To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375826 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Nowe: Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej- flota dla Gminy Nowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 370941
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Gmina Nowe, Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, NIP: 5591426287, REGON: 092351038, p. Roman Gużyński, tel. 523338210 2)Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, ul. Myśliwska 2b 86-170 Nowe, REGON: 000527470, p. Urszula Kempińska- Czerwińska tel. 52 33 28 569, 3)Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, REGON: 092366070, p. Arletta Maliszewska te. 52 33 37 237
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe, krajowy numer identyfikacyjny
9235103800000, ul.
Pl. Św. Rocha
5,
86170
Nowe, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 33 37 210, faks
52 33 28 466, e-mail
fundusze@gminanowe.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminanowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Nowe jest jedynym podmiotem odpowiedzialnym za przeprowadzenie postępowania. Pozostali zamawiający nie są odpowiedzialni za przeprowadzenie postępowania. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej- flota dla Gminy Nowe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IKS.271.13.2016.RG
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, w systemie sprzedaży bezgotówkowej - flota dla Urzędu Gminy w Nowem, Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Nowem i Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowem. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju. Szacunkowa wielkość zamówienia W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup paliwa w łącznej ilości do 68 000 litrów, w tym: 1) w roku 2017: - benzyna bezołowiowej Pb 95, do 5 000 litrów, - olej napędowy, do 29 000 litrów. 2) w roku 2018: - benzyna bezołowiowej Pb 95, do 5 000 litrów, - olej napędowy, do 29 000 litrów. 4. Wykaz pojazdów o Urzędu Gminy w Nowem 1) nr rej CSW 8W84 - FORD TRANSIT 2) nr rej CSW 5N30 - MAN 4X4 3) nr rej CSW R070 - JELCZ 325DS 4) nr rej CSW 78P7 - MAGIRUS 5) nr rej CSW 71SX - FORD TRANSIT 6) nr rej CSW G238 - SKODA FELICJA 7) nr rej CSW 6P70 - MERCEDES BENZ 8) nr rej CSW 10VA - VOLKSWAGEN TRANSPORTER 9) nr rej BYB 841E - STAR 244 L 10) nr rej CSW EX66 - CITROEN C-ELYSEE 11) nr rej CSW AE90 - CITROEN BERLINGO o Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych w Nowem 12) nr rej CSW AU68 - SCANIA 13) nr rej CSW 66S9 - FORD TRANSIT 14) nr rej CSW 44W8 - VOLKSWAGEN o Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowem 15) nr rej CSW 59V4 - VOLKSWAGEN
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4,
30163100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ nie została złożona żadna oferta (brak ofert). | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





