Og³oszenie z dnia 2025-05-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w P³ocku - MOSiR 7/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mosirplock.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w P³ocku - MOSiR 7/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e888ce64-15af-493b-813e-d18a55e50577
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00237030
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e888ce64-15af-493b-813e-d18a55e505773.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikacji równie¿ za po¶rednictwem poczty elektronicznej poprzez adres e-mail:
zamowienia@mosirplock.pl – nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikacji równie¿ za po¶rednictwem poczty elektronicznej poprzez adres e-mail:
zamowienia@mosirplock.pl – nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu.
3. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie.
5. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .docx .xls
.xlsx .txt .xps .odt .rtf .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie formatu: zip .tar .gz (.gzip) .7Z
6. Szczegó³y dot. komunikacji znajduj± siê w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jako Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób uczestnicz±cych w niniejszym postêpowaniu jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., 09-400 P³ock, Pl. Celebry Papieskiej 1;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jest Pan Adam Lisicki, kontakt: adres e-mai: iod@mosirplock.pl, tel. 609 493 414.
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w P³ocku, prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym, na ich wniosek, udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;
5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
6) obowi±zek podania przez osobê fizyczn±, bior±c± udzia³ w niniejszym postêpowaniu, danych osobowych dotycz±cych bezpo¶rednio tej Osoby, jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z okre¶lonych przepisów Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em tej osoby w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do otrzymanych w toku postêpowania danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoba, podaj±ca w prowadzonym postêpowaniu swoje dane osobowe posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych
Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania i uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych tej Osoby narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Osobie, podaj±cej swoje dane osobowe nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych w niniejszym postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze”).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR 7/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazw±: Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w P³ocku zakres rzeczowy Inwestycji obejmuje: modernizacjê zaplecza sanitarno-socjalnego, monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,8 kWp na dachu zaplecza, remont boisk oraz budowa fakultatywnego obiektu sportowego - si³owni zewnêtrznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych o¶rodków sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium: Cena - 100 %.
2. Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w z³o¿onej Ofercie.
3. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe – Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie minimum:a) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub modernizacji zaplecza sanitarno-socjalnego (np. ³azienki, szatnie, pomieszczenia higieniczno-sanitarne) o warto¶ci co najmniej 300 000 z³ brutto;
b) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, remoncie lub modernizacji boisk, terenów sportowych lub rekreacyjnych o ³±cznej powierzchni co najmniej 500 m².
Roboty budowlane wskazane w ppkt. 4 mog± byæ zrealizowane w ramach jednej lub dwóch oddzielnych umów/zamówieñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) o¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy w dniach 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³. nr 9 do SWZ,
Oferta wspólna (konsorcjum, Spó³ka cywilna itp.) - O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub Pe³nomocnik (LIDER) umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu ka¿dego z Wykonawców, osobno dla ka¿dego z Wykonawców.
3) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – wg wzoru bêd±cego za³. nr 10 do SWZ; (sk³ada tak¿e ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców; dot. tak¿e podmiotu udostêpniaj±cego zasoby)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku o których mowa w R. V pkt 1 ppkt 4 Dzia³u I SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (za³. nr 8 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 11 000,00 z³otych (s³ownie: jedenastu tysiêcy z³otych).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem sytuacji wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 (zawarcie umowy/uniewa¿nienie postêpowania) oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione, wg wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Porêczenie/gwarancja wymienione w ust. 3, ppkt 2-4, winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ, nastêpuje jego nieodwo³alna i bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. Koniecznym jest aby dokument gwarancji/porêczenia obejmowa³ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie wadium przez Zamawiaj±cego, okre¶lone w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego, otwarty w PKO BP SA 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666 z adnotacj± w tytule wp³aty: Wadium – MOSiR 7/2025
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, wskazanym w ust. 3 powy¿ej, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu bankowego, sporz±dzonej przez Wykonawcê, nie jest warunkiem wystarczaj±cym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem elektronicznym przez Gwaranta.
W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, kiedy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych, w tre¶ci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych musz± znajdowaæ siê wszystkie podmioty (cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej itp.) wymienione jako Wykonawcy.
6. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania zawarte w art. 97, art. 98 (zwrot wadium, zatrzymanie wadium) oraz art. 307 ust. 4 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spó³ka cywilna itp.). Oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej partnerów wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy.2) Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to (spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu):
a) warunek okre¶lony w ust. 1 pkt 4 (dot. do¶wiadczenia), Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie;
w odniesieniu do warunków dot. do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty bud, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
3) Wykonawcy maj± obowi±zek ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez pozosta³ych Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub ich uprawnionych przedstawicieli.
4) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy- zgodnie art. 445 ust. 1 ustawy.
4) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia wówczas:
a) ka¿dy z Wykonawców sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia (o którym mowa w ppkt 2) i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o którym mowa w ppkt 3) w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) o¶wiadczenie, z którego wynika, któr± us³ugê wykonaj± poszczególni Wykonawcy, na podstawie art. 117 ust 4 ustawy Pzp – za³. nr 7 do SWZ.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców oraz stosownych pe³nomocnictw.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dzia³ III SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-03 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-02
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
2) Do negocjacji Zamawiaj±cy zaprosi tylko tych Wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu oraz w najwy¿szymstopniu spe³ni³y kryteria oceny ofert okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ustala siê, ¿e realizacja zamówienia, nast±pi w terminach:1) przekazanie terenu budowy (teren realizacji robót oraz zaplecza technicznego, miejsce sk³adowania materia³ów, sprzêtu, miejsce komunikacji i realizacji wszystkich innych czynno¶ci niezbêdnych do w³a¶ciwego wykonania robót) nast±pi protoko³em zdawczo-odbiorczym w ci±gu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy,
2) rozpoczêcie robót – nast±pi w ci±gu 5 dni roboczych od przekazania Wykonawcy terenu budowy,
3) kompleksowe wykonanie robót – nast±pi w ci±gu 12 tygodni od rozpoczêcia robót przez Wykonawcê,
4) za termin wykonania robót budowlanych, objêtych Umow±, przyjmuje siê dzieñ pisemnego zg³oszenia lub przes³anego na adres mailowy (e-mail: wskazany w umowie) przez Wykonawcê gotowo¶ci do odbioru robót wraz z przekazaniem dokumentacji odbiorowej dotycz±cej tych robót oraz ¶wiadectwem energetycznym.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W ROKU 2025
- DOSTAWA MIÊSA WO£OWEGO W ROKU 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji Ogrodu Jordanowskiego, zlokalizowanego przy zbiegu ulic 4 Pu³ku Strzelców Konnych, Kiliñskiego i Wyszogrodzkiej w P³ocku ....
- Remont pomieszczeñ w Inspektoracie ZUS w Ostrowi Mazowieckiej
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 5222W - ulicy Wyszogrodzkiej w P³ocku"
- Dostawê fabrycznie nowej przyczepy skorupowej do Przedsiêbiorstwa Gospodarowania Odpadami w P³ocku Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na halach wystawowych CMP
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach w³asnych i zarz±dzanych przez Tomaszowskie TBS Spó³ka z o.o.
- Remont nawierzchni istniej±cego kortu do gry w tenisa wraz z monta¿em nowego kortu do padla
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMY¦LU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPE£NOSPRAWNO¦CIAMI
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyglêdach"
- Roboty budowlane zwi±zane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wyk³adziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.