Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawy :implantów do podstawowych zespoleń kości, cementu kostnego, endoprotez połowicznych AUSTIN MOOREa stawu biodrowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, do kontaktów: mgr Wojciech Drobnik, ul. Pabianicka 62 lok. 1089, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, fax 042 6895911, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kopernik.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.kopernik.lodz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M.Kopernika, Kancelaria Szpitala, mgr Wojciech Drobnik, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. Łódzkie, tel. 0042 698 59 12, fax 0042 689 59 12, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl, www.kopernik.lodz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.M.Kopernika, Sekretariat Dyrektora ds. Ekonomiczno - Finansowych, pokój 1010, mgr Wojciech Drobnik, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. Łódzkie, tel. 0042 689 59 12, fax 0042 689 59 11, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl, www.kopernik.lodz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy :implantów do podstawowych zespoleń kości, cementu kostnego, endoprotez połowicznych AUSTIN MOOREa stawu biodrowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa pakiety. Pakiet nr 1 - implanty do podstawowych zespoleń kości Pakiet nr 2 - cement kostny i endoprotezy połowiczne Austin Moorea stawu biodrowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP - CE, Deklaracja zgodności lub wpis do Rejestru Wyrobów medycznych - kopie potwierdzone \za zgodność\ 2. Opis przedmiotu zamówienia - Posiadane katalogi, foldery, opisy przedmiotu zamówienia (dopuszcza się również w języku angielskim) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 24.49.71.10 - Cementy do rekonstrukcji kości Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.71.10 - Cementy do rekonstrukcji kości Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot podzielony został na dwa pakiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załaczniku B do niniejszego ogłoszenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego do dnia składania ofert. Pakiet nr 1: 1 730,00 zł Pakiet nr 2: 5 930,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy wymaga aby Wykonawcy spełniali warunki oreślone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprzez spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Zamawiajacy rozumie dostarczenie odpowiednich dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.5) OŚWIADCZENIE Z ART. 24 USTAWY,6) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie zamawiajacego lub za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2006, godzina 10:30, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika, ul. Pabianicka 62, Łódź, pokój 10 88.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Implanty do podstawowych zespoleń kości. 1) Krótki opis: 1. Pręty Endera ze ściętą końcówką (w rozmiarach od 360 mm do 460 mm) 2. Wkrety kaniulowane (srednica 7 mm) z gwintem 20 mm ( w rozmiarach 60 - 110 mm) 3. Wkręty korowe (średnica 4,5 mm) z łbem heksagonalnym( w rozmiarach od 12 do 42 mm) 4. Wkręty kostkowe samogwintujące (średnica 4,5 mm) z łbem heksagonalnym ( w rozmiarach od 35 mm do 50 mm) 5.Płytki dla wkrętów (średnica 4,5 mm). 6. Wkręty gąbczaste ( średnica 6,5 mm )z łbem heksagonalnym (w rozmiarach od 12 do 70mm) 7. Płytka kątowa 130º do zespoleń przezkrętarzowych do wkrętów 4,5 mm (6,9 i 12 - otworowe) 8.Płytka kątowa 95º do wkrętów 4,5 mm (6,9 i 12 - otworowe). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z opisem podanym w pkt. 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: cement kostny i endoprotezy połowiczne AUSTIN MOOREA stawu biodrowego. 1) Krótki opis: 1. Cement kostny 40 g bez antybiotyku do podawania ręcznego. Stosunek proszku do płynu 3:1. 2. Cement kostny 40 g z antybiotykiem do podawania ręcznego. Cement kostny z gentamycyną. Stosunek proszku do płynu 3:1 3. Cement kostny 80 g bez antybiotyku w zestawie do mieszania próżniowego z aplikatorem. Całkowity hermetyczny system do próżniowego mieszania i podawania cementu, zawierający fabrycznie umieszczony wewnątrz cement o wadze 80g. System nie wymagający stosowania pompy próżniowej. 4.Cement kostny 80 g z antybiotykiem w zestawie do mieszania próżniowego z aplikatorem. Całkowicie hermetyczny system do próżniowego mieszania i podawania cementu, zawierający fabrycznie umieszczony wewnątrz cement z gentamycyną o wadze 80 g. system nie wymagajacy pompy próżniowej. 5.Endoprotezy połowiczne Austin Moorea stawu biodrowego, wykonane ze stopu tytanu. Trzpień w wersji standardowej i wąskiej, srednice zewnętrzne głów od 38 - 55 mm. Każda endoproteza musi być fabrycznie sterylnie zapakowana oraz posiadać metryczkę do wklejania do dokumentacji szpitalnej.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.71.10, 33.18.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Pozycja 1 - 250 opakowań, Pozycja 2 - 50 opakowań, Pozycja 3 - 200 opakowań, Pozycja 4 - 50 opakowań, Pozycja 5 - 67 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NZ.261.81.2025. Sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w chirurgii ortognatycznej, śrub do mocowania bloków kostnych oraz zestawów do dystrakcji podniebiennej oraz materiałów do sterowanej (...)
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
- "Dostawy implantów i materiałów zużywalnych dla potrzeb Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





