Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Słupsk: Dostawy materiałów budowlanych, malarskich, stolarskich sanitarnych i elektrycznych.
Numer ogłoszenia: 377453 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku , ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, faks 059 8417559.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów budowlanych, malarskich, stolarskich sanitarnych i elektrycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów budowlanych, malarskich, stolarskich, sanitarnych i elektrycznych dla Szkoły Policji w Słupsku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 2 - 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ, 3.Zamówienie będzie realizowane w pięciu częściach zwanych dalej zadaniami: zadanie nr 1 - materiały budowlane (opis w załączniku nr 2 do SIWZ), zadanie nr 2 - materiały malarskie (opis w załączniku nr 3 do SIWZ), zadanie nr 3 - materiały stolarskie (opis w załączniku nr 4 do SIWZ), zadanie nr 4 - materiały sanitarne (opis w załączniku nr 5 do SIWZ), zadanie nr 5 - materiały elektryczne (opis w załączniku nr 6 do SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.20.00 - Wyroby elektryczne 31.51.40.00 - Lampy wyładowcze 31.53.29.20 - Żarówki i świetlówki 31.22.48.10 - Przedłużacze 31.53.25.10 - Zapłonniki do świetlówek 44.33.30.00 - Drut 44.33.00.00 - Sztaby, pręty, drut i profile stosowane w budownictwie 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby 31.17.00.00 - Transformatory 39.71.41.10 - Wentylatory wyciągowe 44.11.12.00 - Cement 44.92.12.00 - Wapno 44.92.11.00 - Gips 24.91.00.00 - Kleje 44.11.52.00 - Tworzywa hydrauliczne i grzewcze 44.83.22.00 - Rozcieńczalniki 44.81.22.10 - Farby olejne 44.81.22.20 - Farby wodne 44.82.00.00 - Lakiery 44.17.40.00 - Folia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby Wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy Pzp nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby Wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 7.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego oświadczenie i dokumenty: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.Każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - termin realizacji dostawy (w dniach roboczych) - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Zespół ds. Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Kancelaria Wydziału Prezydialnego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy materiałów budowlanych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały budowlane opis w załączniku nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 24.91.00.00-6, 44.11.52.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Termin realizacji dostawy (w dniach roboczych) - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy materiałów malarskich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały malarskie opis w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.22.00-3, 44.81.22.10-0, 44.81.22.20-3, 44.82.00.00-4, 24.91.00.00-6, 44.17.40.00-0, 44.81.22.10-0, 44.42.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Termin realizacji dostawy (w dniach roboczych) - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy materiałów stolarskich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały stolarskie opis w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.00.00-6, 44.52.11.10-2, 44.52.11.40-1, 44.52.31.00-3, 28.60.00.00-8, 44.52.12.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Termin realizacji dostawy (w dniach roboczych) - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy materiałów sanitarnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały sanitarne opis w załączniku nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.11.00-5, 44.41.11.00-4, 44.41.13.00-7, 44.41.17.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Termin realizacji dostawy (w dniach roboczych) - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy materiałów elektrycznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały elektryczne opis w załączniku nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.20.00-0, 31.51.40.00-2, 31.53.29.20-9, 31.22.48.10-3, 31.53.25.10-2, 44.33.30.00-3, 44.33.00.00-2, 44.30.00.00-3, 31.17.00.00-8, 39.71.41.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Termin realizacji dostawy (w dniach roboczych) - 10.00
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu IT, sprzętu multimedialnego, sprzętu do nagłośnienia, sprzętu biurowego dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - część 1-4
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - III postępowanie
- Termomodernizacja budynków komunalnych w Strzelinie ul. Kolejowa 2 i ul. Kolejowa 4
- Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Słupsku
- Dostawa systemu próżniowego wraz z dzierżawą analizatora - 47/TP/2025
- Remont i konserwacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa (zakup z dowozem i rozładunkiem) cementu portlandzkiego CEM I klasy 32,5 w ramach prowadzonych zadań inwestycyjnych w roku 2025"
- Dostawa nr 3/2025 drutu 3,0 mm do belowania odpadów dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
- Dostawa spoiwa hydraulicznego lub cementu do stabilizacji podłoża -Nadleśnictwo Kamienna Góra, leśnictwo Borówno.
- Zakup i dostawa drutu żarzonego do belowania odpadów w ilości 45 ton
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.