eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa materiałów reklamowych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gdańsku przy ulicy Traugutta 29

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Gdańsk: Dostawa materiałów reklamowych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gdańsku przy ulicy Traugutta 29
Numer ogłoszenia: 374266 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku , ul. Traugutta 29, 80-221 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 524 34 73, faks 058 524 34 93.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mosir.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gdańsku przy ulicy Traugutta 29.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dziesięć części, odpowiednio: 1) Część I - Demontaż starych nośników reklamowych oraz dostawa i montaż nowych nośników reklamowych. 2) Część II - Reklamy pneumatyczne z nadrukiem. 3) Część III - Flagi reklamowe z nadrukiem. 4) Część IV - Puchary i medale. 5) Część V - Smycze i długopisy. 6) Część VI - Kubki i filiżanki. 7) Część VII - Pendrivy. 8) Część VIII - Roll-upy i tablice wywiadów. 9) Część IX - Namioty 3m x 6m. 10) Część X - Namioty 3m x 2m. Szczegółowy zakres poszczególnych części zamówienia określono w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie musi być złożone w dacie (opatrzone datą) właściwej dla dokumentu zastępowanego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze dyspozycję art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umownych mogą dotyczyć: 1) Wydłużenia terminu realizacji, które może nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej, b) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową, c) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową, 2) Zwiększenia lub zmniejszenie wysokości wynagrodzenia, które może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie nieodebranego zakresu przedmiotu umowy. Skutki finansowe waloryzacji poniosą równo po połowie obie strony umowy. 3) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, które może nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej, b) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową, c) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową. 4) Zmiany podmiotu, który został przewidziany do realizacji części umowy (na zasobach którego Wykonawca polegał przy spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP) lub podmiotu spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku wykazania na dzień dokonania zmiany, że: a) nowy podmiot nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, oraz b) warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ są spełnione przy uwzględnieniu informacji dotyczących nowego podmiotu. Uwaga: Przez siłę wyższą należy rozumieć takie zdarzenie, które łącznie spełnia następujące kryteria: 1) musi mieć charakter zewnętrzny, 2) musi być niemożliwe do przewidzenia (w tym sensie, że stopień jego pojawienia się jest mało prawdopodobny w określonej sytuacji przy zachowaniu obiektywnych kryteriów dla oceny, czy możliwe było przewidzenie zdarzenia), 3) musi być niemożliwe do zapobieżenia. Siłę wyższą stanowić mogą takie zdarzenia, jak np.: zamieszki, strajki, wojny, anomalie spowodowane działaniem sił natury np. powodzie, trzęsienia ziemi, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29 Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - 30 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 11:00, miejsce: 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29, Sekretariat MOSiR (Ip.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Demontaż starych nośników reklamowych oraz dostawa i montaż nowych nośników reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje: 1) Banery(różne wymiary) - 63 szt. 2) Oklejenie pojazdów: a) samochody (ściany boczne) - 4 szt. b) ciągniki (drzwi) - 3 szt. c) polewaczka (ściany boczne i tył) - 1 szt. 3) Nalepki na foli samoprzylepnej (różne wymiary) - 1351 szt. 4) Tablice z nadrukiem (różne wymiary) - 100 szt. 5) Flagi oraz proporce z nadrukiem (różne wymiary) - 115 szt. 6) Inne: a) pieczątki, b) naprasowanki na kotarach, c) torebki papierowe, d) wymiana segmentu zadaszenia nad trybuną. Szczegółowy zakres określono w załączniku nr 1 do do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Reklamy pneuamtyczne z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje: 1) Brama pneumatyczna - 1szt. 2) Balon pneumatyczny - 1 szt. 3) Chwiej na jednej nodze - 1 szt. 4) Sterowiec helowy - 1 szt. Szczegółowy zakres określono w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Flagi reklamowe z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje: 1) Flaga - 20 szt. 2) Flaga żeglarska typu bandera - 200 szt. 3) Flaga reklamowa - 25 szt. 4) Zaczep na latarnie flagami tekstylnymi - 30 szt. Szczegółowy zakres określono w zał. nr 1 do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Puchary i medale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje: 1) Medale - 1000 kpl. 2) Puchary - 50 kpl. Sczegółowy zakres określono w zał. nr 1 do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Smycze i długopisy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje: 1) Smycz - 1000 szt. 2) Długopis - 1000 szt. Szczegółowy zakres określono w zał. nr 1 do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kubki i filiżanki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częśś ta obejmuje: 1) Kubki kwadratowe - 125 szt. 2) Kubki okrągłe - 125 szt. 3) Filiżanki - 125 szt. Szczegółowy zakres określono w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pendrivy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje Pendriwy - 250 szt. Szczegółowy zakres określono w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Roll-upy i tablice wywiadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje: 1) Roll-up - 6 szt. 2) Tablica wywiadów z grafiką - 3 szt. Szczegółowy zakres określono w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Namioty 3m x 6m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obemumuje namioty 3m x 6m - 4 szt. Szczegółowy zakres określono w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Namioty 3m x 2 n.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje namioty 3m x 2m - 3 szt. Szczegółowy zakres określono w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.