eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrabutyAdministrowanie cmentarzem komunalnym w Prabutach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Prabuty: Administrowanie cmentarzem komunalnym w Prabutach
Numer ogłoszenia: 374408 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty , ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie cmentarzem komunalnym w Prabutach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzem komunalnym w Prabutach - przy ulicy Parkowej oraz ulicy Daszyńskiego, w szczególności zakresie utrzymanie czystości i porządku, utrzymania zielni, utrzymania obiektów budowlanych i uzbrojenia oraz prowadzenie działalności cmentarnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: minimum jedną osobą posiadającą licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną w trybie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami tekst jednolity Dz. U. z 2004r. nr 261 poz. 2603 z późn. zm., lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osoby zdolnej do wykonania zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), d) wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę administrowania cmentarzem przez okres min. 1 roku i wykażą że usługa została lub jest wykonywana należycie (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp złożone na Załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców), d) wykaz osób (zgodnie z punktem 5c SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (złożony na Załączniku nr 3 do SIWZ) - do wykazu należy dołączyć licencję zawodową zarządcy nieruchomości dla wymienionej osoby, e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. d), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (zgodnie z punktem 5d SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania (złożony na Załączniku nr 4 do SIWZ) - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty pokój nr 13 II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty pokój nr 9 (sekretariat) I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.