Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Katowice: DOSTAWA KOMORY LAMINARNEJ I INFORMATYCZNEGO SYSTEMU WSPIERANIA PRZYGOTOWANIA LEKU CYTOSTATYCZNEGO.
Numer ogłoszenia: 377652 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, faks 032 2591671, 2554633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMORY LAMINARNEJ I INFORMATYCZNEGO SYSTEMU WSPIERANIA PRZYGOTOWANIA LEKU CYTOSTATYCZNEGO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż komory laminarnej do sterylnego przygotowania cytostatyków oraz informatycznego systemu wspierania przygotowania leku cytostatycznego. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2011r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ANNA SELMA "Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SELMA IMPORT-EXPORT"
- SELMA IMPORT-EXPORT Anna Selma, ul. Cieszyńska 4/85, 02-716 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170700,00
Oferta z najniższą ceną: 170700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170700,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający ogłosił dwa postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego : 1) ZP-10-113BN, nr ogłoszenia BZP 407636-20010 z dnia 14.12.2010, które zostało unieważnione w dniu 13.01.2011r 2) Zp-11-027BN, nr ogłoszenia BZP 56388-2011 z dnia 28.03.2011r, które zostało unieważnione w dniu 06.04.2011r Zarówno pierwsze jak i drugie postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1, ponieważ nie złożono żadnej oferty. W dniu 05.05.2011r zamawiający wszczął postępowanie w trybie z wolnej ręki zapraszając wykonawcę, który w trakcie poprzednich, unieważnionych postępowań zadawał pytania, czyli był zainteresowany zamówieniem. W postępowaniu w wolnej ręki zamawiający zachował takie same warunki jakie były w unieważnionych postępowaniach w trybie przetargów nieograniczonych.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.