eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w ramach projektu p.n.Poprawa jakości uzdatniania wody, niezawodności zaopatrzenia w wodę obszaru miasta Przemyśla i gmin zaopatrywanych w wodę z wodociągów miasta Przemyśla.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Przemyśl: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w ramach projektu p.n.: Poprawa jakości uzdatniania wody, niezawodności zaopatrzenia w wodę obszaru miasta Przemyśla i gmin zaopatrywanych w wodę z wodociągów miasta Przemyśla.
Numer ogłoszenia: 375994 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304778 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6780590 w. 31, faks 016 6783259.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy Miejskiej Przemyśl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w ramach projektu p.n.: Poprawa jakości uzdatniania wody, niezawodności zaopatrzenia w wodę obszaru miasta Przemyśla i gmin zaopatrywanych w wodę z wodociągów miasta Przemyśla..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, z późniejszymi zmianami nad robotami w ramach projektu p.n.: Poprawa jakości uzdatniania wody, niezawodności zaopatrzenia w wodę obszaru miasta Przemyśla i gmin zaopatrywanych w wodę z wodociągów miasta Przemyśla. Podstawowe obowiązki Wykonawcy - inspektora nadzoru budowlanego: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; - kontrolowanie rozliczeń budowy. Nadzór inwestorski nad robotami musi być prowadzony w następujących specjalnościach budowlanych: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - konstrukcyjno - budowlanej; Jeden z inspektorów nadzoru zwany w dalszej części SIWZ koordynatorem zespołu inspektorów nadzoru, musi koordynować czynności zespołu na budowie. Zamawiający nie ogranicza zespołu Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Przedstawiona w SIWZ lista kluczowego personelu może nie być wyczerpująca i może zostać uzupełniona przez Wykonawcę. Wykonawca powinien zapewnić członkom zespołu pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwej realizacji umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu np. specjaliści w innych branżach. Podczas nieobecności jakiegokolwiek inspektora nadzoru, wynikającej z okresu wakacyjnego lub choroby, Wykonawca ma zapewnić zastępstwo krótkoterminowe, na cały okres założonej nieobecności. Osoba pełniąca zastępstwo winna spełniać wymagania Zamawiającego zawarte w niniejszej SIWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. Zakres robót w ramach projektu p.n.: Poprawa jakości uzdatniania wody, niezawodności zaopatrzenia w wodę obszaru miasta Przemyśla i gmin zaopatrywanych w wodę z wodociągów miasta Przemyśla nad którymi pełnienie nadzoru inwestorskiego jest przedmiotem niniejszego zamówienia: Zadanie 1 Budowa sieci wodociągowej w ul. Kruhelskiej, ul. Gołębiej i ul. Kaczmarskiego - Budowa wodociągu etap I, - Budowa hydroforni, - Budowa wodociągu etap II, - Budowa komory redukcyjnej. Zadanie 2 Przebudowa ujęcia wód podziemnych na terenie ZUW w Przemyślu - Instalacje elektryczne, - Studnia zbiorcza lewarowego ujęcia wód podziemnych, - Rurociąg tłoczny wody surowej, - Instalacje AKPiA, Zadanie 3 Modernizacja linii ozonowania wody - Dostawa i montaż generatora ozonu, - Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem, fabrycznie nowego generatora ozonu dla modernizowanej linii ozonowania wody na terenie Zakładu Uzdatniania Wody w Przemyślu, Zadanie 4 Budowa rurociągów technologicznych pomiędzy obiektami dla ZUW - Komora dawkowania koagulanta; roboty budowlane i technologiczne, - Rurociąg koagulanta, - Rurociągi tłoczne RtS1 i RtS2 i rury spustowe, - Rurociąg tłoczny RtK2 z osadników pokoagulacyjnych do budynku filtrów węglowych i rury spustowe, - Studnia zbiorcza Nr 1; roboty budowlane i technologiczne, Zadanie 5 Modernizacja w zakresie AKPiA dla całego ZUW - monitoring procesów uzdatniania, - Kanalizacja kablowa, korytka i rury instalacyjne, - Aparatura pomiarowa, - Szafy sterownikowe,- Wyposażenie CD i rozbudowa CCTV, - Wyspy zaworowe, - Wymiana zasuw i przepustnic, - Studnia zbiorcza Nr 2; roboty budowlane i technologiczne, - Włączenie proj. ruroc. DN 400 do istn. ruroc. DN 600 doprowadzających wodę do komór flokulacji, - Istniejąca komora za osadnikami pokoagulacyjnymi; roboty budowlane, - Połączenie proj. ruroc. DN 600 z istn. ruroc. DN 600 w obrębie istn. komory za osadnikami pokoagulacyjnymi. Szczegółowy zakres robót opisanych powyżej znajduje się w dokumentacji projektowej dla przedmiotowych zadań - dostępnej do wglądu w siedzibie Zamawiającego (PWiK Sp. z o.o. ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl) oraz w chwili ogłaszania niniejszego przetargu dla zadań nr 1 i 3 na stronie internetowej Zamawiającego http://www.pwik.przemysl.pl/ jako załączniki do SIWZ dla przetargów nieograniczonych. Przetargi nieograniczone na roboty budowlane dla zadań nr 2, 4, 5 zostaną ogłoszone w najbliższym czasie. - Włączenie proj. ruroc. DN 400 w ciąg technologiczny w budynku filtrów piaskowych, - Instalacje elektryczne. UWAGA: Zadania nr 2, 3, 4, 5 będą wykonywane na terenie pracującego Zakładu Uzdatniania Wody. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - obowiązki Wykonawcy po wyborze jego oferty: 3.4.1 Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od podpisania umowy przez ostatnią z jej stron. 3.4.2 Zapoznanie się z dokumentacją projektową, z warunkami pozwoleń na budowę i innymi uzgodnieniami oraz zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami. 3.4.3 Opiniowanie harmonogramów rzeczowo - finansowych przedstawianych przez Wykonawców robót. 3.4.4 Organizowanie pracy zespołu inspektorów nadzoru w taki sposób, aby umowy na roboty budowlane wykonywane były zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami rzeczowo - finansowymi. 3.4.5 Uczestniczenie w protokolarnych przekazaniach Wykonawcom robót placów budów, a także nadzór nad wyznaczaniem w terenie obiektów budowlanych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przez uprawnionych geodetów. 3.4.6 Reprezentowanie Zamawiającego na budowach przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, zgłoszeniami robót nie wymagających pozwolenia na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3.4.7 Nadzorowanie budów w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej i wiedzy technicznej. 3.4.8 Przeprowadzanie kontroli wykonywanych robót budowlanych w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór oraz potrzeby Zamawiającego i Wykonawcy robót. 3.4.9 Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego z uwzględnieniem, że roboty budowlane w ramach zadań nr 2, 3, 4, 5 będą wykonywane na terenie pracującego Zakładu Uzdatniania Wody (oznacza to, że niektóre prace będą wykonywane w godzinach wieczornych, nocnych, porannych). 3.4.10 Organizowanie pracy zespołu inspektorów nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji robót. 3.4.11 Kontrolowanie przestrzegania na budowach zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, p. poż. i utrzymania porządku. 3.4.12 Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy i niezwłoczne pisemne powiadamianie Zamawiającego o tym fakcie. 3.4.13 Wydawanie kierownikom budów lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia wyników badań dotyczących prowadzonych robót budowlanych. 3.4.14 Żądanie od kierowników budów lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę. 3.4.15 Koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji projektowej i konieczności zatwierdzania rozwiązań zamiennych. 3.4.16 Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, żądania i kontroli dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi itp., w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce. 3.4.17 Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości robót lub zwiększenie kosztów, oraz o podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych. 3.4.18 Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przewidzianych do wbudowania oraz w razie potrzeby zatwierdzania przygotowanych przez Wykonawcę robót materiałów z rozbiórki przewidzianych do odzysku i dalszego wykorzystania przez Inwestora, dopilnowanie złożenia ich na paletach lub w koszach wraz z protokolarnym przekazaniem Zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane. 3.4.19 Zatwierdzanie rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzanych przez Wykonawcę robót. 3.4.20 Zatwierdzanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót wraz z autorami projektów, o ile wystąpiły zmiany w przedstawionych rozwiązaniach. 3.4.21 Nadzorowanie przeprowadzanych prób i rozruchów oraz weryfikacja i zatwierdzanie opracowanych przez Wykonawcę robót instrukcji eksploatacyjnych, w celu ułatwienia przekazania Zamawiającemu obiektów do eksploatacji. 3.4.22 Dokonywanie bez zbędnej zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności. 3.4.23 Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych robót, w tym sprawdzenia kompletności przedkładanych przez Wykonawców robót dokumentów wymaganych do odbiorów. 3.4.24 Sprawdzanie i zatwierdzanie ilości i wartości wykonanych robót potwierdzonych w książkach obmiarów i dokumentach rozliczeniowych dla Wykonawcy robót. 3.4.25 Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, sprawdzanie ich zaawansowania z obowiązującym harmonogramem rzeczowo - finansowym i udzielanie wszystkich niezbędnych informacji w tym zakresie. 3.4.26 Poświadczanie terminów zakończenia robót. 3.4.27 Sprawdzanie i przekazywanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót. 3.4.28 Przeprowadzenie końcowych inspekcji budów oraz sprawdzenie dokumentów, niezbędnych do zakończenia budów i zawiadomienia właściwych organów administracyjnych o ich zakończeniu lub w razie potrzeby do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie obiektów. 3.4.29 Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnych dokumentacji powykonawczych (przygotowanych przez Wykonawców robót), a następnie dostarczenie ich do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowanymi budowami w formie ustalonej z Zamawiającym. 3.4.30 W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót budowlanych dodatkowych i lub zamiennych dla przedmiotowego zadania, Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. 3.4.31 Sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji kosztów na wykonanie robót dodatkowych i/lub zamiennych (w razie wystąpienia). Wartość i zakres tych robót każdorazowo będzie podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego. 3.4.32 Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez Wykonawcę robót. 3.4.33 Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wyrządzone Zamawiającemu szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą umową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 4.1. Infrastruktura ochrony środowiska Schemat B - Zaopatrzenie w wodę, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Sp. z o.o., Ul. Okrzei 2, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114390,00

  • Oferta z najniższą ceną: 114390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 355470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.