Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Rzeszów: Dostawa, instalacja i konserwacja systemów klimatyzacyjnych w węzłach sieci OST 112
Numer ogłoszenia: 374624 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i konserwacja systemów klimatyzacyjnych w węzłach sieci OST 112.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konserwacja systemów klimatyzacyjnych w węzłach sieci OST 112 z podziałem na zadania: 1) Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych typu split z jednostkami wewnętrznymi do montażu ściennego i zewnętrznymi agregatami skraplającymi w Komendzie Powiatowej Policji w Jaśle, Sanoku, Mielcu oraz w Dębicy, 2) Przegląd techniczno - konserwacyjny systemów klimatyzacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oswiadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oswiadczeń i załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oswiadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oswiadczeń i załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oswiadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oswiadczeń i załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oswiadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oswiadczeń i załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oswiadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oswiadczeń i załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1. W przypadku zmiany zakresu rzeczowego zadania. 2. W przypadku przedłużenia terminu wykonania umowy na skutek okoliczności: siły wyższej rozumianej jako katastrofa, zamieszki, pożar lub innych zdarzeń, na które strony nie mają wpływu. 3. W przypadku powstania możliwości nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego w zakresie oprogramowania lub sprzętu, pod warunkiem, że nowe urządzenie lub oprogramowanie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenie ceny umowy. 4. W przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku wystąpienia zależności realizacji przedmiotu umowy z wynikami innych projektów teleinformatycznych, a w szczególności z rezultatami części nr 4 projektu: Budowa systemu dystrybucji informacji głosowej, tekstowej, wizualnej oraz alarmowania w jednostkach Policji województwa podkarpackiego wraz z elementami wyposażenia centrów zarządzania siecią regionalną. 6. W przypadku zmniejszenia zakresu prac z zadania nr 2 w zakresie ograniczenia liczby Lokalizacji Zamawiającego . Wszelkie zmiany w umowie, pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie,
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych,
ul. Dąbrowskiego 30,
35 - 036 Rzeszów,
budynek B, I piętro, pokój nr 116.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek B, I piętro, pokój nr 116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem elektrycznym
- Sprzedaż i dostawa mebli dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Kańczuga - Pruchnik - Żurawica w m. Maćkowice
- Organizacja misji gospodarczej
- "Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części (...)
- Wykonanie ekspertyz technicznych obiektów mostowych w ciągu DW Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - most przez pot. Szufnarówka w m. Wiśniowa , Zad. Nr 2 - most przez rz. Pstrągówka w m. Wiśniowa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i doposażenie łazienek w placówkach Centrum Medycznego KOL MED z uwzględnieniem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, objęte dofinansowaniem z PFRON".
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim
- "Modernizacja infrastruktury wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy jakości i dostępności świadczeń onkologicznych w Szpitalu Powiatowym im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Sp. z o. o."
- Doposażenie warsztatów szkolnych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu: Rozwijanie umiejętności zawodowych uczniów oraz kadry pedagogicznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.