eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieZakup wraz z dostawą mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy - dostawa do Filii DPS w Szymiszowie ul. Strzelecka 2



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Strzelce Opolskie: Zakup wraz z dostawą mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy - dostawa do Filii DPS w Szymiszowie ul. Strzelecka 2
Numer ogłoszenia: 37791 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, fax 077 4613480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy - dostawa do Filii DPS w Szymiszowie ul. Strzelecka 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy - dostawa do Filii DPS w Szymiszowie ul. Strzelecka 2 w ilościach: 1.Mięso gulaszowe wołowe luzem kg 150,00 2.Mięso gulaszowe wieprzowe kg 1100,00 3.Salceson biały w folii kg 125,00 4.Salceson ciemny w folii kg 125,00 5.Kości wołowe kg 1200,00 6.Kości wieprzowe kg 1200,00 7.Boczek wędzony luzem kg 250,00 8.Słonina świeża kg 170,00 9.Kaszanka luzem kg 270,00 10.Karczek bez kości kg 920,00 11.Żeberka wieprzowe kg 880,00 12.Łopatka wieprzowa b/kości kg 220,00 13.Schab bez kości kg 220,00 14.Schab z kością kg 160,00 15.Kiełbasa wieprzowa gruba-szynkowa kg 380,00 16.Kiełbasa wołowo-wieprzowa gruba - mortadela kg 250,00 17. Kiełbasa - mielonka wieprzowa kg 300,00 18. Krakowska parzona kg 100,00 19. Kiełbasa piwna kg 40,00 20, Kiełbasa krakowska podsuszana kg 390,00 21.Kiełbasa kminkowa kg 170,00 22.Szynka gotowana kg 220,00 23.Pasztetowa folia kg 75,00 24.Kiełbasa śląska kg 510,00 25.Kiełbasa cienka woł.- wieprzowa - zwyczajna kg 140,00 26.Kiełbasa grilowa kg 10,00 27.Wątróbka wieprzowa kg 50,00 28.Żołądki wieprzowe kg 60,00 29.Metka cebulowa w folii kg 130,00 30.Parówka cienka kg 300,00 31.Parówka cielęca kg 100,00 32.Parówka gruba kg 800,00 33.Polędwica sopocka kg 100,00 34.Baleron gotowany kg 90,00 35.Flaki wołowe kg 150,00 36.Flaki wieprzowe kg 150,00 37.Frankfuterki kg 50,00 38.Mięso mielone mieszane kg 40,00 39.Mięso wołowe na rolady kg 70,00 40.Szynka wieprzowa mięso na rolady kg 60,00 41.Pieczeń /cebulowa, śląska, ziołowa/ kg 259,00

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 rozdziału nr 5, 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie badania złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment umowy własnym transportem do Filii DPS w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2 - magazyn, - dostawa towaru co najmniej dwa razy w tygodniu po telefonicznym zamówieniu przez pracownika DPS, - wykonawca zapewnia dobrą jakość towaru, - magazynier obecny przy odbiorze przedmiotu umowy lub inna osoba ją zastępująca - ważenie towaru, - fakturowanie odbywać się będzie po każdej dostawie, - wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamówionego asortymentu do 20% wartości umowy. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a. Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA - załącznik nr 1, b. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 2 - przedkłada Wykonawca, c. Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 d. Wypełniony i podpisany wzór umowy - wypełnić w miejscach przeznaczonych dla wykonawcy - załącznik nr 4. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul.Strażacka 8 47-100 Strzelce Op. budynek Administracji - zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8, budynek Administracji, dzial kadr i administracji, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.