Ogłoszenie z dnia 2005-07-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawy sprzętu laparsoskopowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, do kontaktów: mgr Halina Cywińska, mgr Magdalena Skwara, ul. Pabianicka 62 lok. 1089, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, fax 042 6895911, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl; magda@kopernik.lodz.pl, www.kopernik.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, mgr Halina Cywińska, mgr Magdalena Skwara, ul. Pabianicka 62, Kancelaria Szpitala, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, fax 042 6895911, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl; magda@kopernik.lodz.pl, www.kopernik.lodz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, mgr Halina Cywińska, mgr Magdalena Skwara, ul. Pabianicka 62, pokój 1010, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, fax 042 6895911, e-mail: przetargi@kopernik.lodz.pl; magda@kopernik.lodz.pl, www.kopernik.lodz.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu laparsoskopowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu laparsoskopowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: WSS im. M Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź - Apteka Szpitalna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamowienia został podzielony na 3 pakiety. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Łączna wartość wadium dla wszystkich części zamówienia wynosi 9 396,00 PLN Wartość wadium na poszczególne części zamówienia określona jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ) oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 49/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.09.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.09.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, ul. Pabianicka 62. SW-2.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. Przybliżony termin publikacji kolejnych ogłoszeń - lipiec 2008 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia do laparoskopii: 1. Igła punkcyjna 12 mm (typ Verees) - 36 szt. - sprzęt medyczny wielorazowego użytku 2. Igła punkcyjna 15 mm (typ Verees) - 18 szt. - sprzęt medyczny wielorazowego użytku 3. Prepariusze (śr. 5 mm) - 108 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 4. Prepariusze z zaginana końcówką (śr. 5 mm) - 9 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 5. Kleszczyki chwytające zwykłe ("grasper" śr. 5 mm) - 72 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 6. Kleszczyki z zębami (śr. 5 mm) - 108 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 7. Nożyczki (typ Metzenbaum, śr. 5 mm) - 108 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 8. Nożyczki - typ hakowy - 9 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 9. Klipsownice do klipsów dużych (śr. Narzędzia 10 mm) - 9 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 10. Klipsownice do klipsów średnio dużych (śr. Narzdzia 10 mm) - 18 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 11. Klipsownice do klipsów średnio - dużych (śr. Narzędzia 5mm) - 9 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 12. Narzędzia do szycia z ładunkiem - 9 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 13. Ładunek do narzędzia do szycia - szew wchłanialny - 18 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 14. Ładunek do narzędzia do szycia - szew niewchłanialny - 18 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 15. Instrument do odsuwania narządów "pięcioplaczasty" śr. 10 mm - 6 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 16. Samorozprężalne woreczki na narządy śr. 10 mm - 15 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 17. Samorozprężalne woreczki na narządy śr. 15 mm - 15 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Porty laparoskopowe jednorazowego użytku, śruby, mocujące. 1. Port laparoskopowy z grotem i systemami: osłony ostrza grotu, uszczelnienia i redukcji, dla narzędzi o średnicy 5 mm - 144 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 2. Port laparoskopowy z grotem i systemami: osłony ostrza grotu, uszczelnienia i redukcji, dla narzędzi o średnicy 5 mm - 10 mm - 180 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 3. Port laparoskopowy z grotem i systemami: uszczelnienia i redukcji, dla narzędzi o średnicy 5 mm - 12 mm - 18 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 4. Śruby mocujące do portów śr. 5 mm - 144 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 5. Śruby mocujące do portów śr. 10 mm - 180 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 6. Śruby mocujące do portów śr. 12 mm - 18 szt. - sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Klipsy średnio- duże - 22 500 szt. (w cenie klipsów musi być zawarty proponowany przez oferenta system aplikacji klipsów zarówno metodą otwartą jaki laparoskopową: 3 klipsownice do zabiegów laparaskopowych i 2 klipsownice do zabiegów otwartych). 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 152/TP/ZP/U/2025 Usługę wykonania konserwacji instalacji i urządzeń Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP), Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) oraz systemów oddymiania wraz z naprawami
- Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





