Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Ząbkowice Śląskie: Przetarg na dokonywanie wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Ząbkowicach Śl. tj. obszaru Powiatu Ząbkowickiego.
Numer ogłoszenia: 376014 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8157840, 8157841, faks 074 8157842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dokonywanie wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Ząbkowicach Śl. tj. obszaru Powiatu Ząbkowickiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Ząbkowicach Śl. tj. obszaru Powiatu Ząbkowickiego. 1.Miejsce wypłat i liczba dni wypłat: a) wypłaty w Ząbkowicach Śl.: - 7 dni w miesiącu w terminach określonych w harmonogramie wypłat sporządzonym przez zamawiającego, b) wypłaty w Ziębicach: - 6 dni w miesiącu w terminach określonych w harmonogramie wypłat sporządzonym przez zamawiającego, 2.Szacunkowa ilość miesięcznych wypłat gotówkowych: a) w Ząbkowicach Śl.- ok.500 b) w Ziębicach - ok. 150 3. Szacunkowa wartość przepływu środków w ciągu całego okresu wynosi 13.500.000 zł. 4. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia rozliczeń między zamawiającym a wykonawcą w walutach obcych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) oraz zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełniania lub niespełnienia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) oraz zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełniania lub niespełnienia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) oraz zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełniania lub niespełnienia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) oraz zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełniania lub niespełnienia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) oraz zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełniania lub niespełnienia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. złożenie podpisanego załącznika nr 1 - Oferta przetargowa 2. dostarczenie podpisanego załącznika nr 2 dotyczącego oświadczeń zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3, 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3. zaakceptowany projekt umowy: załącznik nr 3 4.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5.zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późn. zm.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.zabkowice.slaskie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pup.zabkowice.slaskie.sisco.info.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie - pokój nr 10 - Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
- Dostawa koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Budowa świetlicy kontenerowej na terenie miejscowości Strąkowa"
- "TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH" składająca się z czterech zadań
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r.
- Kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Lipno i jednostek organizacyjnych Gminy Lipno w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2029 r.
- Obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Syców wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w latach 2026-2030
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
- Przekazywanie drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR)
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





