Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-14
Warszawa: Świadczenie usług profesjonalnego wsparcia użytkowników Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach kadrowym i płacowym
Numer ogłoszenia: 375634 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171083 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług profesjonalnego wsparcia użytkowników Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach kadrowym i płacowym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług profesjonalnego wsparcia użytkowników Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach kadrowym i płacowym (HR PA i HR PY) zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy. Na przedmiot zamówienia składa się 20 (dwadzieścia) części przedmiotu zamówienia tj.: 1.1. I część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Białostockiej w wymiarze 12 osobodni; 1.2. II część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Gdańskiej w wymiarze 18 osobodni; 1.3. III część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Katowickiej w wymiarze 16 osobodni; 1.4. IV część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Krakowskiej w wymiarze 16 osobodni; 1.5. V część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Lubelskiej w wymiarze 14 osobodni; 1.6. VI część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Łódzkiej w wymiarze 16 osobodni; 1.7. VII część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Poznańskiej w wymiarze 12 osobodni; 1.8. VIII część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Rzeszowskiej w wymiarze 8 osobodni; 1.9. IX część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Szczecińskiej w wymiarze 10 osobodni; 1.10. X część zamówienia: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Warszawskiej w wymiarze 8 osobodni; 1.11. XI część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Białostockiej w wymiarze 12 osobodni; 1.12. XII część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Gdańskiej w wymiarze 16 osobodni; 1.13. XIII część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Katowickiej w wymiarze 16 osobodni; 1.14. XIV część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Krakowskiej w wymiarze 16 osobodni; 1.15. XV część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Lubelskiej w wymiarze 13 osobodni; 1.16. XVI część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Łódzkiej w wymiarze 16 osobodni; 1.17. XVII część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Poznańskiej w wymiarze 12 osobodni; 1.18. XVIII część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Rzeszowskiej w wymiarze 8 osobodni; 1.19. XIX część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Szczecińskiej w wymiarze 10 osobodni; 1.20. XX część zamówienia: wsparcie w obszarze płacowym dla sądów Apelacji Warszawskiej w wymiarze 11 osobodni. 2. Główne miejsce realizacji usług szkolenia: sądy rejonowe, okręgowe i apelacyjny z obszaru poszczególnych apelacji wyszczególnionych we wzorach umów oddzielnie dla każdej części zamówienia. 3. Odbiorcą przedmiotu zamówienia są użytkownicy systemu ZSRK zatrudnieni w sądach rejonowych, okręgowych i apelacyjnym z obszaru poszczególnych apelacji wyszczególnionych we wzorach umów oddzielnie dla każdej części zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Zwiększenie efektywności realizacji zadań przez jednostki wymiaru sprawiedliwości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 5. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamówienie współfinansowane w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Pozostałe 15% finansowania pochodzić będzie ze środków krajowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Zwiększenie efektywności realizacji zadań przez jednostki wymiaru sprawiedliwości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Gdańskiej w wymiarze 18 osobodni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU COMP-LEX Jolanta Gancarz -Jodłowska, Podwisłocze 2/48, 35-309 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33645,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32940,00
Oferta z najniższą ceną: 19926,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39630,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Lubelskiej w wymiarze 14 osobodni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU COMP-LEX Jolanta Gancarz -Jodłowska, Podwisłocze 2/48, 35-309 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26240,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25620,00
Oferta z najniższą ceną: 17220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32545,80
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Rzeszowskiej w wymiarze 8 osobodni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU COMP-LEX Jolanta Gancarz -Jodłowska, Podwisłocze 2/48, 35-309 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14998,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14640,00
Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18597,60
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: wsparcie w obszarze kadrowym dla sądów Apelacji Szczecińskiej w wymiarze 10 osobodni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU COMP-LEX Jolanta Gancarz -Jodłowska, Podwisłocze 2/48, 35-309 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18834,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25830,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego w Światowym Centrum Słuchu Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, ul. Mokra 17.
- Dostawa 5000 szt.: Wysokonapięciowy rezystor mocy 100 M om , wg. określonych wymagań
- Przetarg na wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych S.M. ,,DOMHUT".
- "Usługa drukowania, pakowania i dostawy publikacji- Katalogu dobrych praktyk, w nakładzie 3000 egzemplarzy".
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego L-1, spełniającego wymagania określone wg normy PN-C-96024, do kotłowni Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego, Aleje Ujazdowskie 4, Warszawa.
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Składnicy Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Komorowie, II etap podetap 1 i 2
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Urzędu Miasta Leszna, realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: "Montaż urządzeń OZE na terenie Gminy Biała - etap II"
więcej: Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.