Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-11-10
P³ock: Dozorowanie i ochrona obiektów, osób i mienia Urzêdu Miasta P³ocka oraz nieruchomo¶ci po³o¿onej przy ul. Kolegialnej 15 w P³ocku.
Numer og³oszenia: 374354 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta P³ocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plock.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dozorowanie i ochrona obiektów, osób i mienia Urzêdu Miasta P³ocka oraz nieruchomo¶ci po³o¿onej przy ul. Kolegialnej 15 w P³ocku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dozorowanie i ochrona obiektów, osób i mienia Urzêdu Miasta P³ocka oraz nieruchomo¶ci po³o¿onej przy ul. Kolegialnej 15 w P³ocku..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium - 5.000 z³
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na dozorowaniu, ochronie obiektów, osób i mienia w obiektach podlegaj±cych obowi±zkowej ochronie, na podstawie art.5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, których warto¶æ w wymiarze 12 miesiêcy by³a nie mniejsza ni¿ 250.000,00 z³ brutto ka¿da.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi dysponowaæ osobami w liczbie wystarczaj±cej do prawid³owego wykonania us³ugi posiadaj±cymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostan± im powierzone tj. a) kieruj±cy pracownikami ochrony musi posiadaæ licencjê II stopnia dla pracownika ochrony fizycznej, b) pracownicy ochrony musz± posiadaæ licencjê I stopnia dla pracowników ochrony fizycznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê, co najmniej 1.000.000,00 z³otych
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów (nale¿y jednak za³±czyæ dokumenty, z których wynikaæ bêdzie ci±g³o¶æ i prawid³owo¶æ udzielonych pe³nomocnictw, np. wpis do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). Za³±czone do oferty pe³nomocnictwo winno byæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3. Informacje dotycz±ce podwykonawców - Za³±cznik Nr 6 do SIWZ.Brak za³±cznika lub jego nie wype³nienie bêdzie oznacza³o, ¿e Wykonawca wykona zamówienie si³ami w³asnymi. 4. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y za³±czyæ do oferty w formie orygina³u. 5.O¶wiadczenie o posiadaniu przez Wykonawcê decyzji o pozwoleniu na broñ wydan± na przedsiêbiorcê, na okaziciela do ochrony bezpieczeñstwa innych osób oraz mienia, zgodnie z § 1 rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 6 sierpnia 1998r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz zewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. 98.113.730) w zwi±zku z art.2 pkt 7 oraz art.5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U.05.145.1221) . - za³ nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysoko¶ci podatku VAT 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci: a) zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez wykonawcê, b) zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plock.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka, Biuro Obs³ugi Klienta stanowisko nr 1, Stary Rynek 1, 09-400 P³ock.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 10:45, miejsce: Urz±d Miasta P³ocka, Biuro Obs³ugi Klienta stanowisko nr 1, Stary Rynek 1, 09-400 P³ock Otwarcie ofert odbêdzie siê w siedzibie zamawiaj±cego o godz 11:00 w sali 206.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1.Je¿eli Wykonawca, wskazuj±c spe³nienie warunków o których mowa w Rozdziale V SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w pkt 10, a podmioty te bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, wykonawca zobowi±zany bêdzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust.I pkt 2, 3 SIWZ 2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: Magdalena ¦migielska - Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, Pl. Stary Rynek 1, pokój nr E-51, tel. (0-24) 367-16-16 w godz. pracy Urzêdu /w zakresie SIWZ/. El¿bieta Pawelec - , Pl. Stary Rynek 1,pokój nr 3 w godz. pracy Urzêdu, tel. (0-24) 367-16-03 /w zakresie przedmiotu zamówienia/..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa warzyw do Zak³adu Karnego w P³ocku
- Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w P³ocku - MOSiR 7/2025
- Dostawa i monta¿ mebli biurowych do Oddzia³u ZUS w P³ocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzêtem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: ¦w. Huberta, Jastrzêbia, Drozdowa, Lisia, ¯urawia, Szpacza, ¯ywiczna, Jaskó³cza, Zajêcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkó³ Ekonomiczno-Kupieckich w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA US£UGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.
- Us³uga ochrony osób i mienia siedziby ZTP oraz Pasa¿u Handlowego "Hale Mirowskie".
- Ochrona osób i mienia ¶wiadczona na rzecz Krajowej Szko³y S±downictwa i Prokuratury w lokalizacji Lublin
- Ochrona osób i mienia w budynkach Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynale¿nym do nieruchomo¶ci, w okresie 30.06.2025-30.06.2026
- Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Miêdzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popie³uszki 10.
- Us³uga ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.