Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Pruszków: Wykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie
-Dążymy ku rozwojowi-
Numer ogłoszenia: 374302 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie -Dążymy ku rozwojowi-.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych w 6 szkołach podstawowych miasta Pruszkowa przewidzianych w projekcie Dążymy ku rozwojowi. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych. 2/ Celem programu jest: Celem głównym Projektu jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III, służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych, uczęszczających do 6 szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest miasto Pruszków. Cele szczegółowe Projektu to: - udostępnienie każdemu uczniowi objętemu wsparciem w ramach projektu oferty zajęć zgodnie z indywidualnymi potrzebami, a także możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, - podniesienie jakości nauczania indywidualizacji pracy nauczyciela z uczniem, w związku z wyposażeniem szkół w niezbędne materiały dydaktyczne. 3/ Projekt skierowany jest do 975 uczniów z 6 pruszkowskich szkół podstawowych z klas I -III. W ramach zamówienia planuje się: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie, plastycznie, tanecznie, muzycznie, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski, - Specjalne zajęcia terapeutyczne - Biofeedback, - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacje dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych, 4/ Zajęcia będą odbywały się po lub przed obowiązkowymi zajęciami lekcyjnymi według opracowanego przez wykonawcę harmonogramu, zatwierdzonego przez dyrektora szkoły. 5/ Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. 6/ Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) prowadzenie zajęć dodatkowych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; c) prowadzenie zajęć z racjonalnym i efektywnym wykorzystaniem pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu i pomocy zakupionych w ramach realizacji projektu i udostępnionych w okresie świadczenia usługi edukacyjnej; d) systematyczne i prawidłowe prowadzenie dokumentacji zajęć, tj. karty czasu pracy, protokołów z przebiegu zajęć, dzienników zajęć, listy obecności na zajęciach grup szkolnych - na drukach dostarczonych przez Zamawiającego; e) ewaluacja prowadzonych zajęć - pomiar co miesiąc; raz w miesiącu przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Raport z ewaluacji wraz z wypełnioną kartą pracy i protokołem z przebiegu zajęć należy przekazać dyrektorowi szkoły, na terenie której prowadzone są zajęcia, do 10-go dnia miesiąca następującego po miesiącu zrealizowanych zajęć; f) sporządzenie końcowego sprawozdania z realizacji zajęć - badanie ex ante i ex post; g) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć dodatkowych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i Zamawiającemu. h) przekazanie dyrektorowi szkoły, na terenie której prowadzone są zajęcia w ciągu 7 dni po zakończeniu realizacji projektu pełnej dokumentacji, do sporządzania której zobligowany jest Wykonawca oraz wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji projektu. 7/ Przedmiot zamówienia został podzielony na części i zadania, ze względu na miejsce jego realizacji. Część I. Zajęcia realizowane na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pruszkowie przy ul. Topolowej 10. Zadanie 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 4 grupy (po 5 osób w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski. 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Część II. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszkowie, ul. Jasna 2. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Część III. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 6 w Pruszkowie, ul. Lipowa 31. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 5 grup (po 4 osoby w grupie) x 30 godz. = 150 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 50 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 100 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Część IV. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 8 w Pruszkowie, ul. Obrońców Pokoju 44. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy- 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zdanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski.4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 11. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych4 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Część V. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Pruszkowie, ul. Mostowa 6. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 13. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 14. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 15. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 16. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 17. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 19. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 20. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 21. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 22. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 24. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 1 grup1 (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 1 grupa ( 6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Część VI. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 w Pruszkowie, ul. Pływacka 16 Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 3. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - tanecznie. 1 grupa (8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 8. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - Biofeedback 1 grupa (5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku Wykonawca winien dysponować osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia odpowiednich zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późni. zm.). oraz posiadający : - co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela, - co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego, - zatrudnienie na stanowisku nauczyciela klas I-III, a w przypadku nauczyciela-specjalisty jest czynny zawodowo
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku). 2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. 3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy. 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p.tj.: a) zmiana warunków i terminu realizacji umowy - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy oraz w sytuacji wystąpienia problemów związanych z realizacją założeń projektowych i/lub koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia korekt w przedmiocie umowy, b) zmiana warunków płatności - zmiany spowodowane niedotrzymaniem terminów przez strony umowy, zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania, c) zmiany danych Zleceniobiorcy (np. zmiana adresu, nazwy), d) zmiany w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez obie strony, e) w przypadku zmian istotnych warunków realizacji projektu dokonanych przez Instytucję Wdrażającą Regionalny Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
Biuro Zamówien Publicznych
pok. 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Zajęcia realizowane na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pruszkowie przy ul. Topolowej 10..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 4 grupy (po 5 osób w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski. 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszkowie, ul. Jasna 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 6 w Pruszkowie, ul. Lipowa 31..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 5 grup (po 4 osoby w grupie) x 30 godz. = 150 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 50 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 100 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 8 w Pruszkowie, ul. Obrońców Pokoju 44..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy- 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zdanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski. 4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 11. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych 4 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Pruszkowie, ul. Mostowa 6..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 13. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 14. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 15. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 16. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 17. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 19. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 20. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 21. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 22. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 24. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 1 grup1 (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 1 grupa ( 6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 w Pruszkowie, ul. Pływacka 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 3. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - tanecznie. 1 grupa (8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 8. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - Biofeedback 1 grupa (5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PRUSZKOWIE
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Przeprowadzenie dwudniowych szkoleń wraz z zajęciami praktycznymi pn. "Szkolenie zasadnicze z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla kadry w urzędach obsługujących organy ochrony ludności"...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





