eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barzkowice › DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU DO DRUKU ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY ZACHODNIOPOMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Barzkowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU DO DRUKU ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY ZACHODNIOPOMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH
Numer ogłoszenia: 377343 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach , Barzkowice 1, 73-134 Barzkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5613700 do 02, faks 091 5613791.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZODR.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA POSIADAJĄCA OSOBOWOŚĆ PRAWNĄ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU DO DRUKU ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY ZACHODNIOPOMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach: I CZĘŚĆ - Różny sprzęt i artykuły biurowe CPV 30190000-7 II CZĘŚĆ - Papier do drukowania CPV 30197630-1 III CZĘŚĆ- Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, kopiujących, faksów CPV 30192113-6, 30125100-2, 30125110-5, 30125120-8 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania na koszt Wykonawcy. 2.1. Określone przez Zamawiającego ilości asortymentu, w każdej z części są wartością szacunkową ustaloną dla okresu obowiązywania umowy, poszczególne ilości mogą odbiegać od ilości wykorzystanych podczas trwania umowy. 2.2. Dostarczone materiały muszą być dobrej jakości, o wysokich walorach użyteczności oraz spełniać wymogi zawarte w SIWZ. 2.3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz zdatny do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia dostawy. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia, ilości oraz asortymentu zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymagane ustawą Prawo zamówień publicznych, a w szczególności art. 22 ust. 1 pkt. 1-4. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia, wg formuły spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ZODR.PL.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach 73-134 Barzkowice woj. Zachodniopomorskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach 73-134 Barzkowice, Pokój nr 104 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA DOTYCZY PROJEKTU OD NOWA W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RÓŻNY SPRZĘT I ARTYKUŁY BIUROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RÓŻNY SPRZĘT I ARTYKUŁY BIUROWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAPIER DO DRUKOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER DO DRUKOWANIA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, KOPIUJĄCYCH, FAKSÓW.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.