To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-02
Warszawa: Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu oraz dachu budynku Przychodni przy ul. Dragonów 6A w Warszawie - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 375924 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203861 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu oraz dachu budynku Przychodni przy ul. Dragonów 6A w Warszawie - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające do zadania: Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu oraz dachu budynku Przychodni przy ul. Dragonów 6A w Warszawie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu oraz dachu budynku Przychodni przy ul. Dragonów 6A w Warszawie - zamówienie uzupełniające.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH "EURO-DACH" RAFAŁ PACHOLCZYK
- Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych EURO-DACH Rafał Pacholczyk, ul. Kościuszki 11/109, 25-310 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114247,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106872,23
Oferta z najniższą ceną: 106872,23 / Oferta z najwyższą ceną: 106872,23
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki jest konieczne z uwagi na wykonywanie robót budowlanych w obrębie budynku Przychodni przy ul. Dragonów 6 A w Warszawie. Udzielenie zamówienia podyktowane jest również wykonaniem robót niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu Przychodni. Udzielenie zamówienia w ww. trybie jest zgodne z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. udzielone zostanie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, jego wartość nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zaś zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest ono zgodne z jego przedmiotem.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW Filii w Płocku
- Usługa ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych Wojskowego Instytutu Medycznego -Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa licencji subskrypcyjnych do rozbudowywanego systemu DDI firmy Infoblox w ramach infrastruktury teleinformatycznej UM
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku A w KM PSP w Opolu.
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap II
- Wykonanie robót remontowych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





