eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZaprojektowanie i wykonanie remontu kompleksowego obiektu KP w Bychawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu kompleksowego obiektu KP w Bychawie
Numer ogłoszenia: 375412 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321526 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu kompleksowego obiektu KP w Bychawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie audytu energetycznego, rozdz. VI - Przewidywany Efekt Rzeczowy i Ekologiczny wniosku o dotację ze środków WFOŚiGW w Lublinie, - opracowanie kompletnej dokumentacji remontu kompleksowego budynku (wielobranżowa, zawierająca zarówno prace termomodernizacyjne, jak również adaptacyjno - remontowe), harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych, uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji umowy, w tym pozwolenia na budowę, sprawowanie nadzoru autorskiego, - wykonanie części robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Zakres robót: a) termomodernizacja (dofinansowywana przez WFOŚiGW w Lublinie), w tym m.in. wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku w tym ocieplenie, tynkowanie, malowanie; termomodernizacja i zaizolowanie cokołu oraz ścian piwnic, wykonanie robót towarzyszących (roboty rozbiórkowe i ziemne z wywozem, wykonanie obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien, instalacji odgromowej, wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku, wykonanie koszy podokiennych, schodów zewnętrznych, etc.); wymiana pokrycia i ocieplenie stropodachu, remont kominów, wymiana instalacji odgromowej, wymiana stolarki drzwiowej, zmiana sposobu ogrzewania obiektu (zmiana kotłowni węglowej na kotłownię olejową z możliwością przystosowania na kotłownię gazową - w perspektywie), wykonanie instalacji c.o., c.w.u., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, b) remont pomieszczeń w budynku uwzględniający modernizację i remont wejścia głównego, wydzielenie pomieszczenia wiatrołapu w części zewnętrznej, remont hollu wejściowego do budynku wraz z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych, wykonanie pomieszczenia dla interesantów i WC dla interesantów przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych; modernizację pomieszczenia dyżurki (wraz z demontażem okien, powiększeniem otworu okiennego i wymianą okien na witrynę, jak również wymiana okna dyżurki) z zapleczem socjalnym (pokojem socjalnym oraz łazienką), wykonanie przy pomieszczeniu dyżurki pomieszczenia dla osób zatrzymanych wraz z alkomatem; remont części sanitariatów, przystosowanie klatki schodowej ewakuacyjnej do obowiązujących przepisów ppoż. (wydzielenie klatki, demontaż balustrad oraz montaż nowych balustrad w celu doprowadzenia klatki do stanu zgodnego z przepisami, oraz wykonanie instalacji oddymiania wraz z niezbędnymi robotami remontowymi), remont strefy pokoi Komendanta i Z-cy Komendanta pomieszczenia sekretariatu wraz z rozbudową i przeniesieniem wejścia do sekretariatu poza strefę OIN, wydzielenie strefy zamkniętej OIN z wykonaniem kontroli dostępu, remont pomieszczeń kotłowni, składu oleju oraz dwóch pomieszczeń magazynu dowodów rzeczowych wraz z przystosowaniem do stanu zgodnego z przepisami; c) przebudowa schodów wejściowych do budynku z uwzględnieniem wykonania podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowania wejścia i strefy ogólnodostępnej przy wejściu do potrzeb w/w osób, remont pozostałych schodów wejściowych do budynku, rozbiórka konstrukcji wiaty z zadaszeniem oraz budynków magazynowych w tylnej części obiektu, wykonanie nowej konstrukcji wiaty garażowej z montażem pokrycia wiaty z blachy trapezowej i wykonaniem odwodnienia zadaszenia, wymiana istniejącej nawierzchni placu na nawierzchnię z kostki, wymiana bramy wjazdowej na posesję wraz z wykonaniem kontroli dostępu. - wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu po termomodernizacji 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią, standardem robót zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcia wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków SA w Warszawie, oddział w Lublinie, ul. Stefczyka 3, 20-151 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 897409,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 998500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 998500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1096000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.