy natychmiastowego reagowania. Usługa ochrony ma spełniać następujące warunki: ochrona fizyczna całodobowa w budynku w Kwidzynie przy ul. 3 Maja 6; całodobowa ochrona elektroniczna obiektu. Zamawiający informuje, że pracownicy świadczący usługę ochrony na obiekcie muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej, minimum pierwszego stopnia. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usług ochrony przez pracowników nielicencjonowanych. Usługa ochrony ma być prowadzona zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia US w Kwidzynie. Ochrona fizyczna będzie pełniona całodobowo we wszystkie dni, w 12 - sto godzinowym systemie zmianowym. Na każdej zmianie usługę ochrony pełnić będzie jeden pracownik ochrony. Wykonawca przeprowadzi wobec osób biorących udział w realizacji umowy zwykłe postępowanie sprawdzające dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228). Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektów i mienia Urzędu Skarbowego w Kwidzynie należy w szczególności: strzeżenie powierzonego mienia urzędu, w tym przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, zniszczeniem lub uszkodzeniem; ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianym budynku oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości; wydawanie jednorazowych przepustek dla osób zgłaszających się na wezwanie pracowników urzędu; wzywanie osób do opuszczenia ochranianego budynku w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku; interwencja w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej życiu, zdrowiu lub nietykalności osobistej albo grożącej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia; stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn.zm.), w przypadku zagrożenia powierzonych ochronie dóbr lub odparcia ataku na pracownika ochrony; nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancje chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu oraz o zagrożeniu ich powstania; podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do systemu dyskretnego ostrzegania; kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionym obiekcie po godzinach pracy; kontrola kluczy wydawanych uprawnionym, zgodnie z wykazem, pracownikom Urzędu Skarbowego w Kwidzynie; niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i Policji w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie chronionego obiektu; wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników US (w przypadku zaistnienia zagrożeń); zapewnienie bezpieczeństwa pracowników urzędu i interesantów; koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia; wspomaganie akcji ewakuacji na wypadek zagrożenia; obserwacja osób wchodzących do urzędu; obsługa urządzeń sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji ppoż.; okresowe patrolowanie wnętrza obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na wszelkie próby wandalizmu lub czynów przestępczych w obrębie chronionego obiektu; podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym; sprawdzenie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych; sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych; współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi); informowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Pełnomocnikowi ds. ochrony informacji niejawnych US Kwidzyn; sprawdzenie zamknięcia drzwi głównych; sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: występowania awarii wodociągowej lub grzewczej, nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp., nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych; prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami następującej dokumentacji ochronnej: książka meldunków pełnienia służby, książka wydawania i przyjmowania kluczy od pomieszczeń US, książka wydawania i przyjmowania kluczy od pomieszczeń specjalnych US, książka przeglądów i kontroli sygnalizacji włamania, książka przeglądów i kontroli systemu sygnalizacji pożaru, ewidencji przepustek. Ochrona fizyczna powinna być przeprowadzana przez jednakowo umundurowanych pracowników ochrony. Wykonawca weźmie udział w Analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Kwidzynie jeden raz na kwartał, w terminie podanym przez Zamawiającego. Monitoring elektroniczny z grupami natychmiastowego reagowania polega na: podłączeniu (na koszt Wykonawcy) centralek Systemu Sygnalizacji Napadu i Włamania (SSNiW) i Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSPoż). Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego; monitorowaniu przez Centrum Operacyjne lokalnego systemu alarmowego przez przejmowanie informacji i przekazywanie jej Zamawiającemu, osobom upoważnionym lub odpowiednim instytucjom, zgodnie z otrzymanym zleceniem, oraz zapewnienie gotowości i interwencji załóg patrolowo - interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie; automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSNiW oraz SSPoż. Zamawiającego: alarmów napadowych i włamaniowych oraz pożarowych, prób sabotażu systemu alarmowego, transmisji testowych (co 12 godzin); analizie otrzymanych sygnałów; w przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu wzmocnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Urzędu Skarbowego nie może przekraczać 10 minut; w przypadku stwierdzenia alarmu pożaru, niezwłocznym powiadomieniu Państwowej Straży Pożarnej oraz wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu zainicjowania akcji gaszenia ognia i wzmocnienia ochrony obiektu. Czas dotarcia do obiektu Urzędu Skarbowego nie może przekraczać 10 minut. Pracownicy wchodzący w skład grupy natychmiastowego reagowania muszą być umundurowani i uzbrojeni zgodnie z art. 20 i 40 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn.zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie w zakresie ochrony osób i mienia, zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn.zm.) wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25.11.2011 r. co najmniej trzy usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni biurowej w m2 w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym oraz zakładach produkcyjnych lub usługowych, dat wykonania zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencji). W przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym oraz zakładach produkcyjnych lub usługowych należy wykazać obiekty posiadające powierzchnię biurową większą niż 700 m2 każdy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą licencję Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum I Stopnia wydanej na podstawie Rozporządzania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. 1998 r. Nr 78, poz. 511) oraz osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł., aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, czy tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: zmiany nazwy, siedziby firmy, konta bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego (zmiany podmiotowe); zmiany spowodowane przekształceniem przepisów ustaw wymienionych w Umowie, a w szczególności ustawy o ochronie informacji niejawnych, Prawo zamówień publicznych; wprowadzenie Podwykonawcy, w następujących przypadkach: śmierci, choroby (w przypadku osób fizycznych) lub innych zdarzeń losowych, nie wywiązanie się z obowiązków wynikających z przepisów, z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 82-500 Kwidzyn ul.3 Maja 6 pok.211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Skarbowego w Kwidzynie przy ul.3 Maja 6 w sekretariacie (pokój nr 214 II piętro) od godz. 800 do godz. 1500 lub przesłać na powyższy adres..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.