eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneŚwiadczenie usługi transportowej dla uczniów na staże - wizyty zawodoznawcze w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Zakopane: Świadczenie usługi transportowej dla uczniów na staże - wizyty zawodoznawcze w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 375964 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Budowlanych im. dr W. Matlakowskiego , ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2014410, faks 18 2014410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.budowlankazakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi transportowej dla uczniów na staże - wizyty zawodoznawcze w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Transport uczniów uczestniczących w projekcie realizowanym przez Zespół Szkół Budowlanych w Zakopanem. ZADANIE 1 - 10 osób + 1 opiekun (2 transporty) ZADANIE 2 - 16 osób + 1 opiekun (1 transport) ZADANIE 3 - 30 osób + 2 opiekunów (2 transporty) ZADANIE 4 - 30 osób + 2 opiekunów (1 transport) ZADANIE 5 - 25 osób + 2 opiekunów (1 transport) - Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnego sprzętu (pojazdów transportowych o liczbie miejsc siedzących min: 10 osób, umożliwiając uczestnikom swobodny przejazd do miejsca staży - wizyt zawodoznawczych. Wszystkie koszty związane z transportem uczniów ponosi Wykonawca) ZADANIE 1 Usługa transportowa obejmuje : - dowóz 10 uczniów ze szkoły Zespół Szkół Budowlanych w Zakopanem, ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane do Nowy Targ, postój a następnie powrót pod szkołę, wyjazd o godzinie 8.00 powrót o godzinie 18.00 - ilość transportów : 2 - termin realizacji : od 22.11.2014 r. do 20.12.2014 r. - 50 km (2 strony), łącznie 100 km (dwa transporty) ZADANIE 2 Usługa transportowa obejmuje : - dowóz 16 uczniów ze szkoły Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem, ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane do Czarny Dunajec , postój a następnie powrót pod szkołę, wyjazd o godzinie 8.00 powrót o godzinie 18.00 - ilość transportów : 1 - termin realizacji: od 22.11.2014 r. do 20.12.2014 r - 60 km (2 strony) ZADANIE 3 Usługa transportowa obejmuje : - dowóz 30 uczniów ze szkoły Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem, ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane do Spytkowic (koło Raby Wyżnej), postój a następnie powrót pod szkołę, wyjazd o godzinie 8.00 powrót o godzinie 18.00 - ilość transportów: 2 - terminy realizacji: od 22.11.2014 r. do 20.12.2014 r. - 100 km (2 strony),łącznie 200 km (dwa transporty) ZADANIE 4 Usługa transportowa obejmuje : - dowóz 30 uczniów ze szkoły Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem, ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane do Krakowa, postój a następnie powrót pod szkołę, wyjazd o godzinie 7.00 powrót o godzinie 21.00 - ilość transportów: 1 - terminy realizacji: od 22.11.2014 r. do 20.12.2014 r. - 240 km (2 strony) ZADANIE 5 Usługa transportowa obejmuje : - dowóz 25 uczniów ze szkoły Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem, ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane do Szaflar, postój a następnie powrót pod szkołę, wyjazd o godzinie 8.00 powrót o godzinie 19.00 - ilość transportów: 1 - terminy realizacji: od 22.11.2014 r. do 20.12.2014 r. - 36 km (2 strony) Wykonawca zobowiązany jest do przewozu uczniów, które odbywać się będą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy- Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ad.1) Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz załącza, Aktualną licencję/zezwolenie na wykonywanie przewozu osób wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym z późń. zm.;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ad.2) Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ad.3) Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ad.3) Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ad.4) Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym rozdziale. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 i 2 niniejszej umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 3.Zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi, warunkami atmosferycznymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy- zmianie może ulec termin realizacji umowy. 4. Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia- zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany liczby godzin lub uczestników projektu. W przypadku zmniejszenia liczby godzin lub uczestników projektu Zamawiający odpowiednio (proporcjonalnie) zmniejszy wynagrodzenia w tym zakresie. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany Wykonawcy umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budowlankazakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Budowlanych w Zakopanem ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 13:00, miejsce: Zespół Szkół Budowlanych w Zakopanem ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postepowanie przetargowe dotyczy projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.- Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.