eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-98/WZŻ/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376821 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Wrocław: Usługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-98/WZŻ/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359573


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): (http://www.bip.wzz.wroc.pl)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-98/WZŻ/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-98/WZŻ/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowią : Usługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-98/WZŻ/2016. Przedmiotem zamówienia są: 1. Usługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji wykonywane na terenie następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 4) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 8) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 9) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 10) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 11) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 12) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 13) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 14) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 15) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 16) Budynek Administracji - Fabryczna 15, Wrocław. 2. Umowa obowiązywać będzie od 02 stycznia 2017 r do 31 grudnia 2017r lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta. 3. Usługi obowiązkowej deratyzacji będą wykonywane w oparciu o Uchwałę nr XXVIII/567/16 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 7 lipca 2016 r. - w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Wrocławia. Uchwała nr XXVIII/567/16 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 7 lipca 2016 r stanowi- Uchwała stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres obowiązkowej deratyzacji zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo- cenowy. W Żłobkach nr: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15 oraz w budynku Administracji deratyzacja obowiązkowa będzie przeprowadzana dwukrotnie tj. w terminie od 15 marca do 1 kwietnia (pierwsza obowiązkowa deratyzacja) oraz w terminie od 15 listopada do 1 grudnia (druga obowiązkowa deratyzacja). W Żłobku nr 6 - ul. Krowia 1, przeprowadzone zostaną 3 obowiązkowe deratyzacje w terminach od 15 marca do 1 kwietnia, od 1 lipca do 15 lipca oraz od 15 listopada do 1 grudnia. W związku z przeprowadzanymi pracami remontowymi w Żłobku nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, przeprowadzona będzie jedna obowiązkowa deratyzacja - w terminie od 15 listopada do 1 grudnia. 5. W przypadku zmiany - w trakcie obowiązywania umowy - Uchwały Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie terminów lub ilości obowiązkowych deratyzacji Wykonawca zobowiązany będzie dostosować terminy wykonania usług do terminów narzuconych zmienioną Uchwałą. 6. Usługi dodatkowej deratyzacji oraz usługi dezynsekcji i dezynfekcji , będą wykonywane wewnątrz obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków, których łączna powierzchnia użytkowa wynosi ok. 17 280 m2. 7. Usługi dodatkowej deratyzacji oraz usługi dezynsekcji i dezynfekcji będą wykonywane w ramach bieżących potrzeb na pisemne zlecenie przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą wysłane w formie elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę w ofercie adres e-mail. W zleceniu zostanie określony rodzaj usługi, miejsce jej wykonania oraz termin. 8. Termin wykonywania usług dodatkowej deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji wynosi maksymalnie 24 godziny od chwili zgłoszenia. Krótszy termin realizacji usług zadeklarowany przez Wykonawcę będzie dodatkowo punktowany przy ocenie ofert. 9. Usługa usuwania gniazd os, szerszeni oraz innych owadów może być wykonywana zarówno wewnątrz obiektów jak i na terenach zewnętrznych. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usługi na podstawie zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego pismem - wysłanym do Wykonawcy w formie elektronicznej na wskazany w ofercie adres e-mail przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - w terminie do 6 godzin od chwili zgłoszenia. Krótszy termin wykonania usługi zadeklarowany przez Wykonawcę będzie dodatkowo punktowany. 10. Rozliczenie usług dodatkowej deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów będzie na podstawie faktycznie wykonanych usług, wg cen jednostkowych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym Wykonawcy. 11. Łączna kwota przeznaczona na realizację usługi dodatkowej deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów wynosi 2 800,00 zł brutto. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności, dokonywania zmian ilości zamawianych usług w ramach poszczególnych pozycji. Zmiana ilościowa nie może przekroczyć łącznej kwoty zamówienia i będzie w trakcie obowiązywania umowy rozliczana w oparciu o ceny za jednostkę powierzchni wykonanej usługi lub ceny jednostkowe zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym wybranej oferty. Zmiana ta została zawarta w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów muszą być wykonywane zgodnie z aktualnymi standardami, stanem wiedzy i obowiązującym prawem, wymogami bezpieczeństwa zdrowotnego ludzi i zwierząt oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego. a) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż do zabiegów wykorzystane będą środki najwyższej jakości posiadające karty charakterystyki, atesty, zezwolenia Ministra Zdrowia i Opieki Zdrowotnej oraz PZH oraz są dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. b) Środki użyte do wykonania usług deratyzacji, dezynfekcji oraz dezynsekcji należy dostosować do specyfiki działalności Zamawiającego, tj. należy uwzględnić fakt, iż Żłobki są obiektami zbiorowego żywienia, tak, więc użyte środki nie mogą zagrażać zdrowiu i życiu osób korzystających z usług żłobków. 15. Wykonywanie przedmiotu zamówienia winno odbywać się w sposób umożliwiający użytkownikom swobodne korzystanie z pomieszczeń należących do Zamawiającego. 16. Wykonawca po każdorazowo zakończonej usłudze (deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji) spisze protokół zawierający: 1) datę i miejsce (nr żłobka i/lub adres obiektu) wykonania usługi, 2) rodzaj wykonanej usługi, 3) sposób wykonania usługi, 4) użyte środki (nazwa i producent), 5) zalecenia po wykonanej usłudze oraz rodzaj przekazanych dokumentów (atestów, certyfikatów, kart charakterystyki, zezwoleń), 6) pieczęć i podpis osoby wykonującej usługę, 7) pieczęć i podpis Kierownika danej placówki lub osoby upoważnionej, potwierdzające wykonanie usługi. 17. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić deratyzację: 1) zgodnie z obowiązującymi przepisami odnośnie sposobu, bezpieczeństwa i terminów oraz przy użyciu materiałów własnych, 2) preparaty do przeprowadzenia deratyzacji powinny być bezpieczne i uniemożliwiające skażenie, 3) należy przeprowadzić oględziny obiektu, dokonać identyfikacji szkodników, wskazać miejsca przedostawania, bytowania lub gniazdowania gryzoni w celu wyeliminowania nieprawidłowości, 4) należy wykonać zabezpieczenie zewnętrzne poprzez stworzenie bariery wokół budynku, poza jego obrębem, jednak na terenie działki, na której znajduje się budynek żłobka. Bariera ta ma mieć zastosowanie przeciwko szczurom i innym gryzoniom w norach, kanałach i wszelkich możliwych drogach dojścia gryzoni do obiektu danego żłobka; 5) należy wypisać protokół po zabiegowy, na każdy obiekt oddzielnie, z wyszczególnieniem jakimi preparatami był wykonany zabieg, gdzie, na jakiej powierzchni podanej w metrach kwadratowych oraz w jakim terminie, wraz z pieczęciami i podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron. 18. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dezynsekcję: 1) zgodnie z obowiązującymi przepisami odnośnie sposobu, bezpieczeństwa i terminu określonego przez Zamawiającego oraz przy użyciu materiałów własnych, 2) preparaty do przeprowadzenia dezynsekcji powinny być bezpieczne i uniemożliwiające skażenie żywności znajdującej się w kuchni, stołówkach, magazynach oraz pomieszczeniach dostępnych dla dzieci, 3) należy przeprowadzić oględziny obiektu, dokonać identyfikacji insektów, wskazać miejsca bytowania i gniazdowania insektów biegających (karaluchów, prusaków, rybików i innych) i latających (much, komarów, os, szerszeni i innych) w celu wyeliminowania nieprawidłowości, 4) zastosowaną do przeprowadzenia dezynsekcji metodę, rodzaj użytego preparatu z listy załączonej do oferty oraz sposób zastosowania wybiera Wykonawca w celu zapewnienia możliwie najwyższego poziomu skuteczności wykonania zabiegu, 5) należy wykonać zabezpieczenie zewnętrzne (w szczególności przeciwko mrówkom, osom) poprzez stworzenie ochronnej bariery zewnętrznej wokół budynku lub poza jego obrębem, jednak na terenie działki, na której znajduje się budynek żłobka, 6) osoba odpowiedzialna za wykonanie zabiegu poinformuje Kierownika obiektu o wyborze metody, środkach przygotowawczych, jakie należy podjąć i jak należy zachować się po zabiegu, 7) należy wypisać protokół po zabiegowy, na każdy obiekt oddzielnie, z wyszczególnieniem jakimi preparatami był wykonany zabieg, gdzie, na jakiej powierzchni podanej w metrach kwadratowych oraz w jakim terminie, wraz z pieczęciami i podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron. 19. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dezynfekcję: 1) zgodnie z obowiązującymi przepisami odnośnie sposobu, bezpieczeństwa i terminu określonego przez Zamawiającego oraz przy użyciu materiałów własnych, 2) preparaty do przeprowadzenia dezynsekcji powinny być bezpieczne i uniemożliwiające skażenie, w tym żywności znajdującej się w kuchni, stołówkach, magazynach oraz pomieszczeniach dostępnych dla dzieci, 3) użyte preparaty muszą skutecznie zwalczać wszelkiego rodzaju drobnoustroje chorobotwórcze (wirusy, bakterie i grzyby) oraz ich formy przetrwalnikowe, 4) metodę zastosowaną do przeprowadzenia dezynfekcji wybiera Wykonawca, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 5) osoba odpowiedzialna za wykonanie zabiegu poinformuje Kierownika obiektu o wyborze metody, środkach przygotowawczych, jakie należy podjąć i jak należy zachować się po zabiegu, 6) należy wypisać protokół po zabiegowy, na każdy obiekt oddzielnie, z wyszczególnieniem jakimi preparatami był wykonany zabieg, gdzie, na jakiej powierzchni podanej w metrach kwadratowych oraz w jakim terminie, wraz z pieczęciami i podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron. 20. Po przeprowadzeniu deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji Wykonawca dla potrzeb systemu HACCP będzie sporządzał raporty oraz przedstawi listę działań korygujących. 21. Wykonawca winien posiadać stosowne dopuszczenia (przeszkolony personel) do stosowania środków chemicznych do deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca przedstawi oświadczenie, iż pracownicy wykonujący usługę na terenie kuchni, jadalni, zmywalni muszą posiadać aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne, osobie upoważnionej z załącznika nr 3 do umowy. W oświadczeniu Wykonawca umieści informacje: imię i nazwisko osoby oraz data ważności badań sanitarno-epidemiologicznych. W przypadku zmiany osób wykonujących w/w usługi Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego. 22. Wymaga się, ażeby Wykonawca posiadał wdrożony system HACCP tj. pracownicy posiadali aktualne szkolenia z zakresu systemu HACCP . 23. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie metod zwalczania szkodników zgodnie z zasadami GMP, GHP, HACCP. Z przeprowadzonego szkolenia należy sporządzić protokół zawierający: 1) datę i miejsce przeszkolenia, 2) zakres przeszkolenia, 3) imiona i nazwiska osób przeszkolonych, 4) pieczęć i podpis osoby wykonującej przeszkolenie. 24. Powyższe szkolenie Wykonawca przeprowadzi w każdym żłobku - dla pracowników wyznaczonych przez osoby upoważnione z załącznika nr 3 - przy realizacji pierwszego zlecenia z zakresu deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji. Po przeszkoleniu pracowników Wykonawca wystawi protokół. Wzór protokołu z przeszkolenia zawiera załącznik nr 5. Zakres szkolenia obejmować będzie m. in.: 1) zasady i metody przeprowadzania deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji oraz mechanizm działania i toksyczności używanych preparatów. 2) procedura postępowania w przypadku przedostania się preparatów do żywności. 3) biologia szkodników sanitarnych i magazynowych (gryzoni, owadów). 25. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych (np. folder, skrypt) i przekazanie po jednym egzemplarzu do każdego żłobka. Kierownik Żłobka dołącza dokument ze szkolenia do dokumentacji HACCP. 26. Wszelkie działania winny być przeprowadzane w godzinach między 7.00 a 16.00 od poniedziałku do piątku, a ich termin uzgodniony telefonicznie lub drogą elektroniczną z Kierownikiem danego żłobka lub osobą upoważnioną. Dopuszczalne jest prowadzenie prac w innym czasie, jednak wymaga to zgody Kierownika danego żłobka. 27. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za dojazd do miejsca wykonywania usługi oraz przeprowadzenie przeszkolenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90921000-9
Dodatkowe kody CPV: 90922000-6, 90923000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6133.62
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
OZO-DER Jakub Kaczmarek,  ozo.der@op.pl ,  ul. Poprzeczna 12,  55-120,  Pęgów,  kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6666.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68,04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10023.54
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.