eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawymiana okien i drzwi balkonowych z drewnianych na PCV w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-27

POZYCJA 37508

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana okien i drzwi balkonowych z drewnianych na PCV w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, do kontaktów: Wiśniewska Renata, ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 8110156, fax 6758616. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana okien i drzwi balkonowych z drewnianych na PCV w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający przewiduje do wymiany wraz z montażem okna zespolone z nawiewnikami higrosterownymi- jednodzielne , dwudzielne , trójdzielne , czterodzielne oraz drzwi balkonowe, z otynkowaniem i pomalowaniem ościeży. 2. Okna w lokalach i budynkach pod względem wymiarów są zróżnicowane . Dlatego obowiązkiem Wykonawcy jest w każdym lokalu i budynku dokonać pomiaru otworów okiennych przed montażem nowych okien z PCV 3. Okna powinny być wykonane z białych profili trzykomorowych z wysokogatunkowego PCV. Wymieniane okna powinny mieć przynajmniej jedno skrzydło rozwieralno-uchylne. 4. Okna mają być oszklone podwójną szybą zespoloną float 5. Okna wbudowane w pokojach lokali mieszkalnych muszą byś wyposażone w nawiewnik okienny higrosterowny w kolorze białym o wydajności stałej nie mniejszej niż 25 m szesc. bez możliwości całkowitego przymknięcia.( nie dotyczy drzwi balkonowych) 6. Niezależnie od ilości okien w pomieszczeniu ( pokoju) należy przyjąć tylko jeden nawiewnik na pokój. 7. Kolor ram okiennych, ościeżnic, nadproży biały 8. Zainstalowane okucia powinny odpowiadać standardem okuciom firmy ROTO lub równoważne spełniające w/w standardy. 9. Okna i drzwi balkonowe powinny być szklone szkłem float o grubości 4 mm dobieranymi tak aby okna i drzwi balkonowe spełniały polskie normy i posiadały atesty. 10. Elementy ościeżnic i ram skrzydeł oraz drzwi balkonowych z PCV muszą być wzmocnione za pomocą kształtowników metalowych ocynkowanych. 11. Współczynnik przenikania ciepła Uk powinien wynosić co najmniej 1,1 W/m kw., natomiast z uwagi na ochronę przeciwdźwiękową okna i drzwi balkonowe winny być zgodne z wymaganiami PN-87/B-02151/03. 12. Do uszczelnienia szyb od strony zewnętrznej oraz do uszczelnienia przylg( zewnętrznej i wewnętrznej) na obwodzie styku skrzydła z ościeżnicą, uszczelki przylgowe płaskie stosowane w miejscach gdzie wykonano szczeliny infiltracyjne powinny być wykonane z kauczuku etylenowo-propylenowego. 13. Wykonanie szczelin infiltracyjnych w oknach i drzwiach balkonowych w celu uzyskania współczynnika infiltracji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 14 grudnia 1994 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich posadowienie. 14. Zamawiający w załączeniu przekazuje Wykonawcy listę adresów do realizacji. 15. Po wymianie stolarki okiennej oraz drzwi balkonowych należy uzupełnić tynki wewnętrzne, zewnętrzne ze szpachlowaniem w ościeżnicach okiennych z pomalowaniem farbą emulsyjną. Wymiana okien wraz z obróbkami w jednym budynku nie może przekroczyć 3 dni roboczych. 16. Wszystkie zamontowane okna i drzwi balkonowe muszą posiadać aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w/w dokumenty razem ze składaną ofertą. 17. Termin realizacji zamówienia - 3 miesiące od daty wprowadzenia na budowę 18. Wykonawca udzieli gwarancji na zamontowane okna i drzwi na okres 5 lat liczonej od dnia przyjęcia na podstawie protokółu odbioru robót wykonanych robót. 19. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych sprawdzonych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lokale komunalne będące w zasobach ZGN Nr 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 430 000 zł brutto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) 2. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach (tj. od stycznia 2000 r do stycznia 2005 r.) jako generalny wykonawca lub jako podwykonawca minimum 3 roboty polegające na wymianie okien, drzwi balkonowych w budynkach o wartości nie mniejszej niż zaproponowana przez oferenta cena oferty za wykonanie niniejszego zamówienia - jeżeli więcej niż jedna robota to o łącznej wartości nie mniejszej niż kwota zawarta w ofercie) 3. Dysponują pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo Budowlane" (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Pracownik ten będzie pełnił funkcję kierownika robót w przypadku wykonywania zamówienia. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty ksero uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Przedłożą oświadczenie o spełnieniu wymagań zapisanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). 5. Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 5 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa, zatrudnionych zgodnie z Kodeksem pracy. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 5 oraz druków DRA ZUS za miesiąc lipiec 2005 r. 6. Na wykonane przez siebie prace, zamontowane okna, drzwi balkonowe, oraz okucia udzielą gwarancji na okres minimum 5 lat. 7. Przedłożą następujące aktualne dokumenty atestacyjne dotyczące stolarki z PCV: a) Aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności, Atest Higieniczny na własny wyrób, świadectwo Badań Instytutu Szkła i Ceramiki (szyby -współczynnik przenikania ciepła U), Certyfikat Instytutu Szkła i Ceramiki, uprawniający do oznakowania wyrobu (szyby) znakiem bezpieczeństwa. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty aktualnych dokumentów b) Aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne, certyfikatu zgodności, Atestu Higienicznego na własny wyrób, świadectwa Badań Instytutu Szkła i Ceramiki (szyby -współczynnik przenikania ciepła U), Certyfikat Instytutu Szkła i Ceramiki, uprawniającego do oznakowania wyrobu (szyby) znakiem bezpieczeństwa. c) Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty atestacyjne dotyczące okuć okiennych: aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna załączenie do oferty aprobaty technicznej(kompletnej) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności. d) Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty atestacyjne dotyczące nawiewnika higrosterowanego: aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności podparta badaniami laboratoryjnymi. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty aktualnej aprobaty technicznej (kompletnej) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności podpartej badaniami laboratoryjnymi 8. Przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez oferenta szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000,00 złotych polskich. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie aktualnej polisy na kwotę 200.000,00 zł. lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz złożenie oświadczenia na załączniku nr 8 do wzoru formularza oferty o odnawianiu polisy. 9. W przypadku zatrudnienia podwykonawców przedłożą umowę ubezpieczeniową od ryzyka niewypłacalności Wykonawcy lub nieterminowej zapłaty przez Wykonawcę za roboty zlecone i wykonane przez podwykonawców i dokonanie cesji praw i obowiązków z tej umowy na Zamawiającego w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia robót będących przedmiotem zamówienia. 10. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonym wzorze umowy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.09.2005, cena - 20 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2005, godzina 11:30, Siedziba Zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.