To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-14
Poznań: Wykonanie robót budowlanych w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części:
Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku
Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole.
Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej
Numer ogłoszenia: 375398 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352144 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części: Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: 1.1.Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku. 1.1.1.Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: a) wymianę odcinka rynny na rynnę o większej średnicy, nadanie odpowiedniego spadku umożliwiającego odprowadzenie wody opadowej oraz roboty naprawcze pokrycia dachowego w miejscu wykonywanych prac, w tym: - rozebranie rynien dachowych z blachy nie nadającej się do użytku, - ręczne czyszczenie kanału fi 250mm wypełnionego osadem do 2/3, - montaż rynien dachowych z tworzyw sztucznych fi 150mm, - montaż rury spustowej z tworzyw sztucznych fi 110mm, - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną w pasie szerokości 1m przy krawędzi dachu przy wymianie rynny, b) wykonanie robót instalacji wentylacyjnych, w tym: - wstawienie trójnika z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - wstawienie kolan z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - wymiana rury z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - położenie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych 12,5mm na ścianach na zaprawie - przekrycie otworu po demontażu rury wentylacyjnej, - demontaż rury z PCW fi 75-110mm na ścianach, c) wymianę płytek zewnętrznych w wyjściu ewakuacyjnym, w tym: - czyszczenie ręczne skrobakami konstrukcji beton poziomej - zeskrobanie starego podłoża, - rozebranie posadzek z płytek GRES antypoślizgowych od strony wejścia do budynku, - wywóz gruzu i jego utylizacja, - położenie okładzin schodów z płytek antypoślizgowych, odpornych na mrozy o niskiej ścieralności o wymiarze 30x30cm na zaprawie - kolorem zbliżonym do istniejącej - wyjście zewnętrzne ewakuacyjne, - izolacja przeciwwodna styków ściany z podestem, - montaż antypoślizgowych ryflowanych listew (kątowników) aluminiowych, 1.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia 1.1.3. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45261910-6 Naprawa dachów 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45431000-7 Kładzenie płytek 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 1.1.4. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań, aby działalność Zamawiającego przebiegała w sposób niezakłócony. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych, którym towarzyszy nadmierny hałas w godzinach od 16.00 do godz. 6.00 dnia następnego, w dni pracy Zamawiającego. Dniami pracy Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku. W pozostałe dni roboty mogą być prowadzone bez ograniczeń. b) Z uwagi na fakt, że prace realizowane będą na czynnym obiekcie Zamawiający będzie udostępniał część obiektu tak, aby mogła odbywać się obsługa klientów zgodnie ustalonymi założeniami. Ta część obiektu, na której będą prowadzone prace musi być wydzielona przez Wykonawcę w taki sposób by nie utrudniało to obsługi klientów. c) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia: - w oparciu o ww. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - ogólną i szczegółowe oraz przedmiar robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, - przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy należy uwzględniać normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. d) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych, e) Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. 1.2. Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. 1.2.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: a) jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną pokrycia dachowego, w tym: - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną, - rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie na zakład - demontaż obróbek papy np. na kominach, - wywóz i utylizacja elementów zdemontowanych, - wymiana pokrycia murów, gzymsów, pasów z blachy ocynkowanej, - uszczelnienie wpustów deszczowych kitem trwale plastycznym. 1.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia. 1.2.3. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45261910-6 Naprawa dachów 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 1.2.4. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań, aby działalność Zamawiającego przebiegała w sposób niezakłócony. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych, którym towarzyszy nadmierny hałas w godzinach od 16.00 do godz. 6.00 dnia następnego, w dni pracy Zamawiającego. Dniami pracy Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku. W pozostałe dni roboty mogą być prowadzone bez ograniczeń. b) Z uwagi na fakt, że prace realizowane będą na czynnym obiekcie Zamawiający będzie udostępniał część obiektu tak, aby mogła odbywać się obsługa klientów zgodnie ustalonymi założeniami. Ta część obiektu, na której będą prowadzone prace musi być wydzielona przez Wykonawcę w taki sposób by nie utrudniało to obsługi klientów. c) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia: - w oparciu o ww. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - ogólną i szczegółowe oraz przedmiar robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, - przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy należy uwzględniać normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. d) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych, e) Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. 1.3. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej. 1.3.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: a) ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej na pokryciu dachowym na części niższej - starszej budynku, w tym: - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną nawierzchniową z wyrobieniem przerw dylatacyjnych, obróbek murów, kominków wentylacyjnych, kominów, wpustów, wyłazu i ścianek, - wymiana pokrycia murów, pasów, gzymsów z blachy ocynkowanej, - montaż prefabrykowanych rynien z blachy OC półokrągłych fi 150mm, - montaż prefabrykowanych zbiorniczków przy rynnach z blachy OC, - rozebranie rynien dachowych z blachy nie nadającej się do użytku, - montaż wpustu dachowego z kołpakiem, - wywóz i utylizacja blachy, - wymiana pręta instalacji odgromowej o przekroju przewodu 200mm2 na dachu płaskim, - badania instalacji odgromowej. 1.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia 1.3.3. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45261910-6 Naprawa dachów 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 1.3.4. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań, aby działalność Zamawiającego przebiegała w sposób niezakłócony. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych, którym towarzyszy nadmierny hałas w godzinach od 16.00 do godz. 6.00 dnia następnego, w dni pracy Zamawiającego. Dniami pracy Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku. W pozostałe dni roboty mogą być prowadzone bez ograniczeń. b) Z uwagi na fakt, że prace realizowane będą na czynnym obiekcie Zamawiający będzie udostępniał część obiektu tak, aby mogła odbywać się obsługa klientów zgodnie ustalonymi założeniami. Ta część obiektu, na której będą prowadzone prace musi być wydzielona przez Wykonawcę w taki sposób by nie utrudniało to obsługi klientów. c) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia: - w oparciu o ww. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - ogólną i szczegółowe oraz przedmiar robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, - przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy należy uwzględniać normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. d) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych, e) Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. Wartość zamówienianie przekroacza równowartości kwoty 5 186 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.19.10-6, 45.33.24.00-7, 45.43.10.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U DOMAL Czesław Dopieralski, ul. Parkowa 6, 62-709 Malanów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19454,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16688,41
Oferta z najniższą ceną: 16688,41 / Oferta z najwyższą ceną: 16688,41
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ DZIERZYŃSKI DEKARBUD ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ DZIERZYŃSKI DEKARBUD ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
- DEKARBUD Zakład Usługowo-Handlowy Andrzej Dzierzyński, Koszuty 27A, 63-000 Środa Wielkopolska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24921,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22950,00
Oferta z najniższą ceną: 22950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28229,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Rozbudowa gminnego żłobka "Maguś" w Magnuszewie
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





