eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówWykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie -Dążymy ku rozwojowi-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Pruszków: Wykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie -Dążymy ku rozwojowi-
Numer ogłoszenia: 374302 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie -Dążymy ku rozwojowi-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych w 6 szkołach podstawowych miasta Pruszkowa przewidzianych w projekcie Dążymy ku rozwojowi. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych. 2/ Celem programu jest: Celem głównym Projektu jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III, służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych, uczęszczających do 6 szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest miasto Pruszków. Cele szczegółowe Projektu to: - udostępnienie każdemu uczniowi objętemu wsparciem w ramach projektu oferty zajęć zgodnie z indywidualnymi potrzebami, a także możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, - podniesienie jakości nauczania indywidualizacji pracy nauczyciela z uczniem, w związku z wyposażeniem szkół w niezbędne materiały dydaktyczne. 3/ Projekt skierowany jest do 975 uczniów z 6 pruszkowskich szkół podstawowych z klas I -III. W ramach zamówienia planuje się: - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie, plastycznie, tanecznie, muzycznie, - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski, - Specjalne zajęcia terapeutyczne - Biofeedback, - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacje dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych, 4/ Zajęcia będą odbywały się po lub przed obowiązkowymi zajęciami lekcyjnymi według opracowanego przez wykonawcę harmonogramu, zatwierdzonego przez dyrektora szkoły. 5/ Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. 6/ Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) prowadzenie zajęć dodatkowych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; c) prowadzenie zajęć z racjonalnym i efektywnym wykorzystaniem pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu i pomocy zakupionych w ramach realizacji projektu i udostępnionych w okresie świadczenia usługi edukacyjnej; d) systematyczne i prawidłowe prowadzenie dokumentacji zajęć, tj. karty czasu pracy, protokołów z przebiegu zajęć, dzienników zajęć, listy obecności na zajęciach grup szkolnych - na drukach dostarczonych przez Zamawiającego; e) ewaluacja prowadzonych zajęć - pomiar co miesiąc; raz w miesiącu przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Raport z ewaluacji wraz z wypełnioną kartą pracy i protokołem z przebiegu zajęć należy przekazać dyrektorowi szkoły, na terenie której prowadzone są zajęcia, do 10-go dnia miesiąca następującego po miesiącu zrealizowanych zajęć; f) sporządzenie końcowego sprawozdania z realizacji zajęć - badanie ex ante i ex post; g) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć dodatkowych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i Zamawiającemu. h) przekazanie dyrektorowi szkoły, na terenie której prowadzone są zajęcia w ciągu 7 dni po zakończeniu realizacji projektu pełnej dokumentacji, do sporządzania której zobligowany jest Wykonawca oraz wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji projektu. 7/ Przedmiot zamówienia został podzielony na części i zadania, ze względu na miejsce jego realizacji. Część I. Zajęcia realizowane na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pruszkowie przy ul. Topolowej 10. Zadanie 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 4 grupy (po 5 osób w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski. 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Część II. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszkowie, ul. Jasna 2. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Część III. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 6 w Pruszkowie, ul. Lipowa 31. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 5 grup (po 4 osoby w grupie) x 30 godz. = 150 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 50 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 100 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Część IV. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 8 w Pruszkowie, ul. Obrońców Pokoju 44. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy- 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zdanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski.4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 11. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych4 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Część V. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Pruszkowie, ul. Mostowa 6. Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 13. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 14. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 15. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 16. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 17. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 19. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 20. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 21. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 22. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 24. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 1 grup1 (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 1 grupa ( 6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Część VI. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 w Pruszkowie, ul. Pływacka 16 Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 3. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - tanecznie. 1 grupa (8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 8. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - Biofeedback 1 grupa (5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku Wykonawca winien dysponować osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia odpowiednich zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późni. zm.). oraz posiadający : - co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela, - co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego, - zatrudnienie na stanowisku nauczyciela klas I-III, a w przypadku nauczyciela-specjalisty jest czynny zawodowo

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku). 2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. 3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy. 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p.tj.: a) zmiana warunków i terminu realizacji umowy - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy oraz w sytuacji wystąpienia problemów związanych z realizacją założeń projektowych i/lub koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia korekt w przedmiocie umowy, b) zmiana warunków płatności - zmiany spowodowane niedotrzymaniem terminów przez strony umowy, zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania, c) zmiany danych Zleceniobiorcy (np. zmiana adresu, nazwy), d) zmiany w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez obie strony, e) w przypadku zmian istotnych warunków realizacji projektu dokonanych przez Instytucję Wdrażającą Regionalny Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 Biuro Zamówien Publicznych pok. 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Zajęcia realizowane na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pruszkowie przy ul. Topolowej 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 4 grupy (po 5 osób w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski. 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszkowie, ul. Jasna 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 6 w Pruszkowie, ul. Lipowa 31..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 5 grup (po 4 osoby w grupie) x 30 godz. = 150 godz., w tym okresie IX-XII.2013r. - 50 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 100 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych polonistycznie . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 8 w Pruszkowie, ul. Obrońców Pokoju 44..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy- 2 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zdanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski. 4 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz. Zadanie 11. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej . 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 12. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych 4 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 120 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 40 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 80 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Pruszkowie, ul. Mostowa 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. zadanie 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 13. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 14. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 15. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 16. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 17. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 19. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 20. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 21. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 22. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 3 grupy (po 5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 24. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznie. 1 grup1 (6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz. Zadanie 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 1 grupa ( 6 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 10 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI. Zajęcia prowadzone na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 w Pruszkowie, ul. Pływacka 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 3 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 90 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 30 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 60 godz. Zadanie 3. Zajęcia - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2 grupy (po 4 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie. 2 grupy (po 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 60 godz., w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 40 godz. Zadanie 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - tanecznie. 1 grupa (8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie. 1 grupa ( 8 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz. Zadanie 8. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - Biofeedback 1 grupa (5 dzieci w grupie) x 30 godz. = 30 godz. w tym w okresie IX-XII.2013r. - 20 godz. i w okresie I-VI.2014r. - 10 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.