eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa sprzętu informatycznego dla Jednostek Administracji Zespolonej w województwie śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Katowice: dostawa sprzętu informatycznego dla Jednostek Administracji Zespolonej w województwie śląskim
Numer ogłoszenia: 374668 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego dla Jednostek Administracji Zespolonej w województwie śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie w sprzęt informatyczny i oprogramowanie: serwery sieciowe, stacje robocze, komputery przenośne, drukarki, wyświetlacze płaskie, elementy składowe sieci, systemy operacyjne, pakiety oprogramowania, skanery, ekrany projekcyjne, sprzęt peryferyjny, myszki, klawiatury, pamięci flash, bezprzestojowe źródła energii, nagrywarka DVD, dysk magnetyczny, urządzenia multimedialne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 48.82.10.00-9, 48.76.10.00-0, 30.23.46.00-4, 30.23.74.10-6, 32.42.20.00-7, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.21.50-0, 48.62.00.00-0, 48.32.20.00-1, 48.31.00.00-4, 31.15.40.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.31.52-1, 30.23.74.60-1, 30.21.32.00-7, 30.23.13.10-3, 32.42.00.00-3, 30.23.41.00-9, 32.32.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: - dla zadania częściowego nr 1 - minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 7.000 zł brutto KAŻDA, - dla zadania częściowego nr 2 - minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 7.000 zł brutto KAŻDA, - dla zadania częściowego nr 3 - minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 35.000 zł brutto KAŻDA, - dla zadania częściowego nr 6 - minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto KAŻDA, - dla zadania częściowego nr 7 - minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto KAŻDA, - dla zadania częściowego nr 8 - minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto KAŻDA, - dla zadania częściowego nr 10 - minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 45.000 zł brutto KAŻDA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    oświadczenie wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymogi normy CE i posiada znak CE (Załącznik nr 2)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż zgodnie z wymogami art. 36 ust. 1 pkt 16 ustawy Prawo zamówień publicznych, postanowienia zawarte w ogólnych warunkach umowy - załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji, będą wprowadzone do treści zawieranych umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. a) Dopuszcza się możliwość zmiany oferowanych urządzeń na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta. b) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25, pok. 627.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25, sekretariat Biura Inwestycji, Zamówień Publicznych i Logistyki, pok. 243.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie dla Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive Ilość: 12 szt., Aktualizacja oprogramowania antywirusowego Ilość: 35 licencji, Mysz przewodowa USB Ilość: 3 szt., Komputer stacjonarny z monitorem LCD 19 i oprogramowaniem Ilość: 2 zestawy, Router Ilość: 1 zestaw,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.46.00-4, 48.76.10.00-0, 30.23.74.10-6, 32.42.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka kolorowa laserowa Ilość: 1 zestaw, Drukarka igłowa Ilość: 1 zestaw, Mysz komputerowa USB Ilość: 10 szt., Switch rackowy Ilość: 2 zestawy, Router Ilość: 1 zestaw, Drukarka atramentowa A4 Ilość: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.21.50-0, 30.23.74.10-6, 32.42.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie MS Office Professional 2007 OEM Ilość: 9 szt., Serwer WWW - komputer z oprogramowaniem i zasilaczem awaryjnym do zamontowania w szafie serwerowej Ilość: 1 zestaw, Oprogramowanie Microsoft Windows 2008 Server, Urządzenie podtrzymujące napięcie 2500VA Ilość: 1 zestaw, Program graficzny Corel 12 PL Ilość: 1 szt., Komputer do pracy w systemie Ekoinfonet Ilość: 3 zestawy, Urządzenie wielofunkcyjne Ilość: 1 zestaw, Nagrywarka zewnętrzna Ilość: 1 zestaw, Oprogramowanie antywirusowe Ilość: 10 licencji, Klawiatura komputerowa Ilość: 10 szt., Mysz komputerowa Ilość: 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0, 48.32.20.00-1, 48.31.00.00-4, 48.76.10.00-0, 31.15.40.00-0, 30.21.40.00-2, 48.82.10.00-9, 30.23.20.00-4, 30.23.31.52-1, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputer przenośny dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Ilość: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Program antywirusowy dla Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program antywirusowy ESET NOD 32 BUSINESS EDITION SUITE dla Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Katowicach. Dane techniczne: Program antywirusowy ESET NOD 32 BUSINESS EDITION SUITE: - 44 sztuki przedłużenie licencji na rok 2011 (01.01.2011 - 31.12.2011), - 7 sztuk rozszerzenia licencji na rok 2011 (01.01.2011 - 31.12.2011)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie dla Kuratorium Oświaty w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny z monitorem LCD 19 i oprogramowaniem Ilość: 3 zestawy, Drukarka kolorowa laserowa Ilość: 2 zestawy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt komputerowy i akcesoria dla Kuratorium Oświaty w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD Ilość: 40 szt., Drukarka laserowa kolorowa Ilość: 1 szt., Streamer Ilość: 1 zestaw, Switch 1GB 8 portów Ilość: 2 szt., Switch 1GB 16 portów Ilość: 1 szt., Dysk twardy Ilość: 4 szt., Nagrywarka DVD/RW Ilość: 4 szt., Mysz komputerowa Ilość: 10 szt., Przedłużacz USB 2.0 AF/AM Ilość: 10 szt., Pamięć DDR1 1GB Ilość: 10 szt., Pamięć DDR2 1GB Ilość: 10 szt., Kamerka USB Ilość: 2 szt., Wentylator do obudów PC Ilość: 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8, 30.23.74.10-6, 32.42.00.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.31.52-1, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt informatyczny w ramach projektu Programu Comenius Partnerski Projekt Regio Uczenie się przez całe życie - dla Kuratorium Oświaty w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook Ilość: 6 szt., Projektor Ilość1 szt., Netbook Ilość: 1 szt., Ekran do projektora Ilość1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dzierżawa serwera dla Kuratorium Oświaty w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: b. Roczna dzierżawa serwera dedykowanego, wraz z usługą telekomunikacyjną, polegającą na połączeniu wydzierżawionego serwera z siecią Internet. c. Obsługa serwisowa serwera dedykowanego. d. Utrzymanie serwera dedykowanego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyposażenie dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny z monitorem LCD 19 i oprogramowaniem Ilość 4 zestawy, Komputer przenośny z oprogramowaniem Ilość 6 zestawów, Komputer przenośny z oprogramowaniem Ilość 2 zestawy, Drukarka laserowa Ilość 3 zestawy, Drukarka atramentowa A4 - przenośna Ilość: 2 szt., Oprogramowanie, Skaner Ilość: 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 48.31.00.00-4, 30.23.21.50-0, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.