eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaOBSŁUGA BANKOWA POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Częstochowa: OBSŁUGA BANKOWA POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 375546 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Politechniki Częstochowskiej przez okres trzech lat, obejmująca w szczególności: 1. Otwieranie, zamykanie i prowadzenie rachunków bankowych. 2. Zapewnienie obsługi systemu płatności masowych dla studentów i pracowników. 3. Realizacja poleceń przelewów krajowych i zagranicznych. 4. Przyjmowanie i dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych. 5. Przyjmowanie lokat, zapewnienie możliwości codziennego umieszczania wolnych środków pieniężnych przez zamawiającego na lokatach typu overnight i weekendowych. 6. Realizacja przelewów krajowych i zagranicznych elektronicznie - z wykorzystaniem internetu oraz w formie papierowej, a także bieżące (w czasie rzeczywistym) uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach. 7. Konwojowanie gotówki do i z punktu kasowego zamawiającego w jego siedzibie przy ul. Dąbrowskiego 69. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy łącznie spełniają warunki: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 233/2007 poz. 1655 z późn. zm.), 1.2. Spełniają definicję banku lub instytucji kredytowej wymienioną w ustawie Prawo bankowe, 1.3. Posiadają współczynnik wypłacalności za rok 2008 nie mniejszy niż wynikający z art. 128 ustawy Prawo bankowe. 2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punkcie poprzedzającym w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa poniżej, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. W przypadku, gdy dla realizacji zamówienia Wykonawca nie dysponuje samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 1.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy z pkt. 1.3 stosuje się odpowiednio. 1.5. Na potwierdzenie warunku dotyczącego znajdowania się przez Wykonawcę w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, opisanego w rozdz. 1 cz. II pkt 1.3. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Oprocentowanie - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 69 pok. 30, 42-200 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska ul. Dąbrowskiego 69, Sekretariat Kanclerza, pok. 28, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.