eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Staszów: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Numer ogłoszenia: 376601 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe , ul. Świerczewskiego 7, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642765, faks 015 8642211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszowski.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa ogółem 18000 sztuk niżej wymienionych tablic rejestracyjnych zgodnie z normą określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w spawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz.U. z 2007 r. nr 186.poz.1322) i w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych znaków legalizacyjnych ( Dz.U. 193 poz.1618). 1/ Tablice samochodowe jednorzędowe 16000 sztuk 2/ Tablice samochodowe dwurzędowe 300 sztuk 3/ Tablice samochodowe tymczasowe 300 sztuk 4/ Tablice motocyklowe 600 sztuk 5/ Tablice dla przyczep 300 sztuk 6/ Tablice motorowerowe 500 sztuk (CPV): 30.19.50.00-2 - tablice, 14.70.00.00-8 - metale zwykłe 2. Dostawy tablic będą następowały sukcesywnie partiami wg składanego pisemnego zamówienia. 3. Termin dostaw będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego, jednak nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia. 4. W wyjątkowych sytuacjach na wniosek zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć partie tablic zapewniających ciągłość pracy urzędu w ciągu 48 godzin. 5. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbioru zużytych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania na własny koszt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 14.70.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 500,00 zł. na zasadach określonych w SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp,. Wymagania dodatkowe. Wykonawca udzieli min. 4 lata gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach. Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi, o których mowa w pkt. XI ppkt a,c SIWZ, a ich potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz wiedza i doświadczenie oceniane będą łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w SIWZ: 1) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy -załącznik Nr 2 do SIWZ, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. zezwolenie Marszałka Województwa lub Wojewody (w przypadku przedsiębiorców, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006r.) na produkcję tablic rejestracyjnych (zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym - Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 ze zm.) Pozostałe dokumenty lub oświadczenia. 2. Formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 do SIWZ 4. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 6. Dowód wniesienia wadium dokumenty wykonawców występujących wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. XII ppkt 1, 4 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. XII ppkt 2,3,5,6 SIWZ. Uwaga. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt XII ppkt 1 lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszowski.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Staszowie, ul. Świerczewskiego 7, 28-200 Staszów, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr A218 w godz. od 8:00-15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Staszowie, ul. Świerczewskiego 7, 28-200 Staszów, kancelaria pokój nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.