Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-02
Zielona Góra: Wykonanie usługi w zakresie organizacji kompleksowej usługi szkoleniowej w ramach zadania pn.: Praca z osobami starszymi i z niepełnosprawnością, realizowanego w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.
Numer ogłoszenia: 376112 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 45 65 477, faks 68 45 65 560.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie organizacji kompleksowej usługi szkoleniowej w ramach zadania pn.: Praca z osobami starszymi i z niepełnosprawnością, realizowanego w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na Wykonaniu usługi w zakresie organizacji kompleksowej usługi szkoleniowej w ramach zadania pn.: Praca z osobami starszymi i z niepełnosprawnością, realizowanego w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim. 2. Pod pojęciem Szkoleń Zamawiający rozumie pozaszkolne formy wsparcia, w tym: warsztaty, seminaria, konferencje, realizowane w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim. 3. W ramach przedmiotu zamówienia pn.: Praca z osobami starszymi i z niepełnosprawnością Wykonawca zorganizuje następujące szkolenia: 3.1. Proces adaptacji mieszkańca i inne sytuacje wymagające wzmożonej aktywności Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego - jedne dwudniowe warsztaty. 3. 2. Animacja zajęć terapeutyczno-relaksacyjnych dla klienta Domów Pomocy Społecznej, Środowiskowych Domów Samopomocy - jedne dwudniowe warsztaty. 3.3. Animacja zajęć aktywizujących dla seniorów w środowisku lokalnym - jedne trzydniowe warsztaty. 3.4. Seksualność osób niepełnosprawnych intelektualnie i fizycznie - jedne trzydniowe warsztaty. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 stanowiący integralną cześć SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 92.31.22.12 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert: - trzy usługi szkoleniowe tj.: warsztat, seminarium, konferencja, o wartości każdej nich nie mniejszej niż 30 000 zł brutto z podaniem jej rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem oświadczenia potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował do przeprowadzenia szkoleń: minimum jedną osobą (trenerem) na każda grupę szkoleniową która: - posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematycznego niniejszego postępowania (min. trzy szkolenia z danego tematu w przypadku każdego trenera na daną grupę), tj.: z zakresu z zakresu procesu adaptacji mieszkańca oraz innych sytuacji wymagających wzmożonej aktywności ZTO, animacji zajęć terapeutyczno-relaksacyjnych dla klienta DPS, ŚDS, animacji zajęć aktywizujących dla seniorów w środowisku lokalnym, seksualności osób niepełnosprawnych intelektualnie i fizycznie. (UWAGA: Warunkowo, Wykonawca może wykazać tą samą osobę - trenera, jeśli posiada ona wymagane łączne doświadczenie z kilku tematów i nie koliduje to ze zbiegającymi się terminami szkoleń, wskazanymi w SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej: 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt. 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 3. Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy; 4. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy; 5. Harmonogram szkolenia - wg załączników nr - opcjonalnie - 7,7a,7b,7c do SIWZ; 6. Program szkolenia - wg załączników nr 8,8a,8b,8c do SIWZ; 7. Opis hotelu - wg załączników nr 9,9a do SIWZ; 8. Wykaz zrealizowanych szkoleń - wg załącznika nr 11 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający informuje, iż w treści zawartych umów można wprowadzać następujące zmiany: 1.1. zmiana cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy); 1.2. zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 1.3. zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; 1.4. zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy; 1.5. zmiana lokalizacji szkolenia, przy czym nowa lokalizacja musi spełniać wymogi określone w SIWZ (nie może być jakościowo gorsza od zaproponowanej w ofercie); 1.6. zmiana terminu szkolenia, przy czym nowy termin musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 2. Zmiany określone w pkt 2 wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Za zgodą Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana składu kadry szkoleniowej (trenera), o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych. 5. Zmiana kadry nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy. Wykonawca wnioskujący o zmianę kadry zobowiązany jest złożyć pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę kadry szkoleniowej Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie najpóźniej 5 dni roboczych przed realizacją danego szkolenia, w którym planowana jest zmiana. W przypadku zmiany kadry szkoleniowej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kwalifikacje ww. osób. 6. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
ul. Niepodległości nr 36, 65 - 042 Zielona Góra..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej ul. Niepodległości nr 36, Sekretariat 10, 65 - 042 Zielona Góra..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa przenośnych stacji zasilania wraz z osprzętem w tym oświetlenie pola pracy (maszty oświetleniowe) w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa kompleksów sportowych Moje boisko - ORLIK 2012
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w I półroczu 2026 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do Domu Pomocy Społecznej dla kombatantów w Zielonej Górze.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Sokólskiego
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w okresie w okresie 12 - 15.12.2025 r.
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług dla Gminy Dzwola w ramach projektu "E-usługi w Gminach Partnerstwa - Zielona Brama Roztocza"
- Ubezpieczenie Powiatu Wschowskiego
- Zap.s.konf,m.nocl.i park.oraz real.usł.gastr.na potrz.przep.szkol.8.01.2026 w Warszawie w ram.proj."Wsp.poz we wdr.stand.akred."(APOZ2.0) w ram.progr.FERS2021-2027współf.ze śr.EFSPlus oraz budż.państ.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





