eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzeprowadzenie działań promocyjnych dla projektu pn.Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Wrocław: Przeprowadzenie działań promocyjnych dla projektu pn.: Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 375988 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345602 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie działań promocyjnych dla projektu pn.: Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań promocyjnych dla projektu pn.: Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: - tablic pamiątkowych z granitu 2 szt. - cokołów pod tablice pamiątkowe 2 szt. - nośników elektronicznych 150 szt. - plakatów 30 szt. - ulotek 30 szt. - konferencji prasowej wraz z gadżetami reklamowymi. 3. Wytyczne dla Wykonawcy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - Projekt został wybrany Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 2029/IV/12 z dnia 27 marca 2012 roku do dofinansowania w ramach Działania 3.1 Infrastruktura drogowa, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013; - Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie informacji i promocji wynikających z aktualnego Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 dostępnego publicznie na stronie internetowej http://www.rpo.dolnyslask.pl - Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do stosowania wytycznych zawartych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia a) Tablice pamiątkowe z granitu - w ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować, wykonać, dostarczyć oraz zamontować tablice pamiątkowe. Tablice muszą być odporne na zmienne warunki atmosferyczne, wykonane z granitu o wymiarach min. 70cm x 90cm x 0,4cm. Mocowanie do cokołu - przez 4 wywiercone otwory, za pomocą kołków rozporowych zaślepionych stalową chromowaną nakładką ozdobną lub za pomocą stalowych chromowanych łapek. Ilość tablic - 2 szt. b) Cokoły pod tablice pamiątkowe - powinny być wykonane z betonu, nachylone z jednej strony. Załączony rysunek poglądowy przedstawia sposób wykonania tablicy wraz z cokołem - 2 szt. c) Ulotki informacyjne A5 - w ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać ulotki informacyjne A5 148mm - 210mm, na papierze kredowym min 120 gr, pełen kolor, błyszczący - 30 szt. Ulotki muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. d) Plakaty A2 - w ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać plakaty informacyjne A2, na papierze kredowym min. 120 gr, pełen kolor - 30 szt. Plakaty powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. e) Nośniki elektroniczne USB - pendrive w klasycznym prostokątnym kształcie z metalową wtyczką USB typu A oraz metalowym - kółkiem- przystosowanym do zamocowania smyczy, kluczy itp. Pendrive w 3 kolorach (czarnym, czerwonym i granatowym), w obrotowej metalowej obudowie, chroniącej przed uszkodzeniami. Pendrive z trwale wgraną prezentacją o treści uzgodnionej z Zamawiającym dotyczącą realizowanego Projektu. Nośniki muszą być objęte gwarancją na okres min. 36 miesięcy. Pojemność 32 GB. Znakowanie: tytuł projektu, źródło finansowania oraz logotypy RPO. Ilość pendrive - 150 szt. Nośniki elektroniczne powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10. f) Konferencja prasowa - w ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić 1 konferencję prasową. Planowana liczba gości około 50 osób. Konferencja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Sala konferencyjna jest własnością Zamawiającego. Zaproszenia na konferencję należy dostarczyć do maksymalnie 50 osób. Ostateczny katalog adresatów zostanie uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający powiadomi lokalne media o konferencji. Przeprowadzenie konferencji prasowej powinno zostać udokumentowane. Dokumentacja fotograficzna na płytach DVD w 2 egz. oraz w formie papierowej w 2 egz. zostanie dostarczona Zamawiającemu w terminie do 7 dni liczonych od dnia przeprowadzenia konferencji. Dokumentacja fotograficzna powinna zostać wykonana techniką cyfrową z widoczną datą wykonania. Ponadto w kosztach konferencji w ramach przedmiotowego Projektu należy uwzględnić dostarczenie następujących gadżetów promocyjnych: - Komplet parasol i torba na zakupy - parasol składany na 3, możliwy do schowania w dolnej części torby. Torba zapinana na suwak, wykonana z poliestru - 150 szt. w 3 różnych kolorach. - Zestaw podróżny: nadmuchiwana welwetowa poduszka na kark, opaska na oczy i zatyczki do uszu. Całość zapakowana w welwetowe etui, w 2 kolorach - 100 szt. - Zestaw narzędzi z latarką - zestaw śrubokrętów oraz kluczy nasadowych w poręcznym etui z tworzywa sztucznego. W etui wbudowana latarka. Wymaga baterii: AA longlife x 4 szt, dołączonych do wyposażenia. Rozmiar ok.:195 x 130 x 70 mm - 50 szt. - Aluminiowy zestaw piśmienniczy - przyciskany długopis z niebieskim wkładem i mechaniczny ołówek w dobranym kolorystycznie metalowym pudełku - zestaw w kolorze czarnym i bordowym, po 75 szt. - łącznie 150 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnoślaskiego na lata 2007 - 2013 - Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Centrum KREACJA s.c., ul. Storczykowa 30, 55-040 Bielany Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31432,65

  • Oferta z najniższą ceną: 31432,65 / Oferta z najwyższą ceną: 61992,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.