eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup dostawa , instalacja, i uruchomienie instrumentarium endoskopowe dla Oddziału Urologii Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie dla Zakresu nr 1, 2, max. Do 45 dni od daty podpisania umowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Tarnów: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup dostawa , instalacja, i uruchomienie : instrumentarium endoskopowe dla Oddziału Urologii Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie dla Zakresu nr 1, 2, max. Do 45 dni od daty podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 375268 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup dostawa , instalacja, i uruchomienie : instrumentarium endoskopowe dla Oddziału Urologii Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie dla Zakresu nr 1, 2, max. Do 45 dni od daty podpisania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1. poz. 1-12 INSTRUMENTARIUM DO ENDOSKOPOWYCH ZABIEGÓW UROLOGICZNYCH tj: 1. OPTYKA 30 St. 2. OPTYKA O SZEROKIM POLU WIDZENIA 6 St. 3. ZESTAW ROZSZERZADEŁ TELESKOPOWYCH 4. ROZSZERZADŁO 27Fr. 5. PŁASZCZ OPERACYJNY DO NEFROSKOPU 26Fr 6. OBTURATOR DO ZASTOSOWANIA Z PŁASZCZEM OPERACYJNYM NEFROSKOPU 7. ADAPTOR DO WPROWADZENIA GIĘTKIEGO CYSTO - URETROSKOPU PRZEZ PŁASZCZ NEFROSKOPOWY 8. KLESZCZE CHWYTAJĄCE, BRANSZE TRÓJRAMIENNE DŁ. 38 cm 9. KLESZCZE CHWYTAJĄCE, BRANSZE OKIENKOWE DŁ. 38 cm. 10. NOŻYCZKI JEDNO OSTRZE RUCHOME DŁ. 38 cm 11. SONDA ULTRADŹWIĘKOWA BEZX KORONKI ŚRED, 1,5mm 12. POJEMNIK PLSTIKOWY NA DWIE OPTYKI Zakres 2. RĘKOJEŚĆ UCHWYT LITOTRYPTORA szt.1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie odpowiednie do wykonania zamówienia. W tym zakresie wykonawca jest zobligowany do wykazania, ze a w przeciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał 1 zamówienie o wartości co najmniej 50 000,00 zł. brutto dot. zakresu 1 . Poprzez pojęcie jednego zamówienia należy rozumieć jedną umowę z wykonawcą. Wartość zamówienia to wartość umowy. 1 zamówienie o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto dot zakresu 2 Poprzez pojęcie jednego zamówienia należy rozumieć jedną umowę z wykonawcą. Wartość zamówienia to wartość umowy Wykaz wykonanych zamówień potwierdzających spełnienie warunku postawionego w pkt 1a SiWZ. Wykaz powinien zawierać przedmiot zamówienia, jego wartość datę wykonania i odbiorcę. Do wykazu należy dołączyć dokumenty z których wynika iż te dostawy zostały wykonane należycie. Zał Nr 7.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualne Deklaracja zgodności oznaczona znakiem CE oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane lub Wypis z Rejestru Wyrobów Medycznych. Katalogi/Foldery w języku polskim lub inne materiały informacyjne oferowanego sprzętu potwierdzające wymagane parametry.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 3) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP Zał. Nr 4. 5) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; - zał nr 6.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana ceny tylko w przypadku zmiany: stawki VAT jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. Zmianie ulega kwota podatku VAT i cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Logistyki Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a, 33-100 TArnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a, 33-100 TArnów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.11.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: INSTRUMENTARIUM DO ENDOSKOPOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPTYKA 30 St. 2. OPTYKA O SZEROKIM POLU WIDZENIA 6 St. 3. ZESTAW ROZSZERZADEŁ TELESKOPOWYCH 4. ROZSZERZADŁO 27Fr. 5. PŁASZCZ OPERACYJNY DO NEFROSKOPU 26Fr 6. OBTURATOR DO ZASTOSOWANIA Z PŁASZCZEM OPERACYJNYM NEFROSKOPU 7. ADAPTOR DO WPROWADZENIA GIĘTKIEGO CYSTO - URETROSKOPU PRZEZ PŁASZCZ NEFROSKOPOWY 8. KLESZCZE CHWYTAJĄCE, BRANSZE TRÓJRAMIENNE DŁ. 38 cm 9. KLESZCZE CHWYTAJĄCE, BRANSZE OKIENKOWE DŁ. 38 cm. 10. NOŻYCZKI JEDNO OSTRZE RUCHOME DŁ. 38 cm 11. SONDA ULTRADŹWIĘKOWA BEZX KORONKI ŚRED, 1,5mm 12. POJEMNIK PLSTIKOWY NA DWIE OPTYKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RĘKOJEŚĆ UCHWYT LITOTRYPTORA szt.1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKOJEŚĆ UCHWYT LITOTRYPTORA szt.1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.