eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barzkowice › DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU DO DRUKU ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY ZACHODNIOPOMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Barzkowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU DO DRUKU ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY ZACHODNIOPOMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH.
Numer ogłoszenia: 30785 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377343 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach, Barzkowice 1, Barzkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5613700 do 02, faks 091 5613791.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA POSIADAJĄCA OSOBOWOŚĆ PRAWNĄ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU DO DRUKU ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY ZACHODNIOPOMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach: I CZĘŚĆ - Różny sprzęt i artykuły biurowe CPV 30190000-7 II CZĘŚĆ - Papier do drukowania CPV 30197630-1 III CZĘŚĆ- Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, kopiujących, faksów CPV 30192113-6, 30125100-2, 30125110-5, 30125120-8 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania na koszt Wykonawcy. 2.1. Określone przez Zamawiającego ilości asortymentu, w każdej z części są wartością szacunkową ustaloną dla okresu obowiązywania umowy, poszczególne ilości mogą odbiegać od ilości wykorzystanych podczas trwania umowy. 2.2. Dostarczone materiały muszą być dobrej jakości, o wysokich walorach użyteczności oraz spełniać wymogi zawarte w SIWZ. 2.3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz zdatny do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia dostawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 123965.80 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT OD NOWA W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: RÓŻNY SPRZĘT I ARTYKUŁY BIUROWE

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PLUS KITTA I SPÓŁKA SP. J., UL. KRÓLOWEJ KORONY POLSKIEJ 25, 70-485 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51258.04
  • Oferta z najniższą ceną: 51258.04 oferta z najwyższą ceną: 57660.45
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAPIER DO DRUKOWANIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROOFFICE SP. Z O. O., UL. POMORSKA 58-60, 70-812 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 36100.00
  • Oferta z najniższą ceną: 36100.00 oferta z najwyższą ceną: 36262.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPCOM S. C. Z. DOBRODZIEJ, Ł. DOBRODZIEJ, UL. KOZIA 18, 70-791 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 36607.76
  • Oferta z najniższą ceną: 36607.76 oferta z najwyższą ceną: 57368.95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.