Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-19
Warszawa: Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu strategii komunikacji i kreacji kampanii promocyjnej oraz jej realizacji dla projektu ACTIV 50+ - instrumenty wspierające aktywność zawodową pracowników - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 37476 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu strategii komunikacji i kreacji kampanii promocyjnej oraz jej realizacji dla projektu ACTIV 50+ - instrumenty wspierające aktywność zawodową pracowników - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia wynosi 372 826,83 zł netto. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii komunikacji i kreacji kampanii promocyjnej oraz jej realizacja dla projektu ACTIV 50+ - instrumenty wspierające aktywność zawodową pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, do wysokości 19,13% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej: 4 usługi polegające na zaplanowaniu i realizacji kampanii promocyjnej, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 usługi polegające na zaplanowaniu i realizacji kampanii promocyjnej o tematyce społecznej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą że dysponują/będą dysponowali: a) osobą Kierownika projektu (tzn. osobą prowadzącą i zarządzającą zamówieniem), posiadającego doświadczenie w zakresie realizacji kampanii promocyjnych, tj. w okresie ostatnich 3 lat realizował min. 2 kampanie promocyjne o wartości 150 000,00 zł brutto każda, oraz b) zespołem (minimum 3 osobowym) specjalistów posiadających doświadczenie w zakresie mediów, PR, organizacji spotkań, eventów, konferencji, w tym: - specjalistą ds. mediów - posiadającym doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów, tj. w okresie ostatnich 3 lat zrealizował min. 2 projekty o wartości 100 tysięcy zł brutto każdy, w ramach których odpowiedzialny był za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań reklamowych lub informacyjnych. - specjalistą ds. PR - posiadającym doświadczenie w zakresie PR tj. w okresie ostatnich 3 lat brał udział w min. 2 projektach o wartości 100 tysięcy zł brutto każdy, mających na celu kreowanie wizerunku produktu lub usługi z wykorzystaniem liderów opinii i mediów. - specjalistą ds. eventów - posiadającym doświadczenie w realizacji spotkań, eventów, konferencji tj. w okresie ostatnich 3 lat uczestniczył w co najmniej 2 projektach o wartości 60 tysięcy zł brutto każdy, w ramach których odpowiedzialny był za realizację spotkań, eventów, konferencji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) dokument (np. pełnomocnictwo, Krajowy Rejestr Sądowy, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. c) w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. c) SIWZ d) opis oraz prezentacja multimedialna strategii komunikacyjnej i kreacja kampanii promocyjnej projektu ACTIV 50+, zawierające elementy określone w pkt 26.3. SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - logika i efektywność strategii komunikacji - 25
- 3 - atrakcyjność koncepcji komunikacyjnej i kreatywnej - 25
- 4 - atrakcyjność lokalizacji i miejsc imprez - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawa, wytycznych lub innych regulacji w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowana jest Umowa; c) zmiany okoliczności związanych z realizacją zamówienia, których Strony nie przewidywały lub nie mogły przewidzieć przy zawieraniu Umowy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z pierwotnymi ustaleniami, d) zagrożenia prawidłowej realizacji Umowy wpływającego na prawidłową realizację wszystkich celów Projektu, o którym mowa w § 1 ust. 1 wzoru umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w pok. Nr 13, piętro 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w pok. Nr 13, piętro 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 i pkt 13, a w szczególności z zapisem pkt 13.2.2. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36, w pok. Nr 16 , (Sala Konferencyjna), IV piętro, w dniu 06.03.2015r. o godzinie 11:00 3) Numer postępowania: ZP/LL/271/II-27/15 4) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 5) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 6) 6.3. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, w przypadku gdy produkty, które powstały w ramach projektu ACTIV 50+ - instrumenty wspierające aktywność zawodową pracowników, będące przedmiotem kampanii nie otrzymają akceptacji Regionalnej Sieci Tematycznej, co wiąże się z cofnięciem dofinansowania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii pokazującej efekty wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Obsługa medialna wydarzeń i projektów realizowanych przez Centrum e-Zdrowia
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Usługę polegającą na pozyskiwaniu na rzecz Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Likwidacji w Poznaniu zleceń na emisję reklam i audycji sponsorowanych oraz lokowanie produktów
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





