eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurominZaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.460.900



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 374655 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Żuromin: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.460.900
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335623


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345146


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe Żuromin, krajowy numer identyfikacyjny 13038184300000, ul. Plac Piłsudskiego  4, 09300   Żuromin, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 574 700, faks 236 573 535, e-mail zuromin-powiat@home.pl
Adres strony internetowej (URL): www:zuromin-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.460.900

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OiN.272.15.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie przez powiat żuromiński kredytu długoterminowego w wysokości 1.460 900,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2016 rok z przeznaczeniem na dofinansowanie planowanych inwestycji na drogach powiatowych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2)Kredyt zostanie uruchomiony na wniosek zamawiającego w całości lub w transzach, co zostanie określone we wniosku o uruchomienie kredytu w zależności od potrzeb zamawiającego i pozostawionych do jego dyspozycji do dnia 31.12.2016 r. 3) Kredyt będzie uruchomiony przez bank w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty złożenia dyspozycji wpłaty przez zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat. 5) Bank będzie naliczał odsetki tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, od dnia uruchomienia kredytu (transzy), z wyłączeniem dnia spłaty kredytu i odsetek włącznie. 6) Bank będzie naliczał odsetki od kredytu miesięcznie, w kwartalnych okresach odsetkowych na bazie 365 dni w roku. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach odsetkowych faktyczną liczbę dni kalendarzowych. 7) Odsetki naliczane za każdy okres odsetkowy płatne będą ostatniego dnia każdego okresu odsetkowego tj. ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał obrachunkowy. 8) Pierwszy termin płatności odsetek przypada na dzień 31 grudnia 2016 roku, a ostatni w dniu całkowitej spłaty kredytu, tj. 31.12.2027 r. 9) Kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy, równej stopie WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych w PLN, zmiennej po upływie każdego 3-miesięcznego okresu obowiązywania stopy procentowej, powiększonej o stałą marżę banku określoną w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT269640
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Poszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Regionalne Centrum Korporacyjne Ciechanowie,  ,  ul.Pułtuska 20,  06-400,  Ciechanów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 243421,32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243421,32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 957678,77
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.