Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: "Pomoc techniczna dla Małych Projektów Infrastrukturalnych realizowanych w ramach Narodowego Programu dla Polski Phare 2002 i 2003" - numer postępowania ZPPE/PT/01/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Władza Wdrażająca Program Współpracy Przygranicznej Phare, do kontaktów: Grażyna Węclewska, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, tel. 022 4618739, fax 022 4619342, e-mail: phare@wwpwp.gov.pl, www.wwpwp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Władza Wdrażająca Program Współpracy Przygranicznej Phare, Szymon Baszun, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, tel. 022 4619007, fax 022 4619342, e-mail: szymon.baszun@wwpwp.gov.pl, www.wwpwp.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Władza Wdrażająca Program Współpracy Przygranicznej Phare, Paweł Molenda, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, tel. 022 4619231, fax 022 4619342, e-mail: pawel.molenda@wwpwp.gov.pl, www.wwpwp.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Władza Wdrażająca Program Współpracy Przygranicznej Phare, Jolanta Wilkowska, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, tel. 022 4618739, fax 022 4619342, e-mail: phare@wwpwp.gov.pl, www.wwpwp.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Pomoc techniczna dla Małych Projektów Infrastrukturalnych realizowanych w ramach Narodowego Programu dla Polski Phare 2002 i 2003" - numer postępowania ZPPE/PT/01/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia na usługę odnosi się do pomocy w zarządzaniu projektami realizowanymi w ramach Funduszu Małych Projektów Infrastrukturalnych w ramach Narodowego Programu dla Polski Phare - połączone edycje 2002 i 2003. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Cztery województwa we wschodniej Polsce: Województwo/kod nuts Warminśko-Mazurskie/2.28 Podlaskie/2.20 Lubelskie/2.06 Podkarpackie/2.18 Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Oryginalny kod CPV: 73.00.00.00 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze4 Kod CPV wg słownika 2008: 73.00.00.00 - (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Sprawdzenie dokumentacji przetargowej przygotowanej przez beneficjentów oraz opracowanie opinii na jej temat (około 10 dokumentacji przetargowych). 2. Udział w pracach komisji przetargowych oraz sporządzanie raportu (około 15 komisji przetargowych). 3. Przeprowadzenie ok. 60 wizyt monitorujących oraz raportów z każdej wizyty. 4. Przeprowadzenie 4 szkoleń dla beneficjentów projektów SIPF 2003 z zakresu zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszu Phare zgodnie z wytycznymi dla Wnioskodawców oraz zgodnie z Ustawą "Prawo Zamówień Publicznych" z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 5. Przeprowadzenie oceny projektów SIPF 2002 i 2003 (około 50 projektów). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium w wysokości 20 234,00 zł Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 3% wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania do dnia podpisania umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za realizację przedmiotu umowy - 45 dni od daty dostarczenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (art. 22 ust. ) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zrn.), którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (S1WZ) dla niniejszego zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymóg aktualności spełnia odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony wcześniej, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lab miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1 ust. 1 ppkt 1), 3) i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2 oraz w pkt III.2.1.1 ust 1 ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca winien posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 euro lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 euro W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: I) wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na: Zrealizowaniu co najmniej dwóch projektów w ramach pomocy technicznej Phare a) jeden projekt z zakresu: wdrażania, zarządzania, monitorowania lub nadzorowania projektów infrastrukturalnych w dziedzinie ochrony środowiska i/lub transportu; b) drugi projekt z zakresu ewaluacji projektów infrastrukturalnych w dziedzinie ochrony środowiska i/lub transportu; w tym co najmniej jeden projekt o wartości powyżej 20 000 euro. II) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, stosownie do wymagań SIWZ. III) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyśpieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZPPE/PT/01/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: Dokumentację przetargową można uzyskać w siedzibie Władzy Wdrażającej Program Współpracy Przygranicznej Phare ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15 - 16:15 w pokoju numer 4113. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.09.2005, godzina 11:30, Władza Wdrażająca Program Współpracy Przygranicznej Phare, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, pokój 5135.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Małych Projektów Infrastrukturalnych na granicy wschodniej (SIPF) PL2003/004-379/03.02. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług analityczno-programistycznych w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- "Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026"
- Wykonywanie robót górniczych.
więcej: (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





